امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقد و بررسی بازی battlefield hardline

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی بازی battlefield hardline 1  
 
نام: Battlefield Hardline
سازنده: Visceral
ناشر: EA
پلتفرم ها: X360، XONE، PS3، PS4، PC
سبک: First Person Shooter
تاریخ انتشار:۲۱ اکتبر ۲۰۱۴
البته استودیوی DICE که سازنده ی نسخه های مختلف Battlefield بوده در ساخت این عنوان بیکار نبوده و کمک های زیادی برای آماده کردن آن به استودیوی اصلی خواهد کرد. البته این هنوز مشخص نیست که کمپانی EA از جلوه ی اصلی BF چه در دستان خود داشته و آیا رقیبی برای Call of Duty: Advanced Warfare که با قدرت زیادی در حال پیش روی است خواهد ساخت یا خیر. البته با نگاهی به تلاش های Visceral باید گفت که واقعا این استودیو در ایده پردازی موفق بوده و با ساخت یک عنوان هیجان انگیز که گیمر ها را مهمان اتفاقات دزد و پلیس ها می کند سنگ تمام گذاشته است. زمانی که از رهبر تیم سانده در رابطه با انگیزه ی رفتن به سوی ایده ی دزد و پلیس سوال می شود او تنها از علاقه و قصد خود برای ساخت همچین عنوانی سخن می گوید که باید این حرف ها را باور کنیم. اما Battlefield Hardline با تمام حرف هایی که پشت سر خود دارد یکی از بهترین تجربه ها را برای گیمر ها به هدیه آورده که باید از سانده های آن تشکر زیادی کرد. به امید این که این عنوان در راه رسیدن به موفقیت سر بلند باشد. لازم به ذکر است که استودیوی سازنده با معرفی این عنوان یک نسخه ی بتا برای عموم ارائه داده که دوست داران سبک دزد و پلیس در حال لذت از این نسخه هستند.
 
مثل همیشه باید بازی های دوران کودکی خود را در یک گیم پر جزئیات دنبال کنید. دزد ها بخش منفی قضیه و پلیس ها بخش مثبت. تا به حال از نمایش های بازی می توان فهمید که دزد های زیادی در شهر به طور ناگهانی ظاهر شده و قصد به سرقت بردن اموال مردم را دارند. آن ها به بانک، ماشین حمل پول و غیره به راحتی در حال حمله هستند و پلیس شهر با تمام نیرو اعم از هلیکوپتر، اتومبیل های مخصوص با اسلحه های مختلف باید مقابل آن ها ایستادگی کنند.
داستان بازی در رابطه با ایده ی دزد و پلیس کمی غیر واقعی به نظر می رسد. در واقع جمعیت زیاد دزد ها از یک سو و حرکت لشکری از پلیس ها از سوی دیگر این حس را از خود آزاد می کند. درست است این یک میدان جنگ بوده که در قالب یک ایده ی ساده ی دزد و پلیس در آمده است! دزدی دزد ها همانطور که اشاره شده شامل سرقت بانک و حمله به کامیون های حمل پول در سطح شهر و هم چنین قاچاق چیان مواد مخدر هم در طول بازی حضور دارند! البته پلس ها فقط نقش مقابله و یا استادگی در برابر اعمال شرورانه ی دزد ها را ندارند و کار های زیادی در بازی انجام می دهند
 
در برخی از مراحل پلیس ها وظیفه ی حمله به گروه های خلاف کارانه و کمپ های آن ها را داشته و وظیفه ی چگونگی حمله به این کمپ ها بر عهده ی شما است که در باره ی آن بیشتر توضیح می دهیم. این تنوع برای ایجاد یک فضای جالب و هیجان انگیز ایجاد شده تا ایده ی بازی مثل اکثر اوقات بی هیجان نباشد. برای پربار کردن این خلاقیت Hardline باید داستان بازی شامل قسمت های متعددی می شد که در حال حاضر این قسمت ها بسیار زیاد بوده و در مدت زمانی که به پایان گلد شدن بازی باقی مانده مطمئنا ایده های جدیدی به داستان و کار هایی که شما وظیفه ی انجام آن را بر عهده دارید اضافه خواهد شد.
برای این کار سازندگان و افرادی که وظیفه ی ایده پردازی را دارند کمی هم از حس خیانت و انتقام استفاده کرده که این روز ها چاشنی تمام بازی های رایانه ای است. آن ها از فساد نیروی پلیس آمریکا و شهری که داستان در آن رخ می دهد استفاده کرده و آن را به بازی خود کشانده اند. علاوه بر درگیری های بین پلیس ها و دزد ها نیرو های پلیس در بعضی مواقع باید دنبال کسانی باشند که با لباس افراد نظامی در حال سود جویی از موقعیت خود بوده و گفته شده که این افراد گاهی اوقات سردسته ی سرقت هایی هستند که دزد ها در حال انجام آن هستند و در این زمان حس انتقام و خیانت به داستان افزوده می شود.
 
 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی بازی battlefield hardline 1
لوس آنجلس شهری است که اتفاقات و جنگ بین دزدها و پلیس ها در آن رخ میدهد. از عواملی که در این شهر با بازی در ارتباط بودند استفاده ی زیاده شده که از جمله ی آن ها می توان به فساد در نیرو های پلیس شهر اشاره کرد. خصوصیت های کاراکتر اصلی و اتفاقاتی که در اطراف او رخ می دهد باعث شده که شما در طول بازی حس واقعی این ایده را درک کنید و این را باور کرده که یک دزد و یا پلیس هستید. بدون شک بودن در نقش یک پلیس حس زیبایی را به بازیکن ارائه خواهد داد و در Hardline تمام عواملی که بر این حس تاثیر خواهد گذاشت به بیشترین حد خود رسیده تا یک داستان دزد و پلیسی کامل را تجربه کنید. اما استودیوی Visceral قصد داشته که مانند خیلی از بازی سازان دیگر از ایده های جدید بهره برده تا بهترین عنوان را به دوست داران هدیه کند. وجود این عنوان در قالب و نام Battlefield مطمئنا موفقیت آن را تضمین می کند. گرچه که با وجود درگیری ها و جنگ هایی که در طول بازی وجود دارند Battlefield بودن آن را تضمین کرده و نیازی نیست به چیز دیگری فکر کنید!
 
 
اما گیم پلی بازی سرشار از هیجان و زیبایی هایی بوده که تا به حال در هیچ یک از عناوین سبک دزد و پلیس ساخته نشده است. سازندگان بیشتر بازی را شبیه به Battlefield های دیگر ساخته اند اما در قالب چالش های پلیسی. پیشتر اعمال و حرکات در بازی به آخرین نسخه ی میدان جنگ یعنی نسخه ی چهارم شباهت دارد تا از نظر شوتر بودن دست کمی از شوتر های درجه ی یک دنیای بازی های رایانه ای نداشته باشد. اسلحه های موجود در گیم پلی که تنوع زیادی دارند طوری طراحی شده تا حس غیر واقعی به شما دست ندهد. اسلحه های پلیس ها پیشرفته تر از دزد ها بوده تا نشان دهنده ی قدرت بیشتر افسران پلیس باشد. سلاح دزد ها به طور معمول کلاشینکف و کلت ها معمولی بوده که مانند شوتر خالص و پرطرفدارن کانتر استریک حس واقعی یک جنگ را منتقل کند. البته این ها سلاح های مبارزه ای بودند! گفته شده که هم سارقان و هم نیرو های پلیس دارای امکانات بالایی برای به عمل رساندن اهداف خود هستند.
 
 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی بازی battlefield hardline 1
در تریلر های به نمایش در آمده دزد ها توسط امکانات ویژه ای برای فرار از سرقت بانکی که انجام داده بودند استفاده می کردند تا در چنگ نیرو های نظامی گرفتار نشوند. آن ها از بمب های زیادی برای کار های مختلف اعم از گروگان گرفتن و جلوگیری از پیشروی پلیس ها استفاده می کنند که هم باعث سخت تر شدن کار نیرو های نظامی وهم باعث افزایش چالش های جذاب گیم پلی می شود. در محیط بیرون و همچنین عملیات های سرقتی که در فضای باز انجام می شود نیازمند وسایل نقلیه ی زیادی است. بله درست است شما می توانید با ماشین های مختلفی به صورت دوربین سوم شخص به تعقیب و گریز بپردازید که در نهایت باید منتظر یک GTA جدید باشیم! البته این تنها یک مثال بود! امکان رانندگی از نسخه ی چهارم نیز وجود داشت اما برای این که قسمت های زیادی از گیم پلی این بازی بر پایه ی تعقیب و گریز و استفاده از وسایل نقلیه است این عامل به طرز ویژه ای بهبود یافته است. وجود هلیکوپتر های مختلف که هر دو گروه دشمن می توانند صاحب آن باشند هم در بازی تایید شده است که کار را بسیار سخت تر می کند.
 
 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی بازی battlefield hardline 1
چشم هایتان را باز نگه دارید زیرا دزد های این دروان بسیار پیشرفته تر و عجیب تر از گذشته هستند و از راه های زیادی استفاده کرده که به ذهنتان هم رجوع نمی کند! بگذریم! البته امکانات پلیس بسیار قوی تر است تا دست شما را برای به دام انداختن دزد ها باز نگه دارد. شاید شما مجبور به استفاده از تانک ها و ماشین های زره ای هم در طول گیم پلی باشید که مطمئنا هستید. همانطور که گفته شد درگیری های این عنوان با فرانچایز اصلی Battlefield تفاوتی نداشته و فقط در تم جدیدی قرار خوهد گرفت.
برخی از اتومبیل های زره ای دارای تیر بار هایی در سقف خود بوده که سلاح خوبی برای هر دو گروه محسوب می شوند. فراموش نکنید که ممکن است که این وسایل نظامی به چنگ دزد ها هم افتاده و آن ها هم از این امکانات بهره ببردند! شما یک افسر پلیس بوده و باید از تمام جهات آماده ی مشکلات فراوانی باشید. درگیری های شدیدی هم بین اسکناس های پول وجود دارد. سارقان در پشت خود کوله های بزرگی داشته و آن ها را پر پول می کنند و برای سخت تر شدن کار شما پخش خواهند شد. اگر شما وظیفه ی برگرداندن پول ها را دارید پس باید دنبال همه ی آن ها بگردید و آن ها را دستگیر کنید. با وجود بخش مولتی پلیر یا چند نفره ارزش و اعتبار بازی بیشتر می شود.
عناوین پیرامون این سبک مطمئنا دارای یک مولتی پلیر جذاب و هیجان انگیز بوده که Visceral با استفاده از تجربه های خود این بخش را به زیبایی بخش تک نفره جذاب ساخته تا شما بتوانید با دوستان خود در چالش های دزد و پلیسی قرار بگیرید. بدون شک اگر این عنوان نتواند خوب و آنطور که دیگران انتظار دارند ظاهر شود بخش مولتی پلیر به داد آن خواهد رسید و آن را نجات خواهد داد. البته این جمله فقط برای نشان دادن ارزش این بخش در بازی ها بوده و هیچ ارزش دیگری ندارد! گفته شده که شما می توانید به صورت چند نفره به دو گروه دزد و پلیش تقسیم شده و با هم به رقابت بپردازید. البته در نسخه ی بتای بازی که هم اکنون در دسترس عموم است این بخش به صورت جزئی قرار دارد و می توانید به صورت چند نفره در حال حاضر به بازی کردن بپردازید. ولی در زمان انتشار بازی این بخش فرق خواهد کرد.
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی بازی battlefield hardline 1
همانطور که اکثرا گیم پلی بازی را دیده و شاهد گرافیک آن هستید باید گفت که گرافیک این عنوان تفاوت زیادی با نسخه ی چهارم Battlefield ندارد. سازندگان تمام ایده ها و برنامه هایی که داشته را بر روی نسخه ی چهارم پیاده کرده اند و این یک عامل طبیعی است. در واقع Battlefield Hardline یک عنوان کوچک بوده که تیم سازنده با عوض کردن تم بازی و ساختن یک مود بر روی نسخه ی چهرم شروع با ساختن این عنوان کردند. البته برای این مود تلاش های زیادی شده و با بقیه ی مود ها تفاوت زیادی دارد. باید گفت که این عنوان در بخش گیم پلی تفاوت های زیادی کرده که می توانید با تجربه ی آن این را ثابت کنید. اما در بخش گرافیک این از دست سازندگان به دور بوده و باید گفت که با گرافیکی مانند نسخه ی چهارم فرانچایز معروف Battlefield همراه هستید. البته این نسخه یکی از قدرتمند ترین گرافیک را در بین بازی های نسل هشتمی داشته و باید گفت تجربه ی یک عنوان پر چالش دزد و پلیسی با این قدرت گرافیکی یک آرزو است.
 
 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نقد و بررسی بازی battlefield hardline 1
در حالی که دنیای گیم مملو از عناوین شوتر خشک هرساله هستند باید به تجربه ی همچین عناوین پر هیجانی بپردازیم. روزی خوهد رسید که این عناوین شوتر دیگر جایی در بین گیمر ها نخواهند داشته و این ایده های طلایی و نو بوده که جانشین آن ها خواهد شد.
 
پاسخ
آگهی
#2
گرافیکش بالاس ولی ممکنه تو کنسول های نسل هفتمی افت کیفیت پیدا کنه
نقد و بررسی بازی battlefield hardline 1
پاسخ
#3
اگه ویدئوشو دیده باشی کسی ک داشت بازی میکرد از شرکت ea games بود دقت میکردی ی کمی لگ داشت به خاطر رم بود یا گرفایک دقیق نمیدونم !
پاسخ
#4
ویدئشو بذار
پاسخ
#5
7/8 دیگه :|
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  گزارش: بازی Battlefield 6 در زمان مدرن قرار دارد
  روند توسعه‌ی نسخه‌ی جدید سری بازی‌های Battlefield به خوبی پیش می‌رود
  سازندگان بازی The Division 2 فعلا برنامه‌ای برای عرضه این بازی بر روی Nintendo Switch
  Dice آخرین بسته گسترش‌دهنده بازی Battlefield V را در تابستان عرضه خواهد کرد
  سازندگان بازی Days Gone در حال توسعه‌ی یک بازی AAA جدید هستند
  استودیوی سازنده‌ی بازی No Man’s Sky از عرضه‌ی محتوای بلندپروازانه برای بازی در سال ۲۰
  بازی Battlefield V تابستان امسال یک به‌روزرسان دریافت خواهد کرد
  لو رفتن کد‌های اصلی دو بازی CS:GO و TF2 باعث نگرانی بازی‌بازها شده است
  حالت دو نفره بخش بتل رویال ‌Battlefield 5 مجددا غیر فعال شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان