امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازی unturend معروف که در ایران ناشناخته است .

#1
نقل قول:
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازی unturend معروف که در ایران ناشناخته است . 1

اگر هم اکنون نگاهی به لیست بازیهای محبوب استیم بیندازید در میان چهره های آشنایی چون Dota2 و Counter-Strike : GO و Team Fortress 2 نام بازی Unturned به چشم میخورد. حال میخواهیم در این مقاله بررسی کنیم که جریان قرار گرفتن این بازی در این لیست چیست؟

Unterned یک بازی Zombie Survival و البته Free To Play می باشد که توسط یک نوجوان 16 ساله کانادایی ساخته شده است.حال بهتر است نگاهی هم به توضیحات این بازی از زبان خود سازنده اش در صفحه خرید استیم بیندازیم :
" Unturned ، یک بازی سندباکس در ژانر نوظهور Zombie Apocalypse Survival می باشد. به جای تمرکز کردن بر روی یک MMO بودن ، این بازی سیستم ساده ای را برای شما و دوستانتان فراهم میکند تا در محیط یک جزیره زیبا در کنار دوستان خود بنشینید و از زنده ماندن در برابر سیل زامبی ها لذت ببرید! در قالب ادونچر ، گروه ها و تیم های مختلف بسیار از ویژگی های بازی همانند جمع کردن ( و یا غارت کردن ) منابع ، زنده ماندن در برابر زامبی ها و ارتباط برقرار کردن با بقیه افراد در جزیره خوشحال خواهند شد و مطمئنا لحظات خوبی در بازی به سرخواهند برد.
این بازی کاملا زیر ذره بین Community استیم قرار دارد و هر ویژگی جدیدی که به بازی اضافه می شود بر اساس بازخوردهای بازیکنان است."
من خودم به شخصه چند بار بازی را بازی کردم و باید بگویم که بازی کمی سخت بنظر می رسد. تصویری از بخش آموزشی بازی:

بازی unturend معروف که در ایران ناشناخته است . 1

البته ویژگی های این بازی اصلا تعجب برانگیز نیستند و چیز زیاد جدیدی ندارند و باید بدانید که این بازی در حالت Early Access قرار دارد. بنابر تجربه ای که از بعضی از این گونه بازی ها داشتیم ، ممکن است سازنده به فکر بهتر کردن و آپدیت کردن بازی نباشد. ولی این نوجوان 16 ساله با انتشار Log های فوق العاده دقیق و پر از جزئیات آپدیت ، به همگان ثابت کرده است که قصد دارد این بازی را بزرگتر و صدالبته بهتر بکند.

بغیر از این مسائل ، داستان بازی اینگونه است که شما بعد از جریانات آخرالزمان به داخل یک جزیره پرت می شوید که باید طبیعتا زنده بمانید و منابع غارت کنید و اینکار را باید با غارت کردن منابع و محیط افراد خود و بناکردن ساختمان ها و دفاع کردن از خودتان در برابر بقیه بازیکنان که شمارا بعنوان یک خطر می بینند ، انجام دهید.
چند بار اولی که من به بازی کردن پرداختم در دقایق اولیه توسط زامبی ها نابود شدم چون موفق نشدم وسیله دفاعی ای برای خودم در برابر این موجودات پیدا کنم و در حالیکه من اکثرا به دنبال یک وسیله نقلیه برای گشت و گذار در جزیره استفاده میکنم ، این ماشین ها هیچوقت سوخت زیادی برای گشت و گذار ندارند و اگر مراقب خود نباشید زامبی ها در داخل ماشین به شما حمله خواهند کرد. آخرین باری که به بازی کردن پرداختم ، توانستم مدت زیادی زنده بمانم ولی بعد از مدتی با خوردن یک نوع توت وحشی عجیب و غریب ، شروع به خیالاتی شدن کردم و بعد هم یک زامبی فلج که در حال خزیدن بود مرا کشت! من هنوز فرصتی برای دیدن مناطق مسکونی بازی و استفاده از سیستم Craft بازی نیافتم و خیلی مشتاقم که از عناصر مولتی پلیر بازی هم دیدن کنم!

تمام این عناصر بخشی از دلیل موفقیت این بازی می باشند.منتهی یک نوجوان 16 ساله موفق شده است که با اضافه کردن عنصر آشنایی به نام Free To Play به این بازی ، از سد بازی هایی چون DayZ و MineCraft بگذرد! هیچکس نمی تواند دست رد به Free To Play بزند!
یکی دیگر از دلایل موفقیت این بازی شهرت این بازی در کانال های مختلف سایت یوقطوب می باشد. هم اکنون هزاران ویدئو جالب از این بازی در این سایت حضور دارند که هر کدام نزدیک به هزاران بار مشاهده شده اند.

ظاهرا در قسمتی از مصاحبه ای با سازنده بازی ، اعلام شده است که این بازی بر اساس یک بازی به نام DeadZone ساخته شده است که در سایت Roblox ( که سایتی برای ساختن و بازی کردن بازی های برای کودکان و نوجوانان به صورت رایگان می باشد) نیز در دسترس است.
و بازی DeadZone یک بازی محبوب است که تابحال بیش از 5 میلیون نفر این بازی را در سایت Roblox بازی کرده اند. در این بازی شما می توانید بازی های خود را به صورت جداگانه در محیط سندباکس گونه بازی بسازید. البته تم بازی DeadZone بیشتر بر اساس مبارزه با دیگر افراد است ولی تم اصلی بازی Unturned بر اساس زنده ماندن و بقا می باشد.

اگر به این بازی علاقه مند هستید می توانید این بازی را از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این لینک تهیه کنید. البته باید به شما هشدار دهم که در بازی Microtransaction وجود دارد. بدین معنی که همانند اکثر بازی های Free To Play می توانید برای ویژگی های بیشتر پولی بپردازید.

بازی unturend معروف که در ایران ناشناخته است . 1

اینم ی ویدئو باری اشنایی بیشتر


این بازی اصلا در ایران عرفی ندارد و برای گرفتن اطلاعات بیشتر به وب  هم ماینیه من ک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://unturned.mihanblog.comهست بروید
برای دانلود این بازی روای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
این جا کلیک کنید و بگم این بازی نیار به استیم هم دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘ ، RASHTCHI
آگهی
#2
يه چيزي شبيه mincraft
#Bad faz#
پاسخ
 سپاس شده توسط RASHTCHI
#3
تقریبا مگه تو هم ماین میزنی !؟
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  سازندگان بازی The Division 2 فعلا برنامه‌ای برای عرضه این بازی بر روی Nintendo Switch
  سازندگان بازی Days Gone در حال توسعه‌ی یک بازی AAA جدید هستند
  استودیوی سازنده‌ی بازی No Man’s Sky از عرضه‌ی محتوای بلندپروازانه برای بازی در سال ۲۰
  لو رفتن کد‌های اصلی دو بازی CS:GO و TF2 باعث نگرانی بازی‌بازها شده است
  مصاحبه با سازندگان بازی Concrete Genie در مورد موجودات بازی
  بازی های رایگان PS Plus برای ژوئیه ۲۰۱۵ می تواند شامل بازی Batman باشد
  ببینید: عکس Easter Egg های بازی های معروف
  طرفداران بازی The Walking Dead این بازی را در ماه اکتبر می توانند برای کنسول های نسل
  استودیوی بازی‌سازی مدریک از بازی جدید خود با عنوان فوت‌کاردیا رونمایی کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان