امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خاص‌ترین هتل‌های دنیا + عکس

#1
برخی هتل با وجود اینکه آنچنان شناخته شده و لوکس نیستند اما به دلیل داشتن ویژگی خاص و جالب بسیاری از افراد را برای داشتن اقامت ترغیب می کنند.
هتل های معروفی مانند هیلتون و هالیدی این و بسیاری از هتل‌های زنجیره‌ای دیگر امروزه در اکثر نقاط دنیا شعبه دارند و می‌توان گفت کلاس کاری آنها تقریبا در یک سطح بوده، ویژگی های مشابهی دارند و تقریبا همه از یک شمای کلی یکسان در خدمات و سرویس های خود استفاده می کنند.
تا کنون نیز بارها در مورد آنها صحبت شما و تقریبا اکثر افراد با این برندها آشنا هستند.
اما در مقابل برخی هتل ها در نقاط مختلف دنیا وجود دارند که کمتر شناخته شده اند اما خاص بودن آنها باعث شده که افراد زیادی علاقه مند به اقامت در آنها باشند.
در ادامه این مطلب به برخی از این هتلهی خاص و جالب اشاره خواهیم کرد.
۱٫ اقامتگاه خانه درختی
این اقامتگاه را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای کودکان و نوجوانان محسوب کرد. اقمتگاه خانه درختی در جنوب ایالت اورگان امریکا انواع سوئیت های نصب شده بر روی درخت را با امکانات مختلف و قیمت های متفاوت در اختیار افراد قرار می دهد. افراد مستقر در این خانه ای درختی می توانند با استفاده از راپل به خانه های درختی دیگر بروند.
خاص‌ترین هتل‌های دنیا + عکس 1
۲٫ هتل کوه جادو
این هتل با معماری عجیب و خاص خود در شهر پانگوپولی شیلی واقع شده و ساختاری مشابه نام خود دارد. طراحی این هتل به نوعی است که یک جریان آب همیشگی از بالای ساختار کوه مانند آن به پایین سرازیر می شود. و سطح آن نیز توسط گیاهان مختلف پوشیده شده است.
خاص‌ترین هتل‌های دنیا + عکس 1
۳٫ هتل نوتوفاگو
یکی دیگر از هتل های جالب شهر انگوپولی در شیلی که نوتوفاگو نام دارد به دلیل معماری خاص خود محبوب شده است. ساختار کلی هتل به شکل مخروطی است که هرچه بالاتر می رود عریض تر می شود. برای حفظ ظاهر طبیعی هتل تقریبا تمام مواد استفاده شده برای ساخت این هتل از چوب سخت است.
خاص‌ترین هتل‌های دنیا + عکس 1
۴٫ هتل V8
اگر از علاقه مندان بزرگ خودرو هستید و به دنبال بهانه ای می گردید تا بر روی یک تخت با شکل یک خودرو بخوابید این هتل بهترین گزینه برای شماست! این هتل که درونمایه خودرویی دارد در بابلینگن آلمان واقع شده و اقاق های متعددی را با تزئینات مرسدس، مینور و فولکس واگن برای مشتریان ارائه می دهد.
خاص‌ترین هتل‌های دنیا + عکس 1
۵٫ هتل اسکیمویی دورف انگلبرگ
این هتل خاص در کشور سوئیس هر سال در ماه دسامبر توسط گروهی از هنرمندات بازسازی می شود. همانطور که از اسم آن مشخص است اتاق های این هتل به شکل کلبه های اسکیمویی طراحی شده  است. در طراحی خاص و تحسین برانگیز این هتل از راه پله ها گرفته تا اتاق ها تماما از بلوگ های یخی و برفی استفاده شده.
خاص‌ترین هتل‌های دنیا + عکس 1
۶٫ هتل راه آهن فدربد
مهم‌ترین ویژگی این هتل که در کالیفرنیا واقع شده شکل ظاهری اتاق های آن است که هرکدام به شکل یک واگن مخصوص کارگران قطار طراحی شده است. درونمایه هر کدام از واگن های قطار به یک دکور خاص و مربوط به خطوط راه آهن خاص و قدیمی طراحی شده و توجه بسیاری از مسافران را به حود جلب می کند.
خاص‌ترین هتل‌های دنیا + عکس 1
۷٫ هتل یورو اسپیس
این هتل که یکی از جالب ترین هتل های موجود با درونمایه هوا و فضا است و در کشور بلژیک واقع شده. خدمات این اقامتگاه بیش از یک هتل معمولی بوده و مسافران می توانند آموزش های فضانوردی ببینند، وحتی از شبیه سازهای فضاپیما ها استفاده کنند.
خاص‌ترین هتل‌های دنیا + عکس 1
۸٫ سستانتیو لگروت دلا سیویتا
این هتل فوق العاده پس از چنذین سال متروکه بودن یک غار در روستای باسیلتا ماترا در جنوب ایتالیا باز سازی و طراحی شده است. طراحی تمام سنگی این هتل زیبایی و ماهیت اصلی هتل که درون یک غار واقع شده را با کمی تزئینات مدرن حفظ کرده است. در کجموع این هتل ۱۸ اتاق دارد.
خاص‌ترین هتل‌های دنیا + عکس 1
۹٫ هتل خانه هابیت
هتل خانه هابیت که در مونتانای امریکا واقع شده مناسب ترین مکان برای اقامت علاقه مندان به سری فیلم های ارباب حلقه ها و هابیت است. در طراحی این هتل سعی شده تا جای ممکن شباهت کامل به روستای هابیت ها که در کتاب های تالکین از آنها یاد شده داشته باشد. درهای گرد و کوچک سبز رنگ از جالبترین و خاص ترین ویژگی های اتاق های این هتل است.
خاص‌ترین هتل‌های دنیا + عکس 1
۱۰٫ هتل یخ
درست مانند هتل دورف انگلبرگ، هتل یخی نیز که در شهر یوگوسیاروی سوئد واقع شده هرساله توسط یک تیم متخصص در زمینه ساخت و ساز یخی ترمیم و باز سازی می شود. آنچه این هتل را از هتل های یخی دیگر متمایز می کند درونمایه اسپورت و تکنولوژی آن است. برخی از اتاق های این هتل به نورهای ال ای دی مشابه فیلم ترون تزئین شده است.
خاص‌ترین هتل‌های دنیا + عکس 1
۱۱٫ هتل سرزمین عجایب
این هتل نیز یکی دیگر از هتل های این لیست است که نام آن کاملا با درونمایه آن همخوانی دارد. تم اصلی این هتل از داستان آلیس در سرزمین عجایب الهام گرفته و یک اقامتگاه لوکس در برایتون لندن محسوب می شود.
خاص‌ترین هتل‌های دنیا + عکس 1
۱۲٫ هتل ۷
درونمایه این هتل جالب واقع در پاریس مرتبط با مامور مخفی معروف جیمز باند ملقب به مامور ۰۰۷ است. علاقه مندان به سری فیلم ها و داستان های ۰۰۷ می تولنند در اتاق های این هتل که هرکدام با تم های مختلف از سری فیلم های جیمز باند طراحی شده اند اقامت داشته باشند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خاص‌ترین هتل‌های دنیا + عکس 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  40 مورد از کم هزینه ترین لذت های دنیا
  غمگین ترین جمله دنیا!!
  داستان به دنیا اومدن سید پوتین
  14 چهره مشهور دنیا هنگام مرگ چه گفتند؟
  سخت ترین سوال دنیا اگه کسی بتونه جواب بده سپاس میشه
  اگ دنیا برعکس بشه.....
  خنده دار ترین و عجیب ترین خواب هاتون رو بگید
  7 اتفاق وحشتناک دنیا طی دو قرن اخیر
Tongue چ ماهی و چ روزی ب دنیا اومدی؟+ی تست باحال
  کمرباریک ترین و سنگین ترین زنان زنده جهان (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان