امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

↓جـــنگ انســان و شیـــطان↓

#1
شیطان رجیم خود را هلاک میکند تا ما به خدا نزدیک نشویم و امروز مهم ترین راه نزدیکی به خدا نزدیک شدن به منجی بر حقش مهدی فاطمه است مهدی فاطمه کسی است که وقتی امد شیطان را گردن خواهد زد بنابراین اولین گروهی که شیطان ارزوی انحراف انها را دارد و بیشتر وقتش را صرف منحرف ساختن انها میسازد شیعیان منتظر مهدی و زمینه ساز ظهور میباشند که در راه زمینه سازی ظهور مولا تلاش میکنند
قصد ان داریم که مطالبی را پیرامون جنگ بزرگ شیطان و انسان قرار دهیم،جنگی سخت که حساس ترین جنگ انسان در زندگی او میباشد.
 
↓جـــنگ انســان و شیـــطان↓ 1
شیطان رجیم خود را هلاک میکند تا ما به خدا نزدیک نشویم و امروز مهم ترین راه نزدیکی به خدا نزدیک شدن به منجی بر حقش مهدی فاطمه است مهدی فاطمه کسی است که وقتی امد شیطان را گردن خواهد زد بنابراین اولین گروهی که شیطان ارزوی انحراف انها را دارد و بیشتر وقتش را صرف منحرف ساختن انها میسازد شیعیان منتظر مهدی و زمینه ساز ظهور میباشند که در راه زمینه سازی ظهور مولا تلاش میکنند.
اینگونه است که میبینید وقتی میخواهی کاری برای امام زمان کنی تمام لذت و هوس ها دنیا را بر سر تو خراب میسازد تا از مسیر خارج شوی زیرا تو داری برای زمینه سازی ظهور کسی کار و دعا میکنی که با آمدنش بساط شیطان از زمین برچیده خواهد شد و منجی موعود شیطان را گردن خواهد زد
هوشیار باش!هوشیار
 
مدت بسياري از شروع آخر الزمان مي گذرد و ما بايستي اين مطلب را در باره آخر الزمان بدانيم كه وجود نازنين پيغمبر عظيم الشان اسلام (ص) پيامبر آخر الزمان است و آخر الزمان از چهارده قرن قبل شروع شده است و اصولا معني آخرين پيامبر خدا بودن اين است كه در آخر الزمان مبعوث شود تا حجت بر مردم تمام شده و قوانين الهي در حد كامل به بشر عرضه شود.

* شيطان با توجه به اينكه دشمن قسم خورده انسان است و اين امر به صراحت در قرآن به آن اشاره شده ولي به طور رسمي چهارده قرن است كه حوزه مكر و فريب خود را بيشتر نموده و به آنان القاء نموده كه خودتان آزاد هستيد چرا بايد رهبران از پيش تعيين شده پيامبر اسلام بر شما حكومت كنند؟ شما خودتان انتخاب كنيد. شما مگر شخصيتی نداريد؟ كه پيامدش شد آن جمع سُقيفه ملعونه است.

* اين سخن تنها براي كنار زدن خاندان عصمت و طهارت(ع) يعني آنهايي كه سه شرط اساسي حكومت عدل جهاني را دارا بودند گفته شد. زيرا شيطان مي خواست براي رسيدن به خواسته هايش آنان را از اين مقام كنار زده و با روي كار آوردن اشخاصي كه مي توان سياست هاي شيطاني را به وسيله آنان در جهان اجرا نمود به اهداف شوم خود برسد و حكومت عدل جهاني پروردگار را به تأخير اندازد.

*شيطان با زبان حال و با عمل خود به منجي آخر الزمان حضرت مهدي (عج) مي گويد:

 اگر انسانها عاقل بودند ، دنبال سياست هاي پنهان و آشكار من به راه نمي افتادند و شما را كه سياست گزار تعيين شده از سوي خداوند تبارك و تعالي براي آنان هستي ، رها نمي نمودند. آنان چنان شيفته مقام و رياست و ثروتي كه من برايشان زيبا و شيرين جلوه مي دهم هستند كه تا اسم خدا و حكومت و عدل تو به ميان مي آيد به عناوين مختلف كه من به آنان وسوسه مي كنم از تو و راه تو رويگردان شده و از اسم دين و حكومت ديني فراري هستند.

*آري! دنياي ما در اثر تسلط وسوسه هاي شيطان بر افكار مردم از دايره سياست گزاري حقيقي و آسماني خارج و در دايره سياست هاي شيطاني و سياست هاي اختراعي انسانهايي كه تشنه قدرت و رياست و.. هستند وارد شده كه خروج از اين دايره پليد صد در صد مستلزم تحولي در افكار و انديشه جهاني و تبليغات وسيع بين المللي از سوي عاشقان و معتقدين به منجي عالم بشريت و تشكيل نشست هاي رسمي بين المللي دانشمندان و بزرگان ديني جهان درباره آن بزرگوار مي باشد.

*بر اساس سه شرط فوق است كه خداوند متعال عاقل ترين و عالم ترين و كامل ترين انسان را كه حجت و نماينده اوست به عنوان سياست گزار زندگي بشر تعيين فرموده ؛ لذا ما خطاب به امام عصر و پدران گراميشان در زيارت جامعه كبيره عرض مي نماييم: السلام علي اهل بيت النبوه ... وساست العباد.

 يعني سلام بر شما اي خاندان نبوت و اي سياست گزاران مردم جهان.

 *اميد آنكه جهانيان ، سياست گزار حقيقي زندگي خود يعني منجي عالم  بشريت را بشناسند و قدري خويش را از پوشش تبليغاتي گسترده اي كه بر آنان تحميل شده تا امام و حجت خدا را نشناسند خارج شوند و او را براي رهبري خود انتخاب نمايند. انتخابي از اعماق وجود ، انتخابي از قلب و

 

 انتخابي براي رهايي از دشمني هاي شيطان و دام هاي نفس اماره.

و انتخابي براي رهايي از هر پليدي و زشتي و شروع يك زندگي انساني. *حديث ثقلين تمام دردهاي جامعه بشري از گرمايي(افراط گری) و انحراف عقيده تا قتل و جنايت و جنگ هاي وحشتناك و گرسنگي و فقر و مرض و همه انحرافات فكري و نابساماني هاي جسمي و روحي بشر را كه ناشي از كنار گذاشته شدن قرآن و عترت و جدا نمودن اين دو از هم از سوي عوامل و دست نشانده هاي شيطان زبون و رانده شده از درگاه خداوند متعال براي انسانها مي داند.

*آري! شيطان ديد اگر نور قرآن كه از زبان و عمل اهلبیت عترت(ع) منتشر مي شود به جامعه بشري برسد ديگر كسي در دام او نخواهد افتاد و نمي توان اموال و آبرو و انسانيت را دزديد و از بين برد. پس بايد اين نور پخش نشود كه خداوند متعال هم به اين حقيقت چنين اشاره فرموده است: يُريدُونَ لِيَطفَؤُ نُورَ الله بِاَفواهِهِم وَالله مُتِمَّ نَورِهِ وَ لَو كِرَهَ الكافِرُون(صف8). «آنان مي خواهند نور خدا را با زبانهايشان (تبليغات فريبنده و سوء) خاموش بسازند در حالي كه درك نمي كنند كه خداوند در صدد پخش و انتشار كامل نور خود است. گرچه كه كافران را بد آيد.»

جنگ شيطان با امام زمان ارواحنا له الفداه: در اين بحث يكي از مهمترين ريشه هاي مظلوميت امام زمان و چهارده معصوم (ع) مد نظر است و خلاصهِ آن، اينكه شيطان از روزيكه بنا را بر مخالفت گذاشت فهميده بود كه خداوند متعال پيامبر اكرم (ص) و ائمه هدا و انبيا را به عنوان صراط مستقيم و راه راست خود معرفي نموده است و مي خواهد بوسيله خاندان عصمت و طهارت (ع) حكومت جهاني حق را ترتيب دهد و انسانها را به مقام انسانيت و بندگي  برساند.

*و به هر ترتيب با هواي نفس او كه مي خواهد به جاي خدا حكم براند منافات خواهد داشت لذا برنامه اش را مخالف با انبياء و اهل بيت (ع) قرار داد و از همه مهم تر بالاترين درجه درگيري او با حكومت جهاني امام عصر ارواحنا فداه است كه همه انبياء و ائمه (ع) وعده آن را به جهان داده اند.

*چرا كه با شروع آن يعني ظهور امام عصر (عج) كه با علم عصمت و قدرت الهي خود جهان را پر از عدل و داد و مهر و محبت خواهد نمود زمينه اي براي پذيرش وسوسه هاي ابليس باقي نمي ماند و عمرش به پايان رسيده و مهلتش خاتمه خواهد يافت. بنابراين جنگ اصلي او با حضرت ولی عصر ارواحنا فداه (ع)مي باشد و چون ما در زمان امامت ایشان (ع) زندگي مي كنيم و مهمترين حملات تبليغاتي شيطان عليه آن حضرت است لازم است خوب روي عملكرد دشمن و مكر عوامل روي كار گذاشته شيطان كار كرده و هوشيارانه در مقابل دشمن الله و اهل بيت عصمت و طهارت علي الخصوص وجود نازنين امام زمان براي كمك به امام زمان به ياري برخيزيم.

مهلت فعاليت شيطان تا روز ظهور بيشتر نيست:

*در همان درگيري اوليه كه شيطان با خدا داشت و فرمان خداوند را اطاعت نكرد و سنگ و بناي اول در مخالفت علني را پرتاب نمود و به همه نشان داد

كه مي شود با خداي عظيم در افتاد. و علت آن كه ملائك مي بايست به حضرت آدم سجده كنند به خاطر معرفتي بود كه او ازوجود باعظمت حضرت حق(ونفخت فیه من روحی) و ارواح مطهر معصومين (ع) داشت و بنا بود كه آنان از نسل او باشند و چون به ابليس تا مدت معيني مهلت فعاليت داده شد و در بعضي از روايات مهلت آن تا روز ظهور حضرت بقيت الله ذكر فرموده اند

 

چنانكه امام صادق (عليه السلام) در روايتي ذيل آيه 80 از سوره ص مي فرمايند:                 

*آن روز (وقت معلومي كه به ابليس مهلت داده شده روز قيام قائم ماست كه در مسجد كوفه به زندگي ابليس پايان مي دهد.) به اين جهت ظهور و استقرار حكومت جهاني حضرت صاحب الزمان (ع) با ادامه فعاليت خرابكارانه شياطين منافات دارد. يا بايد آنها باشند و ظهور نشود و يا اگر ظهور شد آنها كارشان خاتمه مي يابد. بنابراين كره زمين ميدان جنگي است كه در آن دو لشكر بزرگ از آغاز خلقت حضرت آدم تاكنون روبروي هم قرار گرفته و با يكديگر مبارزه نموده اند. لشكر حق و لشكر باطل

 لشكر عقل و لشكر جهل : به فرمايش (مولي الموحدين امير المؤمنين علي بن ابي طالب (عليه السلام)) در غررالحكم: عقل فرمانده لشكر خداوند رحمن و هواي نفس فرمانده لشكر شيطان است. سپس مي فرمايند: نفس انسان  يا جن قابل جذب شدن به سوي اين دو لشكر است. چنانچه مجذوب هر كدام گردد از آنها بر او غلبه كند ونفس در رديف سربازان آن لشكر قرار خواهد گرفت.

*اين طبيعي است كه هر دو لشكر از نيروهاي قوي برخوردار باشند و عاقبت پيوستن به هر يك نيز مشخص باشد تا نفس انسان با اختيار خود يكي از دو

 لشكر را انتخاب و به طرف آن برود ولي چون هدف از خلقت ايجاد زندگي حقيقي براي انسا ن در زير سايه معصومين (ع)است خداوند تبارك و تعالي نمي گزارد آنقدر اين دو لشكر با هم بجنگند كه نتيجه اش فساد در عالم باشد. زيرا خداوند متعال حكيم است و كار بيهوده انجام نمي دهد.

جهان قبل از ظهور چون دوران قبل از تولد كودك است:

*به عقيده ما جهان از خلقت حضرت آدم (ع) تا قبل از ظهور امام عصر (ع) مقدمه زندگي بعد از ظهور آن حضرت است.

همانطور كه نه ماه زندگي كودك در عالم رحم مقدمه زندگي بعد از تولد اوست. فسادها و خونريزي هاي قبل از ظهور امام عصر مانند زندگي كودك قبل از تولد مدتش كوتاه است. زندگي بشر پيش از ظهور امام زمان (ع) همان ميدان جنگ لشكر خدا و شيطان است. كه به زودي پايان خواهد يافت و بشريت به عالم انسانيت و فضای باز زندگي زير سايه امام عصر( عج) متولد خواهد شد و تحت تربيت والدين روحي خود يعني پيشوايان معصومي كه

 داراي علم و عصمتند (ائمه هداه مهديين) قرار خواهد گرفت كه شايد ميليونها سال تا قيامت كبري آنان بر زمين حكومت كنند و همه انسانها اهل بهشت شوند.

* گرچه ابليس كه پيرو خواسته هاي نفساني و جاهلانه خود بود در ابتداي خلقت حضرت آدم (ع) طمع داشت تا روز قيامت كبري مبعوث شدن انسانها از قبر فعاليت نمايد و تقاضايش آن بود كه خداوند تا آن روز به او مهلت دهد ،  ولي خداي تعالي تنها تا روز ظهور حضرت ولی عصر(ع) به او مهلت داد تا بلندگو و فرستنده هاي تبليغاتي خود (وسوسه در قلوب مردم) را به كار اندازد و آنان را به سوي هواههاي نفساني و اخلاق شيطاني دعوت نمايد.

* دقيقا مانند جبهه جنگ كه دشمن حيله گر بلندگو و فرستنده هاي رادييويي خود را روش كرده و از افراد جبهه مقابل دعوت مي كند به صف سربازان لشكر او بپيوندند ولي با شروع حمله از سوي جبهه حق اين بلنگوها خاموش شذه و كار يكسره مي شود و جبهه باطل فتح شده و از بين مي رود.

 بنابراين تا لحظه ظهور (امام زمان (ع) مهدي فاطمه سلام الله عليها) كه حمله جبهه حق به جبهه باطل به طور گسترده و در تمامي كره زمين شروع نشده شيطان و پيروانش در تمامي جهان مشغول تبليغات و كشاندن مردم به سوي خود و انحراف آنان به حيل مختلف (جبهه هاي مختلف جنگ شيطان با امام(ع) دست زده تا سربازان بيشتري را در جبهه باطل خود جمع نمايد. لذا شيطان و شيطان صفتان به شدت از روز ظهور حضرت بقيت الله (ع) هراس دارند. زيرا آنان مي دانند وعده الهي حق است و با فرا رسيدن آن روز كارشان خاتمه يافته و موانع موجود بر سر راه انسانها كه مي خواهند به سوي كمالات و معنويات حركت كنند برطرف خواهد شد.

 *در حقيقت زمان ظهور امام زمان (ع) زمان باز شدن چشم عقل بشر به روي حقايق است. همانطور كه مقدمه اين كار در عصر حاضر فراهم آمده خداوند ذره اي از علم بي كران را در بُعد علوم مادي به بشر ارزاني داشته تا انسانها بدانند كه علم موجب سعادت و آباداني و رفاه و پيشرفت مي شود.

*و به اين نكته آگاه گردند همانطور كه با پيشرفت علوم مادي جهان متحول شده و قابل مقايسه با قبل از آن نمي باشد همچنين جهان با ظهور منجي خويش به طور كلي متحول شده و علوم بي كران از سوي خداوند توسط آن حضرت در اختيار بشر قرار مي گيرد و تمامي حقايق روشن مي شود و دانشمندان در آن روز و بلكه همه مردم هزاران برابر امروز داراي علم در ابعاد مختلف مادي و معنوي خواهند شد.

*اكنون جامعه بشري به اين حقيقت پي برده و قدر علم را مي دانند. همانطور كه به اين نكته واقف شده است كه علم و قدرت آن بايد تنها در اختيار همان انسان معصوم قرار گيرد تا بعضي افراد از آن براي رسيدن به  مقاصد و آرزوهاي باطل و هواهاي نفساني و تخريب جهان استفاده ننمايند و جنگ و فساد و خونريزي به راه نيندازند همانطور كه با انفجار بمب هاي اتمي تهديد هاي وحشت آور امروزه همه مردم دنيا را مطيع سياست هاي خويش نموده و به سوي بندگي غير خدا (شيطان) و دوري از تعاليم انبياء و ائمه معصومين (ع) و اجراي خواسته هاي نفساني خويش سوق داده اند.

*آري ! زمان غيبت امام زمان (ع) زماني است كه بر سر راه انسانها كه مي خواهند در جاده مستقيم الهي كه بندگي خداست حركت كنند و به مقصد نهايي كه به مقام انسانيت و كسب فضايل معنوي است برسند سنگهاي بزرگي به نامهاي كينه ، خودخواهي ، تكبر ، زورگويي ، بي عدالتي ، ستم ، طمع و بخل ، اعتياد ، ايجاد نحله ها و فرقه هاي انحرافي و ده ها صفت زشت ديگر از سوي شيطان انداخته شده كه راه را مسدود نموده است و افراد بشر با برخورد به اين سنگها از جاده بندگي خدا منحرف شده و به انحطاط مادي و معنوي دچار مي شوند. با فرا رسيدن روز ظهور تمامي اين سنگها از سر راه جمع آوري شده. همه انسانها مي توانند در راه بندگي حركت و بدون هيچ مانعي با سرعت مطلوب به مقصد برسند و دنيا و آخرت خود را از هر جهت آباد نمايند.

*در جنگهاي بزرگ شيطان با جبهه حق مسائل مهمي قابل بررسي است از جمله:

1- جنگهاي جهاني و بقيه جنگهاي تاريخ گوشه و صحنه اي از اين جنگ بزرگ است.

2- جنگ شيطان با امام زمان (ع) در قرن 15 هجري و قرن 20 و 21 ميلادي به اوج خود رسيده گرچه چند بار نيز به نقطه اوج رسيده بود ازجمله پس از وفات رسول خدا كه شهادت بزرگترين فرمانده لشكر حق يعني حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها را در پي داشت و دوران زندگي ائمه هداه خصوصا صحنه جانسوز كربلا كه همه مي دانيم كه لشكرهاي جهل چگونه خود نمايي كردند و فرمانده لشكر حق حضرت اباعبداالله الحسين (ع) را مظلوم ، غريب و عطشان به شهادت رسانده و اهل بيت او را به اسارت بردند.

3- به همين دليل شيطان اصلي يعني ابليس از مطرح شدن نام امام زمان (ع) وحشت دارد و از هر طريقي شده مي خواهد مردم جهان خصوصا شيعيان فداكار ايران و نقاط ديگر را از آشنايي بيشتر با آن حضرت و بردن نام مقدسش منع نمايد تا ظهور آن حضرت به تأخير افتد. با ايجاد نحله ها و فرقه هاي ضاله چون بهائيت ، شيطان پرستي ، فرقه هاي نو ظهور اكنكار ، رانيليان ، كريشنا ، فالون كونگ ، رام الله ، مونيسم ، مورمون يا قديسين متأخر ، جنبش راجنيش (اوشو) وجذب جوانان شیعی به سوی مسیحیت یهودی و صدها حربه و روش ديگر درصدد انحراف مردم از راه مستقيم الهي هستند.

جبهه هاي مختلف جنگ شيطان با امام زمان

اول جبهه غفلت:

*آنچه موجب موفقيت انسان در هر كاري مي شود توجه قلبي او نسبت به آن موقعيت و كار است. راننده موفق كسي است كه توجه كامل به رانندگي داشته باشد و دچار حادثه نشود. دانش آموز موفق كسي است كه خوب به درس و برنامه خود توجه كرده و به آن دل دهد. نماز گزار شايسته آن است كه حضور قلبي خود در نماز را حفظ نمايد. خلاصه اينكه در نتيجه گيري هر كاري توجه قلبي نياز است. و بايد گفت جامعه موفق جامعه اي است كه از امام زمان خود غافل نباشد. زيرا امام هر زماني به مانند رئيس يك كاروان است. كه با رهبري و هدايت او آناني كه در ركابش هستند به مقصد مي رسند. لذا كساني كه از غافله سالار ، غافل شده و به راهنمايي هاي او توجه نمي كنند از غافله عقب مانده در بيابان مي مانند و به مرگ تن مي دهند. و يا اينكه گرفتار درندگان و گرگهاي بيابان مي شوند.

*خداوند امام زمان عليه السلام را غافله سالار بشري قرار داده است. به وجود نازنين ايشان علم و عصمت داده است تا خلق را به راه راست هدايت نمايد. دزدان بين راه كه شياطين جنّي و انسي هستند مي كوشند مردم دنيا خصوصاً پيروان آن حضرت را از آن وجود مقدس غافل نمايند و سپس چون غافله ي از هم پاشيده و ره گم كرده به آنان حمله نمايند.

* بنابراين مهمترين درد جامعه بشري آن است كه غافله سالار خود را گم كرده و او را از ياد برده و در بيابان هاي جهل و فساد و در باتلاق هاي انحطاط دچار مرگ روحي و جسمي شده است. امروز جامعه بشري گرفتار هزاران گرگ گرسنه كه نقاب انسان بر چهره خود زده اند شده و هر روز هزاران هزاران گرسنه ، مريض ، معتاد ، قربانيان جنگي و آدم هاي ساده لوح را به دام خويش انداخته ، تكه تكه نموده و به هيچ كس رحم نمي كنند و از همه مهمتر ميليونها انسان را هر روز جهنمي و از مقام انسانيت ساقط مي نمايند.

*آيا اينها گرگ واقعي هستند يا يك گرگ گرسنه اي كه با سير شدن شكم خود كاري به كسي ندارد؟ آيا اينها روباه و ببر و پلنگ و ... هستند يا حيوانات معمولي كه با اين نام در جنگل به سر مي برند و به حق خود قانع اند و به حريم كسي تجاوز نمي نمايند؟

حيوانات به ما اعتراض خواهند كرد

*آيا روباه به ما اعتراضي نخواهد كرد كه چرا اين انسان نما هاي خطرناك و جنايتكار را به من تشبيه مي كنيد؟ و آيا گرگ هاي بيابان به ما اعتراضي نخواهند كرد كه چرا اين جنايتكاران خون آشام و فريبكار را به من مثال ميزنيد؟ من كجا  بمب اتمي بر سر مردم بيچاره خراب ميكنم و صد ها هزار نفر را در يك لحظه به ديار مرگ مي فرستم؟

*آري ! اين غافله جامعه بشري دست خود را از دست غافله سالار عالم امام زمان عليه السلام كشيده و در بيابان هاي جهل و فساد و ظلم و بي عدالتي گرفتار گرگهاي صفات رذيله شيطان و انسان نماهاي فريبكار شده و تا دست خود را در دست آن حضرت قرار ندهد راه به جايي نمي برد.

 *آنچه موجب مي شود شيطان مارا از امام زمان (عليه السلام) غافل نمايد چند چيز است كه عبارتند از:

*الف) القاء مطالبي كه به شكل مرموزانه اي ياد آن حضرت را از خاطره ها مي زدايد مانند آنكه مي گويند زياد از امام زمان صحبت نكن كه مي گويند جزو فلان دسته هستي. اگر امام زمان بيايد همه گنه كاران را از بين مي برد يا اگر امام زمان بيايد همه را از دم تيغ مي گذراند. اين گونه مطالب ظلمي آشكار به حضرت مهدي فاطمه عليه السلام مي باشد. علاوه بر آنكه اين مطالب بسياري از مردم را دلسرد مي كند. باعث فراموشي از امام عصر ارواحنا فداه خواهد شد. زيرا هر مسلماني با خود خواهد گفت ما هم بالاخره گناهاني كرده ايم. پس اگر با آن حضرت روبرو شديم چه خواهيم كرد؟

*اصولا مردم از آنچه بترسند آن را فراموش مي كنند مانند ترس از مرگ كه باعث مي شود انسان آنرا به فراموشي بسپارد تا به سراغش نيايد و در اينجا هم شيطان كوشيده است امام عصر ارواحنا فداه را رو در روي انسان قرار دهد و ترس عميقي در دلها ايجاد نمايد. حيله اي ديگر خودش دست به كار شده و وسوسه مي كند: انسان كه نمي تواند معصوم باشد فقط چهارده نفر معصوم بوده اند. مگر ما مي توانيم گناه نكنيم؟

*نتيجه اين دو مطلب همان طرح دقيق شيطان براي موفقيت در اين جبهه است. زيرا وقتي انسان بپذيرد كه نمي توان خود را از گناه حفظ كرد و امام زمان عليه السلام هم نعوذ بالله هر گنه كاري را از دم تيغ خواهد گذراند به اين فكر كه وقتي ايشان بيايند ما را هم مورد مؤاخذه قرار خواهند داد و من كه نمي توانم گناه نكنم پس همان بهتر كه ظهور ايشان ديرتر انجام شود.

* اثر اين نقشه در اشخاص ضعيف (كه بيشتر مسلمانها را شامل مي شود) آن است كه از امام زمان عليه السلام خواهند ترسيد و بي توجه از كنار مسائل مربوط به آن حضرت خواهند گذشت. و آن را در زندگي خود وارد نمي كنند و هيچگاه با سوز قلبي فرج آن حضرت را نخواهند خواست و بالعكس خواست قلبي آنان اين مي شود كه تا ما هستيم ظهور انجام نشود. در حالي كه دعا براي فرج آن حضرت وقتي مؤثر و موجب فرا رسيدن ظهور مقدسش مي شود كه به ميل و خواست قلبي باشد. وقتي شيعيان و پيروان آن حضرت چنين فكر كنند ، واي به حال بقيه مردم.اينان كه خود را پيروان حضرت مي دانند چنين باشند پس امام عصر عليه السلام در بين شيعيان خود نيز غريب بوده و كسي خواستار ظهور مقدسش نيست.

*تا به امروز شيطان لعين نقشه فوق را در جبهه هاي فكري و حتي بر زبان  بعضي از مسلمانها اجرا نموده و همه ميبينيم كه عموم مردم به جاي آنكه مشتاق ظهور آن حضرت باشند آن را براي زمان هاي آينده دانسته و قدري تحت تأثير تبليغاتي شيطان قرار گرفته اند. كه ظهور آن بزرگوار در عصر حاضر را بسيار بعيد مي دانند. و در نتيجه دليلي براي آنكه برنامه هاي زندگي خود را براي تشريف فرمايي آن حضرت تنظيم نمايند نمي بينند و به كار و كسب خويش مشغول مي شوند. و اين همان غربت امام زمان است كه تا كنون يازده قرن است كه او را چنين تنها گذاشته و زمان غيبتش را طولاني نموده ايم.

*شيطان اگر از فداكاري هاي شيعيان ضربه خورد و نتوانست آنان را تسليم مستكبرين نمايد ولي در اين جبهه يعني منصرف كردن اذهان مردم از امام عصر بسيار موفق بوده زيرا آن هوشياري لازم را در ما نديد و از غفلتمان درباره امام زمانمان سوء استفاده كرد و لشكر خود را بر ما مسلط نمود به طوري كه حتي شيعيان فداكار نيز از سخن گفتن در باره آن حضرت دريغ نموده و با اين بهانه كه اگر از امام زمان حرف بزنيم مي گويند فلاني جزو فلان دسته و انجمن است. از زير بار مسئوليت تبليغ آن حضرت شانه خالي كرده و غريب كربلاي امرو را با نداي مظلوميت هل من ناصر ينصروني به وسعت جهان تنها مي گذارد و متأسفانه با آنكه سالهاست امكانات و توانايي لازم را داريم ولي هنوز حركتي در اين ضمينه نكرده و نتوانسته ايم توجه مردم و محور تبليغات را به طرف حكومت جهاني حضرت بقيه الله سوق دهيم. از كاهلي هاي ما عده اي كلاش سودجو در قالب فرقه ها و نحله هاي انحرافي به چپاول افكار مردم پرداخته اند. كه سكوت ما قطعا شراكت با آنان در اين ظلم عظيم به جگر گوشه حضرت زهراي اطهر (سلام الله عليها) خواهد بود.

 و این است که میگویند با خواندن دعای فرج سیلی به شیطان زده ای ؛شیطان را در این جنگ بزرگ شکست دهیم تا مقدمات دیگر ظهور نیز محیا شود
به امید ظهور مولا و سرورمان که صد البته نزدیک است
پاسخ
 سپاس شده توسط A General
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان