امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آخرین اطلاعات از هک PlayStation 3

#1
نزدیک به چهار سال است که هکرهای مختلف سعی در به زانو درآوردن سیستم امنیتی کنسول PS3 دارند تا بتوانند راهی برای اجرای بازی های کپی و Homebrewهای مختلف روی این کنسول پیدا کنند. هکرهای مختلف راه های گوناگونی برای این کار معرفی کردند که هر کدام از آن ها با شکست روبرو شدند. از جار و جنجال Hک این کنسول به واسطه سیستم عامل لینوکس گرفته تا راه های مختلف دیگر، از جمله روش هایی بودند که هیچ کدام راه به جایی نبردند. اما به تازگی یک روش جدید برای Hک این کنسول معرفی شده که با موفقیت های زیادی نیز همراه بوده است و در دموهای منتشر شده، مشاهده شده است که می توان با این روش بازی های کپی و Homebrew نیز اجرا کرد. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی این روش جدید بپردازیم. در روش جدید که به طور ناگهانی اخبار آن در سایت های مختلف منتشر شد، می توان بازی های کپی را از روی هارد کنسول به وسیله پورت USB اجرا کرد. نکته جالب تر این است که مشخص شده که این روش روی Firmware 3.41 این کنسول نیز اجرا شده است. از اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد که این روش Hک بسیار آسان خواهد بود.

روش کار به این صورت است که دستگاه باید کاملا خاموش باشد (دستگاه از کلید پشت نیز باید خاموش باشد) سپس فلشی که فایل Backup Manager PS3 درون آن قرار دارد را باید به دستگاه وصل کرد (در این حالت نباید دستگاه دیگری به PS3 متصل باشد). پس از اینکه این USB مربوطه را به دستگاه وصل شد، کنسول را روشن می کنید و سریعا دکمه Eject دستگاه را فشار می دهیم تا دستگاه فایل های داخل USB را اجرا کند. اگر این عمل با موفقیت صورت بگیرد، چراغی که روی این USB قرار دارد، سبز می شود. در غیر این صورت چراغ USB قرمز خواهد شد و باید این روش را دوباره انجام داد. پس از اینکه این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و دستگاه روشن شد، در منوی Game گزینه ای به نام Backup Manager PS3 ظاهر خواهد شد. این گزینه را انتخاب می کنیم تا فایل های مربوطه روی دستگاه نصب شوند. با انجام این کار این امکان به وجود می آید که بازی ها را حتی از روی هاردهای اکسترنال نیز اجرا کنید. با انجام این روش می توانید بازی اورجینال PS3 را روی دستگاه به صورت کامل کپی کنید و آن را حتی به دستگاه های دیگر نیز انتقال دهید و به همین صورت آن ها را بدون نیاز به دیسک اصلی بازی، اجرا کنید.

لازم به ذکر است که بازی های کپی شده روی هاردهای اکسترنال در Windows قابل شناسایی خواهند بود و به همین دلیل می توان آن ها را به روش های مختلف به دستگاه انتقال داد. البته هنوز راهکارهای Sony برای مقابله با این روش ارائه نشده است، اما آن چیزی که باعث نگرانی شده، این است که آیا عرضه یک Firmware جدید برای PS3 موجب از کار افتادن این روش می شود یا خیر؟ از طرف دیگر برای اجرای این فایل های PS3 Jailbreak نیاز به یک USB PS jailbreak هم خواهد بود. همین مسئله باعث می شود که برای اجرای این نرم افزار حتما از USBای که برای اجرای این نرم افزار در نظر گرفته شده است، استفاده شود. این روش به طور کامل روی Firmware 3.41 قابل اجراست و امکان اجرای Homebrew را روی این Firmware فراهم می سازد. حال با توجه به اینکه روی Firmware 3.41 می توان Homebrewهای مختلف را اجرا کرد، می توان این امید را داشت که با عرضه برنامه های مختلف، عملی صورت بگیرد که بازی هایی که نیاز به Firmwareهای بالاتر داشته باشند نیز روی Firmware کنونی اجرا شود. به طور مثال می توان به عملی که هم اکنون روی PSP انجام می شود، اشاره کرد.

از دیگر مشکلاتی که در این روش دیده می شود، این است که هاردهای FAT 32 توانایی ذخیره سازی فایل هایی که حجم آن ها بیش از 4 گیگ هستند را ندارند. اما از اطلاعات به دست آمده، مشخص شده است که هکرها قصد دارند تا با آپدیت های بعدی توانایی پشتیبانی از هاردهای NTFS را نیز به این برنامه اضافه کنند. هنوز این برنامه به صورت عمومی منتشر نشده است، اما به نظر می رسد که این USB به همراه برنامه هایش مدتی دیگر برای فروش آماده شود. در خبرها منتشر شده است که این قطعه با قیمتی بین 70 تا 170 دلار به فروش خواهد رسید.
پاسخ
 سپاس شده توسط armin van buuren
آگهی
#2
هک ps 4 کی میاد اون خیلی مهمه
آخرین اطلاعات از هک PlayStation 3 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان