امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طرز تهيه نآن شيرمال

#1
 
 

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
طرز تهيه نآن شيرمال 1
  مواد لازم: [table][tr][td]تخم مرغ[/td][td]۲ عدد[/td][/tr][tr][td]شکر[/td][td]۴/۱ لیوان[/td][/tr][tr][td]ماست[/td][td]۱ لیوان[/td][/tr][tr][td]جوش شیرین[/td][td]۴/۱ قاشق مرباخوری[/td][/tr][tr][td]بکینگ پودر[/td][td]۲ قاشق مرباخوری[/td][/tr][tr][td]آرد[/td][td]به حدی که خمیر به دست نچسبد[/td][/tr][tr][td]وانیل[/td][td]کمی[/td][/tr][tr][td]روغن[/td][td]۴/۳ لیوان[/td][/tr][/table]  
چگونگی تهیه
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شکر  را همراه با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تخم مرغ  و وانیل با همزن می زنیم تا کاملاً مخلوط شود. روغن را اضافه کرده دوباره هم می زنیم. ماست و بکینگ پودر و جوش شیرین را اضافه کرده آرد را کم کم می ریزیم و با دست مخلوط می کنیم تا خمیر درست شود دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آرد  را درحدی می ریزیم که خمیر به دست نچسبد این خمیر را در ظرفی قرار داده و روی آن را نایلون می کشیم روی آن علامت می زنیم خمیر باید حجمش دوبرابر شود.

 
سپس از خمیر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گلوله  برداشته روی میز آرد پاشیده و به شکل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بیضی  پهن می کنیم با وردنه به ضخامت نیم سانت در سینی چرب شده قرار می دهیم رویش را زرده تخم مرغ همراه با کمی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
زعفران  می مالیم کنجد پاشیده و در فر با حرارت ۳۵۰ درجه به مدت نیم ساعت قرار می دهیم تا سطح نان طلایی شود.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان