امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رونالدو: با شایستگی قهرمان شدیم

#1
مهاجم پرتغالی رئال مادرید عنوان کرد: تیمش با شایستگی به قهرمانی در سوپر جام اروپا دست یافته است. او همچنین از خریدهای جدید باشگاه تمجید کرد.
رونالدو: با شایستگی قهرمان شدیم 1رئال مادرید شب گذشته (سه شنبه) موفق شد با برتری دو بر صفر برابر سویا به قهرمانی در سوپر جام اروپا دست یابد. هر دو گل رئال مادرید را در این دیدار کریستیانو رونالدو به ثمر رساند تا درخشش او در تیم باشگاهی‌اش ادامه داشته باشد.
رونالدو: با شایستگی قهرمان شدیم 1کریستیانو رونالدو پس از پایان مسابقه و قهرمانی با رئال مادرید گفت: این اولین بازی رسمی من در شروع فصل جدید بود. خو‌شبختا‌نه احساس خوبی داشتم و توانستم گلزنی کنم. این گل‌ها برای من خیلی مهم بود، چرا که اعتماد به نفس من را در طول فصل بالا خواهد برود. می‌خواهم همین روند را ادامه دهم و بتوانم در بازی‌های آینده کمک بیشتری به تیمم کنم.
رونالدو ادامه داد: می‌دانستیم که امشب برابر سویا بازی آسانی نداریم. آنها تیم خوب و قدرتمندی هستند که فصل گذشته قهرمان لیگ اروپا شدند. ما در این دیدار کاملا از آنها برتر بودیم و فرصت‌های زیاد گلزنی ایجاد کردیم. تیم ما کاملا شایسته قهرمانی بود. به خاطر همین است که اکنون جام در دستان ماست و ما می‌خواهیم با آن به خانه باز گردیم.
رئال مادرید در زمان نقل و انتقالات موفق شد تونی کروس و خامس رودریگس، دو ستاره گرانقیمت را جذب کند. این دو بازیکن شب گذشته در ترکیب رئال به میدان رفتند و بازی نسبتا خوبی نیز از خود به نمایش گذاشتند.
مهاجم پرتغالی درباره خریدهای جدید رئال مادرید نیز گفت: همان طور که قبلا گفتم هر دوی این بازیکنان برای تیم بسیار مهم هستند. امشب آنها کمک کردند تا رئال بتواند به پیروزی برسد. خیلی خوشحالیم که کروس و رودریگس را در تیم‌مان داریم. آنها توانستند به خوبی خودشان را در ترکیب تیم جای دهند. کروس و رودریگس بازیکنان بسیار خوبی هستند و مطمئنا در ادامه فصل نیز بازی‌های خوبی را به نمایش خواهند گذاشت.
مهاجم گلزن رئال مادرید ادامه داد: این جامی بود که می‌خواستم هر طور که شده آن را کسب کنم، چرا که در طول دوران ورزشی‌ام آن را نداشتم. به خاطر همین تا حدودی استرس داشتم اما خیلی خوشحالم که توانستم دو گل به ثمر برسانم.
رونالدو: با شایستگی قهرمان شدیم 1
پاسخ
 سپاس شده توسط pendar77
آگهی
#2
بچه چقدر خوشحال شدا

رونالدو: با شایستگی قهرمان شدیم 1[img]file:///C:/Users/admin/Desktop/z5edslx8zhrfad9re7b4.png[/img]
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رونالدو اشتباه بزرگش را تکرار کرد
  فیورنتینا 1-3 اینتر: قهرمان به صدر رفت
  یوونتوس جانشین رونالدو را پیدا کرد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  تصمیم نهایی کریس رونالدو برای آینده مشخص شد
  شما بگویید: قهرمان UCL 2021 کدام است؟
  طارمی بود یا کریستیانو رونالدو؟
  یوونتوس و تبعیضی که مخصوص رونالدو است!
  نگاه خشمگین رونالدو به علی دایی (عکس)
  علی قربانی روبروی کریس رونالدو (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان