امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خوش تیپ ترین های جام جهانی ۲۰۱۴

#1
معرفی خوش قیافه یا خوش تیپ ترین بازیکن جام جهانی تابستان امسال، آن چنان کار پیچیده ای نیست. البته حقیقت این است که جام برزیل احتمالا چیزی به نام خوش تیپ ترین نخواهد داشت.

تعدادی بازیکن در تیم های مختلف حضور دارند که خوش قیافه تر از دیگران هستند و از برند های بسیار مهم دنیای مد استفاده می کنند.

تعدادی از این پسران خوش قیافه در این گزارش معرفی شده اند. هر چند حقیقت این است که بالای ۹۷ درصد بازیکنان حاضر در برزیل بازیکنان معتبر فوتبال جهان هستند و در نتیجه از برندهای معتبر استفاده می کنند اما در این گزارش سعی کردیم بهترین های شان را به شما معرفی کنیم.

Serkhio Ramos

سرخیو راموس

۲۸ ساله (اسپانیا)

برندهایی که استفاده می کند: نایک، آرمانی، شنل


سرخیو راموس، ستاره رئالی اسپانیایی ها درمسابقات جام جهانی شاید خوش تیپ ترین اسپانیایی حاضر در جام باشد. رقیب همیشگی او فرناندو تورس شانس دعوت شدن به تیم ملی را ندارد اما راموس از ارکان اصلی تیم ملی اسپانیاست و با توجه به برندهایی که از آنها استفاده می کند شاید خوش لباس ترین چهره اسپانیایی ها نیز محسوب شود. او علاقه زیادی به برند ایتالیایی آرمانی دارد و از محصولات لباس های رسمی این برند استفاده می کند. به عنوان نمونه لباسی که در مراسم عروسی اش به تن کرد. او در زمینه برند به محصولات شنل نیز تمایل زیادی دارد. راموس که مدت ها با موهای بلند بازی می کرد از زمانی که موهایش را کوتاه کرده علاقه بیشتری به استفاده از برندهای مختلف پیدا کرده است. راموس در صورت قهرمانی در جام جهانی تبدیل به یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان خواهد شد.

Riccardo Montolivo

ریکاردو مونتولیوو

۲۸ ساله (ایتالیا)

برندهایی که استفاده می کند: آرمانی، دولچه گابانا، فندی



ریکاردو مونتولیوو، بی تردید خوش قیافه ترین بازیکن تیم ملی ایتالیاست. تیمی که همیشه ۴ سال یک بار در تابستان با تعدادی از خوش قیافه ترین چهره های فوتبالی وارد جام جهانی می شود اما امسال و در برزیل ایتالیایی ها مثل همیشه خوش قیافه و خوش تیپ نیستند. نسل جدید فوتبال آنها تمرکز زیادی روی مد نداشته اما ریکاردو مونتولیوو، کاپیتان میلان به خصوص از زمانی که برای زندگی به میلان آمده با برندهای زیادی کار می کند و از لباس ها و محصولات به خصوص آرمانی زیاد استفاده می کند. او با مدل ریش کم پشت پروفسوری به همراه کراوات های باریک، کت و شلوارهای آرمانی را به تن می کند و در تابستان ها علاقه زیادی به استفاده از محصولات فندی دارد. همچنین او قراردادی با برند مشهور دولچه گابانا نیز دارد. پیش بینی می شود در زمان حضور در برزیل محصولات گابانا را نیز به تن کند.

Niko Kranjcar

نیکو کرانچار

۲۹ ساله (کرواسی)

برندهایی که استفاده می کند: آرمانی، اترو



نیکو کرانچار، پسر زلاتکو کرانچار، سرمربی مشهور کروات است که این روزها در ایران سرمربی سپاهان است. کرانچار از زمان شهرتش در فوتبال به دلیل صورت زیبایی که دارد همیشه مورد توجه رسانه ها و البته برندهای مد قرار داشته است. او ۱۸۵ سانت قد دارد و به همین دلیل به خصوص در زمان حضورش در تاتنهام به دلیل زندگی در شهر لندن مورد توجه برند های زیادی بوده است. در لندن و در زمان درخشش با تاتنهام به برند ایتالیایی «اترو» علاقه داشت ولی در لندن جذب آرمانی شد و تا به امروز همچنان از محصولات آرمانی استفاده می کند. کرانچار در زمان حضورش در کرواسی از چند کمپانی مد پیشنهاد مدلینگ دریافت کرده بود. خیلی ها پیش بینی می کنند کرانچار پس از خداحافظی از دنیای فوتبال به سمت مدل شدن برود. هر چند با توجه به سن و سالش حداقل ۵ سال دیگر می تواند فوتبال بازی کند.

دالی بلیند

۲۴ ساله (هلند)

برندهایی که استفاده می کند: روبرتو کاوالی، شنل، داکس



او را پس از بودوین زندن، خوش قیافه ترین فوتبالیست چند سال اخیر فوتبال هلند می دانند. پدیده تیم فوتبال آژاکس که بسیار خوش قیافه است و به مانند زندن علاقه زیادی به استفاده از برندهای مهم دارد. بلیند که بی تردید در جام جهانی چیزهای زیادی از او خواهیم شنید معمولا از پوشش ها ی متفاوتی در لباس های غیرورزشی اش استفاده می کند. او به محصولات برند ایتالیایی روبرتو کاوالی علاقه زیادی دارد و لباس های رسمی اش را از میان محصولات کاوالی انتخاب می کند. هرچند به دلیل سن و سال کم از مدل های اسپرت هم زیاد استفاده می کند. علاوه بر روبرتو کاوالی، بلیند به شنل و داکس نیز علاقه دارد. پیش بینی می شود مقصد آینده او برای فوتبال یکی از کشورهای صاحب سبک در زمینه برند باشد.

Cristiano Ronaldo

کریستیانو رونالدو

۲۸ ساله (پرتغال)

برندهایی که استفاده می کند: نایک، آرمانی، ریچی

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال جهان میان خوش تیپ ترین بازیکنان جام جای دارد. سابقه زیادی در استفاده از برندها دارد و حضور او در دنیای مد تا جایی پیش رفته که از سال ۲۰۰۶ تا به حال در پرتغال چند فروشگاه لباس را اهدا کرده است. رونالدو تجربیات زیادی از حضور در دنیای مد دارد. در سال هایی که در منچستریونایتد بازی می کرد، به واسطه حضور در انگلیس فستیوال های مد زیادی را تجربه کرد و بارها نظاره گر هفته های مد در اروپا بود. رونالدو به مانند بسیاری از ستارگان دیگر فوتبال جهان علاقه زیادی به استفاده از محصولات آرمانی دارد. او تا به حال با کت و شلوارهای این برند و همین طور چند برند دیگر مراسم های مهمی از جمله مراسم مرد سال فوتبال جهان را تجربه کرده است. رونالدو در این سال ها هرگز از نایک، اسپانسر مورد علاقه اش جدا نشد و چه زمان حضور در منچستر و چه مادرید با نایک باقی ماند.

David Luiz

داوید لوییز

۲۶ ساله (برزیل)

برندهایی که استفاده می کند: نایک، هوگوباس، گوچی


داوید لوییز، ستاره برزیلی چلسی پس از سال ها به عنوان ستاره ای از فوتبال برزیل رشد کرده که پست هجومی ندارد به همین دلیل به شکل خاص تری نسبت به چهره های هجومی مورد توجه برندها بوده است. او بازیکن پست دفاع است و بسیار شجاعانه بازی می کند. خیلی ها او را کارلوس پویول دوم می دانند. لوییز در زندگی ورزشی شیفته نایک بوده و هست. او زیاد از مدل های ورزشی در پوشش بیرون از منزل استفاده می کند. و البته زمان هایی که می خواهد شیک باشد علاقه زیادی به استفاده از هوگوباس و گوچی دارد. برندهایی که از زمان حضورش در لندن با آنها قرارداد بست. داوید لوییز از زمان حضورش در فوتبال برزیل از محصولات نایک استفاده می کرد. او زمان حضور در بنفیکای پرتغال از برندهای پرتغالی استفاده می کرد اما از زمانی که به لندن آمد همه چیز تغییر کرد و برندهای زندگی لوییز مشهورتر شدند.
پاسخ
 سپاس شده توسط خخخخ ، عاطی جوجو ، pendar77
آگهی
#2
خوش تیپ ترین های جام جهانی ۲۰۱۴ 1 اسم من کو پس؟!
خوش تیپ ترین های جام جهانی ۲۰۱۴ 1
پاسخ
#3
داوید لویز؟؟
خوش تیپ ترین های جام جهانی ۲۰۱۴ 1

خوش تیپ ترین های جام جهانی ۲۰۱۴ 1
خوش تیپ ترین های جام جهانی ۲۰۱۴ 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ૭૦૦ძ ૭ɿՐՆ ، mohsenniceboy


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مسابقات WWE | د شیلد vs اولوشن اکستریم رولز ۲۰۱۴
  جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور
  دومین شکست جوانان بسکتبال ایران در جام‌جهانی
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  غیبت پرسش‌برانگیز ایران در جام جهانی FIFAe
  تمجید اتحادیه جهانی از ستاره کشتی ایران/ گرایی: به این نمایش افتخار می کنم
  رکورد جهانی استراماچونی در اینستاگرام
  فوری: بحرین میزبان ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی
  اینفانتینو: تحریم جام جهانی 2022 راه به جایی نمی‌برد
  زمان بازی‌های تیم ملی ایران اعلام شد/ برگزاری مسابقات انتخابی جام‌جهانی به طور متمرکز

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان