امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وصیت نامه شهید محمد کاظم کیانی

#1
وصیت نامه شهید محمد کاظم کیانی 1


اکنون که خداوند مرا به این راه طلبیده و چنین  توفیقی بزرگی را نصیب  من کرده است چند جمله ای برایتان به عنوان وصیت  می نویسم:
ابتدا خداوند متعال را شکر می کنم که در چنین زمانی چنین سعادت ولیاقتی را به من عطا ء فرموده تا بتوانم در لباس پاسداری در چنین دانشگاه بزرگ اسلامی شرکت کنم، گر چه لیاقت چنین لباسی را که ثمره خون هزاران شهید عزیز می باشد نداشتم اما ناامید نیستم چون که می دانم خداوند بخشنده ومهربان است.
از همگی شما می خواهم که همچنان پشتیبان ولایت فقیه باشید ودست از چنین نعمت گوهر باری که بیانات عارفانه  و پر معنویت او چراغی از نور ومعرفت در دل ها افروخته و فضای این کشور را عطرآگین کرده برندارید واز خداوند بخواهید که این گوهر گرانبها را تا ظهور حضرت مهدی (عج) وحتی در کنار آن حضرت محفوظ بدارد.

واقعا خوش به حال کسانی که ظرفیت معنویشان به حدی است که می توانند این سخنان حکیمانه را با عمقی که دارند دریابند ودر پرتوی نور این مشعل دار هدایت راه بجائی ببرند وسر انجام به معبودشان برسند وبدا به حال  کسانی که این موفقیت استثنایی کنونی را درک نکنند وهمچنان در خواب غفلت باقی بمانند ودنبال دنیا پرستی ولذت های دنیویی باشند وسرانجام در روز موعود روسیاه وشرمنده گردند و از خداوند بخواهند که خدایا ما را به دنیا باز گردان تا شاید این بار با توشه ای از عمل صالح به پیشگاهت  باز گردیم، اما چه فایده تمنائی که چیزی جزء یک خیال پوچ نیست وپشیمانی دیگر سودی ندارد پس چه بهتر از همین حالا به فکر چنین روزی با شیم واز این خواب غفلت بیدار شویم ودر جهت رضای خداوند متعال قدم برداریم تا این که به هدف اصلی وبزرگ خویش برسیم وبدانید که این راه سختی ومشقت فراوان دارد  واحتیاج به صبر وایثار و فداکاری واستقامت دارد وکسی که هدف اصلی اش را شناخت  دیگر اینها برایش چیزی نیست.
۱-از شما می خواهم که از پیروان واقعی امام امت باشید وهمچون امام خود،حالت ساده زندگی کردن وبه کم قانع بودن را شیوه خود سازید  که این شیوه دل را همیشه زنده وبیاد خدا نگه می دارد  وهمچنان طبق معمول مجالس عزاداری سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام ) را در خانه برگزار کنید که ما هر چه داریم ازاین خانواده واز این مجالس داریم ودر راه خداوند صبر کنید که خداوند با صابرین است وآنها را دوست می دارد. از این که امانت خداوند رابه خودش باز گردانید هیچ غم واندوهی به خود راه ندهید بلکه افتخار کنید وخداوند را شکر کنید که چنین توفیقی را به شما عطا فرمود وفرزندتان در چنین راهی  قدم برداشته وسرانجام  به هدف اصلی اش رسیده است.
۲- در این زمان همان طور که می دانید وامام عزیزمان هم فرمودند اسلام چیزی است که همه ما باید فدای آن شویم تا این که تحقق پیدا کند والان وقت عمل است  وخوشا به حال کسانی که در این راه سبقت گرفته اند ومصداق ایه((والسابقون السابقون اولئک المقربون))شدند.
۳- پدر وبرادرم! همچنان حسین وار در جهت رضای خداوند وکسب اخلاص در همه اعمال وافعال وعبادات خود قدم بردارید وسعی وکوشش کنید واز یاد فقراء ومستضعفین نروید.

مادر وخواهرانم! همچنان زینب وار صبر وحجاب خود را هر چه بهتر حفظ کنید و روح الله را همچون رهبرش تربیت کنید وشرکت در مجالس دعا وسر زدن به خانواده های شهداء از یادتان نرود.
۴- ودر پایان از همگی اقوام دوستان وآشنایان وهمه  کسانی که مرا می شناسند می خواهم که مرا ببخشند وبرایم دعا کنند واز خداوند بخواهند که مرا عفو کند  واگر چیزی از من طلب دارند به خانواده ام مراجعه نمایند وشما خانواده محترم هم این زحمت را پذیرفته وحق آن ها را اداء کنید. امیدوارم که خداوند همگی ما را از پیروان واقعی راه سرخ امام حسین (علیه السلام) قرار بدهد. انشاالله ،دنیا چون کاروان سرایی است که انسان در آن مهمانی رفت است .

وسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
وصیت نامه شهید محمد کاظم کیانی 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معبود من! (مناجات نامه)
  چیزی که از 175 شهید آموختیم...به احترامشون بخونید این متنو
Rainbow کتاب زندگینامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان سرباز ولایت منتشر شد + تصویر
  تفاوت حضرت محمد (ص) و کوروش !!
  زندگی نامه مختصری از حضرت خدیجه (س)
  طلبه شهید
  شهید کیست؟
  چرا به حضرت محمد(ص) اباالقاسم می گویند؟
  چرا فقط به امام رضا (ع) لقب «عالم آل محمد» داده شد؟
  اوّلین و آخرین شهید کربلا چه کسانى بودند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان