امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با Delicious به لینک‌های مورد علاقه خود نظم دهید

#1
Exclamation 
با Delicious به لینک‌های مورد علاقه خود نظم دهید 1


با Delicious به لینک‌های مورد علاقه خود نظم دهید
در دنیای بزرگ اینترنت پیدا کردن راهی برای نگهداری و به اشتراک گذاری لینک های مورد علاقه بسیار دشوار است. بعضا شاید تلاش کرده ایم با اضافه کردن یک لینک به لیست مورد علاقه آن را برای مراجعات بعدی ذخیره کنیم ولی به مرور زمان با زیاد شدن تعداد لینک های مورد علاقه، عملا پیدا کردن لینکی خاص که از قبل ذخیره کرده ایم غیر ممکن می‌شود.
خوشبختانه امروزه با وجود برخی نرم افزار ها و سایت های ذخیره لینک عمل ذخیره و جستجو میان لینک های مورد علاقه راحت تر شده است. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از بهترین های این زمینه آشنا سازیم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
delicious.com
یک شبکه اجتماعی به منظور نگه داری و به اشتراک گذاری لینک ها ایجاد شده است. شما می توانید با مراجعه به این سایت بوسیله حساب گوگل، فیسبوک و یا تویتر خود اقدام به ثبت نام کرده و برای خود حساب ایجاد کنید. برای ذخیره لینک می توان افزونه مخصوص delicious.com را دانلود و بر روی مرور گر خود نصب نمایید.
در هر صفحه ای که هستید به منظور ذخیره لینک، کافی است بر روی آیکن افزونه کلیک کرده و لینک را ذخیره کنید. به هنگام ذخیره لینک، می توانید عنوان لینک را عوض کنید و به لینک خود برچسب های خاصی نسبت دهید. در ادامه، عمومی و یا خصوصی بودن لینک را نیز می توانید تغییر دهید.
زدن برجسب به لینک ها به جستجو و دسته بندی آنها بسیار کمک می کند. برای مثال لینکی را که دارای برچسب " موبایل " است، می توان به راحتی و با جستجوی کلمه " موبایل " پیدا کنید.
پس از مدتی که لینک های خود را ذخیره کردید، delicious به صورت هوشمند علایق شما را تشخیص داده و در قسمت Discover در پنل کاربری سایت، لینک هایی را که قبلا توسط کاربران دیگر ثبت شده اند و با علایق شما سازگارند به شما پیشنهاد می دهد. همچنین شما در همین قسمت می توانید به انتخاب خود، برچسب های مورد علاقه خود را دنبال کنید.
با Delicious به لینک‌های مورد علاقه خود نظم دهید 1
در قسمت Network از پنل کاربری می توانید سایر دوستان و یا اشخاص خاصی را که از delicious استفاده می کنند دنبال کنید. دنبال کردن دوستان به منظور مشاهده لینک هایی است که دوستانتان آنها را به صورت عمومی ذخیره کرده اند. همانطور که در بالا گفته شد، سیاست محرمانگی ذخیره لینک ها به دو صورت عمومی و خصوصی است. لینک های عمومی شما برای همه اشخاصی که به پروفایلتان می آیند قابل مشاهده است. لینک های خصوصی نیز فقط برای شخص شما قابل نمایش است.
در قسمت MyLinks در پنل کاربری، می توانید لینک هایی را که تابحال ذخیره کرده اید مشاهده کنید، بر اساس برچسب دسته بندی کنید و یا لینک های خصوصی و عمومی را در دو دسته جداگانه مشاهده کنید.
در قسمت Search می توانید بر اساس برچسب، عنوان، کاربر و یا هش تگ خاصی میان لینک های خود جستجو کنید.
یکی از امکانات مفید delicious که در قسمت Settings قرار دارد، امکان انتقال Bookmark فعلی در مرورگر به delicious است، پس دیگر نگران ذخیره تک تک Bookmarks خود در delicious نباشید.
تمامی ارتباط شما با سرورهای delicious، به صورت رمز نگاری شده انجام می شود . این امر باعث اعتماد بیشتر کاربران به این سایت می شود.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تاپیک جامع همه چیز در مورد بازی ۴۱۱۴۸و۱:۰۱۱
  تقویم فارسی برای اندروید + لینک دانلود
  بهترین صفحه‌کلیدهای اندروید را بشناسید! ( به همراه لینک دانلود)
  ۵ مورد از بهترین بازی‌های موزیکال برای سیستم عامل آی او اس و اندروید
  نگاهی به 10 بازی مورد انتظار موبایل درسال جاری
  با Flynx هنگام کار با اپلیکیشن ها بیش از یک لینک باز کنید
  معرفی 9 اپلیکیشن تقویم برای اندروید (لینک دانلود)
  سرانجام صفحه‌کلید گوگل برای iOS در اپ‌استور قرار گرفت (لینک دانلود)
  علاقه ایرانی‌ها به یادگیری فرانسه به‌جای انگلیسی!
  معرفی بهترین بازی‌های مسابقه‌ای اندروید و آی او اس (لینک دانلود)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان