امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ترسناک ترین و ثروتمندترین گروه جهان+بن لادن در نامه‌ای نسبت به ظهور داعش هشدار داده ب

#1
Heart 
خبرگزاری ایسنا: موسسه تحقیقات واشنگتن اعلام کرد، گروه داعش اگر ثروتمندترین گروه تروریستی جهان نباشد قطعا یکی از سازمان‌های تروریستی ثروتمند محسوب می‌شود.

مایکل نایتس از موسسه تحقیقات واشنگتن که از دهه 1990 تحولات عراق را مطالعه می‌کند، می‌گوید داعش روزانه بین دو تا چهار میلیون دلار درآمد دارد.

وی تاکید کرد: برخی برآوردها از ثروت گروه تروریستی داعش اغراق است مثلا دو میلیارد دلار و یا بیش از آن بسیار زیاد است. با این حال داعش روزانه بین دو تا چهار میلیون دلار درآمد دارد.

مایکل نایتس گفت: داعش همواره گروه تروریستی ثروتمندی بوده است چرا که در طول پنج سال گذشته مافیای پول غیرقانونی را در سراسر عراق برعهده دارد. حال که

داعش وحشی گری‌های خود را به نسبت سال‌های گذشته افزایش داده است، برخی گزارش‌ها درباره ثروت این گروه اغراق شده است. برخی گزارش‌ها هم درباره آنکه

آن‌ها به بانک‌های موصل حمله کرده‌اند، تائید نشده است. طبق گزارش سی‌ان ان ثروت آن‌ها به همه چیز از جمله قاچاق مواد مخدر تا کمک متحدان آن‌ها در حوزه خلیج فارس که با آمریکا همپیمان هستند نسبت داده می‌شود.

نایتس گفت: اهدا کنندگان مالی در خلیج فارس بخش کوچکی از کمک‌ها را تشکیل می‌دهند. سهم عمده‌ای از منابع مالی آن‌ها هم اکنون از نفت به دست می‌آید و آن‌ها

روزانه بین 30 تا 40 هزار شبکه نفت را صادر می‌کنند آن‌ها نفت عراق را بر می‌دارند و به سوریه می‌برند و پس از پالایش صادر می‌کنند که از طریق کامیون و از راه ترکیه صورت می‌گیرد.

_______________________________________________________________


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دیلی میل، در این نامه 21 صفحه ای بن لادن نسبت به پیدایش و ظهور گروهی افراطی و بی رحم که قادر به ارتکاب اقدامات خشونت آمیز است هشدار داده و از القاعده خواسته است تا هر نوع ارتباط خود با این گروه را قطع کند.
بر اساس این گزارش در واقع در این نامه بن لادن نسبت به ظهور داعش هشدار داده است که به راحتی جان غیر نظامیان را نادیده می گیرند و با اقدامات خود به وجهه و اعتبار القاعده لطمه می زنند.
این نامه که در سال 2011 میلادی توسط یکی از مقام های ارشد نزدیک به بن لادن نوشته شده به برخی از اقدامات افراطی و وحشیانه داعش از جمله استفاده از گاز کلر به عنوان سلاح شیمیایی، بمباران مساجد و قتل عام و کشتار در کلیسایی در شهر بغداد اشاره کرده است.
این نامه در جریان حمله کماندوهای آمریکایی به مخفیگاه بن لادن در پاکستان به دست آمده است. در اصل این نامه به این مساله اشاره کرده است که گروه داعش حتی برای گروهی که هزاران نفر را در حمله به برج های دو قلوی نیویورک در 11 سپتامبر 2001 میلادی به قتل رسانده است یک گروه افراطی و تندرو به شمار می رود.
داعش که امروز خود را حکومت اسلامی نامیده است به یک گروه نظامی قوی تبدیل شده که سرزمینی به وسعت و بزرگی بریتانیا را در اختیار دارد. جمعیتی در حدود 6 میلیون نفر اکنون زیر سلطه و قدرت داعش زندگی می کنند که این تعداد از جمعیت ایرلند، دانمارک یا فنلاند نیز بیشتر است.
داعش با گسترش فعالیت ها و اقدامات خود در عراق بخش های وسیعی از شمال این کشور از جمله شهر موصل دومین شهر بزرگ عراق را تصرف کرده است. این گروه تکفیری کنترل میدان های نفتی ارزشمندی را در اختیار دارد که به منبع بزرگ درآمدی این گروه تبدیل شده است. ثروتمندان شیخ نشین خلیج فارس نیز بخش مهمی از منابع مالی این گروه را تامین می کنند.
ترسناک ترین و ثروتمندترین گروه جهان+بن لادن در نامه‌ای نسبت به ظهور داعش هشدار داده ب 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Titiw
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Lightbulb دنیای تاریک من | my dark world [ عجیب و ترسناک ]
  خفن ترین فیلم ترسناک هایی که دیدید و پیشنهاد میدید ؟؟؟؟؟
  اگه یه زمانی یه جن خیلی ترسناک دیدی چیکار میکنی. خاطراتتون اگه جن یا روح دیدید هم بگی
  دید شما نسبت به تتو چیه ؟
  نامه ی یک دختر کم توقع
Book داستان ترسناک
  ماجراهای ترسناک
  داستان واقعی ترسناک درباره اتفاقات عجیب
  یک واقعیت بسیار ترسناک!!!(همه بخونن)
  10 كشور ثروتمند جهان

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان