امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اعتراف تاتا: دلیل اصلی ناکامی بارسلونا من بودم

#1
سرمربی سابق بارسلونا اعتراف کرد که او دلیل اصلی ناکامی این تیم در فصل گذشته بود. مارتینو امیدوار است که بتواند در تیم ملی فوتبال آرژانتین نتایج خوبی را به دست آورد.
اعتراف تاتا: دلیل اصلی ناکامی بارسلونا من بودم 1بارسلونا در فصل قبل با هدایت خراردو مارتینو آرژانتینی نتایج بسیار بدی کسب کرد و نتوانست در هیچ رقابتی عنوان قهرمانی را به دست آورد که این برای آبی-اناریها ناکامی بزرگی به شمار می‌آید.
اعتراف تاتا: دلیل اصلی ناکامی بارسلونا من بودم 1آبی-اناریها بعد از پایان فصل حاضر نشدند که با تاتا مارتینو آرژانتینی ادامه دهند و لوئیس انریکه را به عنوان جانشین او انتخاب کردند. سرمربی سابق بارسلونا که اکنون به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال آرژانتین انتخاب شده اعتراف کرد که در بارسلونا اصلا نمایش خوبی نداشته و او دلیل اصلی ناکامی تیمش بود.
تاتا گفت: بدون شک از عملکرد خود در بارسلونا راضی نیستم. هر بار که به سال گذشته فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که من مسئول ناکامی بارسلونا بودم. در فوتبال عدالت و ظلم همیشه وجود دارد اما سخت است که من در این‌باره صحبت کنم. با این حال می‌توانم بگویم که وقتی بارسلونا را ترک کردم احساس کردم که مسئول شکست و ناکامی این تیم بودم. وقتی به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شدم این امید را داشتم که این تیم را به قهرمانی در رقابت‌های مختلف برسانم. امیدوار بودم که با بازیکنان خوبی که در اختیار داشتم موفق باشم و دل هواداران این تیم را شاد کنم. اما من نتوانستم به این رویای خود برسم و نتایج رضایت بخشی را با تیمی که هدایت آن را برعهده داشتم به دست آورم. به همین خاطر می توانم بگویم که من مسئول ناکامی و شکست بارسلونا بودم.
تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نمایش خوبی داشت و توانست پس از بیش از دو دهه به فینال راه یابد هر چند در دیدار نهایی بازی را با یک گل برابر آلمان واگذار کرد و دوم شد. سران فدراسیون فوتبال آرژانتین با وجود نتایج خوب این تیم در برزیل حاضر نشدند با سابیا ادامه بدهند و خراردو مارتینو سرمربی سابق آبی-اناریها را به عنوان جانشین او انتخاب کردند. مارتینو درباره نشستن روی نیمکت آلبی سلسته گفت: در درجه نخست بسیار مهم است که ارتباط خود را با بازیکنانی که تمرین می‌دهم حفظ کنم. هر چه شناخت من از بازیکنان بیشتر شود ماموریت و وظیفه من هم راحت‌تر خواهد بود.
مارتینو درباره مقایسه وظیفه لیونل مسی در تیم ملی فوتبال آرژانتین با بارسلونا گفت: مسی همواره بهترین بازیکن است و تلاش می‌کند تا بهترین نمایش را داشته باشد. او به خوبی می‌داند که در زمین چه وظیفه‌ای دارد و کارها با او راحت می شود. نباید فراموش کنیم که آرژانتین بازیکنان بزرگ دیگری همچون ماسکرانو در اختیار دارد که همچون یک رهبر است.
اعتراف تاتا: دلیل اصلی ناکامی بارسلونا من بودم 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  مخالفت هافبک ناکام با جدایی از بارسلونا
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  افشای مبلغ مورد نظر بارسلونا برای بازگرداندن نیمار
Clocket شیطنت سعودی‌ها در غفلت AFC با تغییر ورزشگاه/ دلیل تعجب استقلالی‌ها مشخص شد + عکس
  تصمیم گیرنده اصلی تیم ملی والیبال کیست؟ آلکنو یا ...
  سریال ناکامی سعید ملایی با شکست مقابل نفر سوم آسیا
  آلوز: نیامده بودم در ایران تفریح کنم
  بارسلونا، متهم ردیف اول شب تلخ هلندی ها در آتاترک! (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان