امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Gamescom 2014: تهیه کننده Bloodborne از درجه سختی این عنوان می گوید

#1
استدیو سازنده Bloodborne و اعضای حاضر در آن را می شناسید؟ این افراد همان کسانی هستند که ساخت سری بازی Demon’s Souls و Dark Souls را در کارنامه دارند  که به درجه سختی بالا مشهور است و جدیدترین عنوان خود را نیز در نمایشگاه E3 2014 به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی شرکت سونی، یعنی PS4 معرفی کردند. حال From Software اینبار در Bloodborne چه میزان سختی را برای ما در نظر گرفته است؟ پاسخ تهیه کننده را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

آقای Masaaki Yamagiwa گفته اند:
نقل قول:
در رابطه با اینکه کدام دسته از مخاطبین خود را هدف قرار داده ایم و اینکه چه کسانی برای بازی ما مناسب هستند بایستی بگویم که نمی خواهیم به هوادران قدیمی خیانت کنیم چرا که بسیار بسیار اهمیت دارند. آنها سفیران اصلی بازی ما می باشند. از طرفی می خواهیم که مخاطبین بیشتری را جذب کنیم … طراحی امکانات آنلاین و تجربه مخصوص Bloodborne این مهم را انجام می دهد.
شما کارهای زیادی را در گذشته انجام دادید و مجبور به استقامت بودید. اما در بازی جدید ما بر روی شکنجه بازیکنان تمرکز نمی کنیم. ما می خواهیم بازی را ارائه کنیم که بازیکنان دوست میدارند. اگر بازیکنان یک بازی را دوست داشته باشند از استقامت خسته نخواهند شد اما می پرسید که ما چطور محصول نهایی را ارائه می کنیم؟ در جواب باید بگویم که حس شکنجه بسیار کمتر است.
افرادی که Bloodborne را در نمایشگاه Gamescom تجربه می کنند نباید نا امید شوند چرا که بسیار راحت این قسمت طراحی شده است.
Bloodborneتوسط آقای Hidetaka Miyazaki کارگردانی می شود و معرفی رسمی آن نیز توسط آقای  Shuhei Yoshida به عنوان رئیس کل استدیوهای شرکت سونی صورت گرفته است. وقایع داستانی این بازی شهری به نام Yharnam را در بر خواهد گرفت که ساکنین آن از یک طلسم بیماری زا هولناک رنج می برند و محیط آن پر است از دیوانگی و مرگ. حال شاید بپرسید وظیفه ما چیست؟ شما باید به دنبال اسرار مختلف از وقایع رخ داده باشید و در عین حال زنده بمانید.
Gamescom 2014: تهیه کننده Bloodborne از درجه سختی این عنوان می گوید 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط D.I.Z.E.R.E
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مسابقه‌ی The International 2020 عنوان Dota 2 با جایزه‌ی ۴۰ میلیون دلاری
Star تریلر جدید Mafia: Definitive Edition در افتتاحیه‌ی ۲۰۲۰ Gamescom نمایش داده می‌شو
  عنوان Call of Duty: Black Ops – Cold War دنباله‌ای مستقیم بر Black Ops 1 خواهد بود
  تریلر داستانی Medal of Honor: Above and Beyond در مراسم افتتاحیه‌ی Gamescom 2020 پخش
Star بازی Mafia: Definitive Edition درجه‌های سختی مختلفی خواهد داشت
  درجه‌بندی سنی بازی‌ Mafia 2: Definitive Edition در برزیل مشخص شد
  تهیه کننده‌ی ارشد DOOM Eternal به حواشی مربوط به موسیقی بازی واکنش نشان داد
  عنوان جدیدی از سری بازی‌های DiRT به زودی معرفی خواهد شد
  خالق سری Shenmue از دنباله‌ی احتمالی این بازی می‌گوید
  شرکت سونی تاریخ انتشار دو عنوان The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima را اعلام ن

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان