امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

"جهاد نکاح" یا جهاد برای"شیطان" اللهم عجل لولیک الفرج.

#1
آيا مسلمانان بيدار نخواهند شد يا خودشان را به خواب زده اند در هيچ ديني الهي به غير از دينهاي ساخته دست بشر چنين دستور و فتوايي وجود ندارد
قران هم يادشان رفته است 


حُرِّمَتْ عَلَيْكُمْ أُمَّهَاتُكُمْ وَبَنَاتُكُمْ وَأَخَوَاتُكُمْ وَعَمَّاتُكُمْ وَخَالاَتُكُمْ وَبَنَاتُ الأَخِ وَبَنَاتُ الأُخْتِ وَأُمَّهَاتُكُمُ اللاَّتِي أَرْضَعْنَكُمْ وَأَخَوَاتُكُم مِّنَ الرَّضَاعَةِ وَأُمَّهَاتُ نِسَآئِكُمْ وَرَبَائِبُكُمُ اللاَّتِي فِي حُجُورِكُم مِّن نِّسَآئِكُمُ اللاَّتِي دَخَلْتُم بِهِنَّ فَإِن لَّمْ تَكُونُواْ دَخَلْتُم بِهِنَّ فَلاَ جُنَاحَ عَلَيْكُمْ وَحَلاَئِلُ أَبْنَائِكُمُ الَّذِينَ مِنْ أَصْلاَبِكُمْ وَأَن تَجْمَعُواْ بَيْنَ الأُخْتَيْنِ إَلاَّ مَا قَدْ سَلَفَ إِنَّ اللّهَ كَانَ غَفُورًا رَّحِيمًا 
حرام شده است بر شما، مادرانتان، و دختران، و خواهران، و عمه‏ها، و خاله‏ها، و دختران برادر، و دختران خواهر شما، و مادراني كه شما را شير داده‏اند، و خواهران رضاعي شما، و مادران همسرانتان، و دختران همسرتان كه در دامان شما پرورش يافته‏اند از همسراني كه با آنها آميزش جنسي داشته‏ايد - و چنانچه با آنها آميزش جنسي نداشته‏ايد، (دختران آنها) براي شما مانعي ندارد - و (همچنين) همسرهاي پسرانتان كه از نسل شما هستند (- نه پسر خوانده‏ها -) و (نيز حرام است بر شما) جمع ميان دو خواهر كنيد؛ مگر آنچه در گذشته واقع شده؛ چرا كه خداوند، آمرزنده و مهربان 


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : 
از تونس خبر می‌رسد که برخی گروه های تروریستی که علیه نظام سوریه شورش مسلحانه کرده اند،  با فتوای یک روحانی وهابی دختران و زنان مطلقه تونسی را به  «جهاد نکاح» (جهاد جنسی) در سوریه تشویق می‌کنند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ این تندروان مذهبی نزدیک به القاعده، از دختران و زنان مطلقه می‌خواهند تا نیازهای جنسی مجاهدان در سوریه را برآورده سازند و به بهشت بروند. 
"جهاد نکاح" یا جهاد برای"شیطان" اللهم عجل لولیک الفرج. 1

این فتوا جنجال زیادی در تونس آفرید. این طور که گزارش می‌شود تعدادی از زنان و دختران برای شرکت در جهاد نکاح از تونس به مصر رفتند.
پایگاه های اینترنتی تونسی ضمن درج این خبر نوشت: یک تونسی، خواهر کم سن و سال خود را به منظور ادای جهاد نکاح به سوریه برد.

اما ماجرا از این جا فراتر رفت. یکی از جوانان تونسی دلبخانه وهابیت، برای این که زنش بتواند در این جهاد شرکت کند او را طلاق داد.

این تروریست ها، نام این جهاد را «جهاد نکاح» گذاشته و با این روش دختران تونسی را به کشور جنگ‌زده سوریه اعزام می‌کنند.
"جهاد نکاح" یا جهاد برای"شیطان" اللهم عجل لولیک الفرج. 1
این دعوت در حالی صورت می‌گیرد که روز ۹ می ۲۰۰۷ قانونی در تونس صادر شد که بر پایه آن حداقل سن ازدواج برای دختران و پسران ۱۸ سال است. این قانون هر ازدواج پیش از این سن را از لحاظ قانونی باطل می‌داند.

ماجرا از کجا آغاز شد؟

ماجرا با فتوایی شروع شد که در فضای رسانه‌های مجازی، اینترنت و همچنین شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. فتوایی که گفته می‌شود یک روحانی وهابی به نام محمد العریفی آن را صادر کرده و گفته جهاد نکاح حلال است و دختران و زنان می‌توانند برای کمک به جهادگران در سوریه یا کسانی که علیه نظام بشار اسد قیام مسلح کرده‌اند به سوریه بروند و با ازدواج ساعتی با آنها راه بهشت را برای خودشان هموار کنند!
"جهاد نکاح" یا جهاد برای"شیطان" اللهم عجل لولیک الفرج. 1
واکنش ها

در حالی که رسانه‌ها خبر داده‌اند که تعدادی از خانواده‌های تونسی از مقامات این کشور خواسته‌اند تا فرزندان‌شان را به آنها بازگردانند، نورالدین الخادمی، وزیر امور دینی تونس گفته است که نه مردم تونس و نه هیچ یک از سازمان‌های این کشور به فتوای جهاد نکاح عمل نخواهند کرد.

از سوی دیگر، حسین بن احمد السراجی در مقاله‌ای تحت عنوان «جهاد نکاح در سوریه» چنین جهادی را ساخته و پرداخته فتواسازان هنجارشکن دانست و نوشته است: «زشت است که چنین فتواهای هنجارشکنی به نام اسلام صادر شود، زیرا این گونه فتواها هم به اسلام ضربه می‌زند و هم مسلمانان را شهوت پرست معرفی می‌کند، این در حالی است که جهاد برای خدا صورت می گیرد نه برای برآوردن خواهش‌های نفسانی».

این فتوا به گفته وزیر امور دینی تونس فتوایی عجیب و بی‌سابقه است. قبلا سابقه نداشته در کشورهای عربی چنین فتوایی صادر شود.

همچنین «جاد الله صفا» نویسنده عرب در واکنش شدیدی به شیوخ وهابی که اقدام به صدور چنین فتواهایی می‌کنند،آن‌ها را «شیوخ فحشا» دانسته که تنها دغدغه‌شان حلال جلوه دادن فحشا است. او تاکید کرده است: «تا وقتی جامعه ای به زن به چشم کالا می‌نگرد، شرافت ندارد.»

صفا همچنین این سئوال را مطرح کرده که «تا کی به نام این اسلام، به ناموس و شرف ما تجاوز شود و ما ساکت باشیم؟»
"جهاد نکاح" یا جهاد برای"شیطان" اللهم عجل لولیک الفرج. 1
خانم سلما علامی الرقی از رهبران جنبشی به نام جنبش صدای تونس گفته که این فتوا لکه ننگی برای تونس است و تاکید کرده که وضعیت زنان تونس در حال پس رفت است. 

او گفته که تلاش‌هایی برای به محاق بردن قانون مدنی که سالها در این کشور حاکم بوده و قانونی که به زنان حقوقی مشابه مردان یا در حد مساوی می‌دهد،صورت می‌گیرد. 

به گفته او عامل این وضعیت مبلغان وهابیت از جمله آقای العریفی و بعضی از رهبران سیاسی هستند که در دو سال اخیر تلاش کردند قانون مدنی را تغییر دهند و از جمله بعضی مسایل را که غیرقانونی بوده مانند ازدواج دختران در سن پایین یا تعدد زوجات را قانونی کنند. 

او گفته است که تمام فعالان مدنی باید در مقابل این تلاش‌ها بایستند چرا که تونس با این وضعیت اگر پیش برود می‌تواند به یکی از عقب‌مانده ترین کشورهای عربی تبدیل شود

خودسوزی یک زن سوری در پی تجاوز 20 تن از عناصر مسلح!

یک زن سوری پناه برده به اردوگاه پناهندگان السلیمانیه در ترکیه، در پی تجاوز 20 تن از عناصر مسلح افغان و سوری به او و سه دخترش تحت عنوان جهاد جنسی(جهاد المناکحه) اقدام به خودسوزی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، شماری از خانواده های تونسی، ناپدید شدن دختران نوجوانشان را به پلیس اطلاع داده اند و گمان می رود که این دختران در چارچوب جهاد نکاح به صورت داوطلبانه به سوریه سفر کرده اند تا نیازهای عناصر مسلحی که بر ضد ارتش سوریه می جنگند را برآورده کنند.
"جهاد نکاح" یا جهاد برای"شیطان" اللهم عجل لولیک الفرج. 1
پایگاه اینترنتی سما با اعلام خبر مذکور، از قول یک نماینده اردنی نوشت: ازدواج با زنان آواره باید متوقف شود. نمایندگان اردنی از دولت خواستند فحشا در اردوگاه آوارگان سوری الزعتری را متوقف و این اردوگاه را به داخل اراضی سوری منتقل کند.

همچنین روزنامه القدس العربی اعلام کرد که شماری از نمایندگان مجلس اردن ضمن انتقاد شدید از نقش قطر در بحران سوریه، از دولت اردن خواسته اند فحشا را در اردوگاه آوارگان سوری الزعتری متوقف کرده این ارودگاه را به داخل اراضی سوری منتقل کند.
"جهاد نکاح" یا جهاد برای"شیطان" اللهم عجل لولیک الفرج. 1
القدس العربی همچنین این خبر را بر روی صفحه اینترنتی خود منتشر کرد: شورای ملی زنان در مصر اعلام کرده که مصری ها با پرداخت 500 جنیه مصری، با زنان آواره سوری ازدواج می کنند.
"جهاد نکاح" یا جهاد برای"شیطان" اللهم عجل لولیک الفرج. 1
"جهاد نکاح" یا جهاد برای"شیطان" اللهم عجل لولیک الفرج. 1
در واقع چنین کسانی قبای اسلام به تن کرده اند، اما در واقع به دنبال ضربه زدن به اسلام و همه ادیان آسمانی و کاشتن بذر کینه و نفرت و خصومت در میان برادران و ملت ها هستند و صدور چنین فتواهایی تحت لوای اسلام، ننگی برای اعراب است.
"جهاد نکاح" یا جهاد برای"شیطان" اللهم عجل لولیک الفرج. 1



در اخر باید بگم 
اللهم عجل لولیک الفرج.
HeartHeart


یک دختر انگلیسی، از یکی از تروریستهای همشهری اش، درخواست کرده است تا چگونگی ازدواج با افراطی ها را به وی نشان دهد ...


"جهاد نکاح" یا جهاد برای"شیطان" اللهم عجل لولیک الفرج. 1
دختران انگلیسی پس از آشنایی با تروریست‌ها در سوریه از طریق اینترنت، برای ازدواج با آنها عازم این کشور می شوند.

روزنامه انگلیسی “دیلی استار” نوشت: دختران انگلیسی مشهور به “تشویق کنندگان به جهاد” پس از آشنایی با تروریست ها از طریق اینترنت، عازم سوریه می شوند و با تروریست ها ازدواج می کنند.
دیلی استار می افزاید: براساس اعلام کارشناسان نظارت و پیگیری گروههای تندرو، این گروهها در سوریه، با انتشار تصاویری ادعایی از “اقدامات قهرمانانه” نیروهایشان بر روی اینترنت، اقدام به فریب این دختران می کنند.
به نوشته دیلی استار، حداقل چهار دختر انگلیسی که دو تن از آنها از اهالی “پورتسموت” و یک نفر از “لندن” و دیگری از استان “سری” هستند، با تروریست هایی در سوریه ازدواج کرده اند. اما پژوهشگران مرکز بین المللی پژوهش درباره افراطی گری در دانشکده پادشاهی لندن، بر این باورند که تعداد این زنان بسیار بیش از این عدد است.
به گزارش العالم، این روزنامه انگلیسی خاطرنشان می کند یک دختر انگلیسی، از یکی از تروریستهای همشهری اش، درخواست کرده است تا چگونگی ازدواج با افراطی ها را به وی نشان دهد. همچنین از وی سؤال کرده است که آیا وی در این زمینه فعالیت دارد یا خیر. این دختر انگلیسی همچنین متعهد شده است که “تعداد زیادی فرزند به دنیا بیاورد و آنها را به عنوان سرباز برای جهاد به سوریه  بفرستد.”
به نوشته دیلی ستار، دختران انگلیسی متمایل به ازدواج با تروریست ها در سوریه با استفاده از هواپیما به مناطق گردشگری ترکیه می روند تا از به وجود آمدن تردید درباره سفرشان جلوگیری کنند. همچنین شماری از آنها از طریق اسکایپ قبل از سفر با تروریست ها ازدواج می کنند.
پلیس لندن اخیرا، ماه گذشته پس از بازداشت دو دانشجو به نامهای “امل وهابی” ۲۷ ساله و “نوال مسعد” ۲۶ ساله، آنها را به جمع آوری پول برای فعالیت های تروریستی در سوریه متهم کرده بود.
نهادهای امنیتی انگلیس شمار اتباع این کشور در جنگ سوریه در چارچوب گروههای تروریستی را که از سه سال پیش تاکنون ادامه دارد حدود ۶۰۰ نفر تخمین می زنند که براساس منابع رسانه ای ۲۰ نفر از آنها تاکنون به هلاکت رسیده اند.
دل مرنـجــان کــــه ز هــــر دل بــــه خــــدا راهـــی هـــســت
پاسخ
 سپاس شده توسط hidden ninja ، saye641 ، mahru ، لاراجون
آگهی
#2
جهادنکاح دو دختر اتریشی درسوریه+عکس

به گزارش مشرق، اینترپل نوشت: عملیات جستجو دو نوجوان اتریشی که احتمالاً برای جهاد نکاح با تروریست‌ها عازم سوریه شده‌اند را آغاز کرد.

روزنامه دیلی‌میل گزارش کرد که «سامرا کسینوویچ» 16 ساله و «سابینا سلیموویچ» 15 ساله در 10 آوریل از خانه‌های خود در «وین» پایتخت اتریش ناپدید شدند.

با اینحال والدین این دو دختر نوشته‌هایی از جانب دخترانشان در شبکه‌های اجتماعی پیدا کردند که نوشته شده بود آنها برای جهاد به سوریه می‌روند.

والدین این دختران که در اصل پناهندگان بوسنیایی هستند و بعد از درگیری‌های قومی دهه 1990 به اتریش آمده‌اند اعلام کردند که این پیام‌هایی که به دخترانشان نسبت داده شده، توسط آنها نوشته نشده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پدران این دو دختر از کشور خارج شده‌اند تا دخترانشان را پیدا کنند و تصاویری از این دو دختر در شبکه‌های اجتماعی نمایش داده شده که نشان می‌دهد سلاح «AK47» به دست دارند.

در پست‌هایی که از این دو دختر در فیس‌بوک قرار داده شده، یکی از آنها گفته که می‌خواهند جهاد نکاح انجام دهند و جنگجویان مقدسی شوند و یکی دیگر گفته که مرگ هدف آنها است.

مقامات اتریشی گفته‌اند که این دو دختر احتمالا در کمپ آموزشی جهادگرایان هستند و با شوهران تروریست خود جهاد نکاح کرده‌اند.
"جهاد نکاح" یا جهاد برای"شیطان" اللهم عجل لولیک الفرج. 1
"جهاد نکاح" یا جهاد برای"شیطان" اللهم عجل لولیک الفرج. 1
"جهاد نکاح" یا جهاد برای"شیطان" اللهم عجل لولیک الفرج. 1
"جهاد نکاح" یا جهاد برای"شیطان" اللهم عجل لولیک الفرج. 1
"جهاد نکاح" یا جهاد برای"شیطان" اللهم عجل لولیک الفرج. 1
دل مرنـجــان کــــه ز هــــر دل بــــه خــــدا راهـــی هـــســت
پاسخ
 سپاس شده توسط mahru
#3
اینا لابد کسی بهشون رقبت نداره به همین خاطر به این کارا متوصل شدن
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان