امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اشک هاي پيوس بر بالين غلامحسين مظلومي

#1
فرشاد پيوس سرمربي خونه به خونه بابل که هفته موفقي را در تهراني سپري کرد. ساعت 2:30 دقيقه به عيادت غلامحسين مظلومي رفت.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اشک هاي پيوس بر بالين غلامحسين مظلومي 1
______________________________________
به گزارش "ورزش سه"، پیوس که با تیمش این هفته پرسپولیس را 2 ـ یک برد و با استقلال یک ـ یک کرد، آخرین روز اردوی تیمش در تهران را با حضور بر بالین غلامحسین مظلومی ستاره گلزن تازیخ فوتبال ایران به پایان رساند و با عیادت از او برایش ارزوی سلامتی کرد اما حرف اصلی پیوس بیرون از بیمارستان در مورد غلامحسین مظلومی بود.
او به" ورزش سه "گفت: غلامحسین مظلومی یکی از منحصر به فرد ترین و بزرگترین گلزن های فوتبال ایران بوده است خود من بسیاری از فوت و فن باز کردن دروازه ها را از او یاد گرفته ام. او حق زیادی بر گردن من دارد با وجود اینکه طرفدار پرسپولیس بودم اما غلامحسین مظلومی و عملکردش را بسیار دوست داشته ام و از معدود استقلالی های بود که عکس اش را به دیوار اتاقم می زدم.
پیوس از نحوه خدمت رسانی و کمک مسئولین به غلامحسین مظلومی گله مند است او می‌ گوید: کسانی را می‌ شناسم که روز های گذشته به عیادت مظلومی آمده اما کمک کردنشان به مظلومی تنها در حد حرف و ارائه یک شاخه گل بوده است. بعضی ها همان یک شاخه گل را هم نیاورده اند اما از همه خواهش می‌ کنم اگر قولی می‌ دهید عمل کنید. بعد از این همه تبلیغاتی که در اطراف این بزرگمرد به راه انداخته اند متاسفانه می‌ بینم که هیچ کمکی به او نشده و به جز پسرش که همیشه در کنار اوست، او هیچ کمک رسانی ندارد.
این روزها تنها همراه واقعی غلامحسین مظلومی پسرش امید است پیوس می‌ گوید: این اتفاق تلخی را که شاهد آن هستم فردا برای من و امثال من رخ می‌ دهد آیا ما هم باید مثل او تنها لباس تیم مان را بپوشیم و جلوی دوربین باشیم و تا کسی دلش برای ما بسوزد؟ این چه روزگاری است، او غلامحسین مظلومی بوده بدون او قهرمان رقابت های آسیایی نمی‌ شدیم ؛بدون او به المپیک مونترال نمی‌ رفتیم. اگر او نبود در المپیک مونترال به دور دوم نمی‌ رفتیم اما همین آدم نه یک بیمه دارد و نه یک درآمد ثابت که حداقل دلش به آن خوش باشد.
فرشاد پیوس با اعلام آنکه هر آنچه از دستش برآید انجام می‌ دهد گفت: باید ضمن رعایت غرور و منش غلامحسین مظلومی به گونه ای با او برخورد کنیم که در ورزش ما سنت پهلوانی حفظ بماند. امثال غلامحسین مظلومی و مظلومی ها گلریزان نمی‌ خواهند، آنها فقط باید حقشان را بگیرند. درمان مظلومی و تامین هزینه آنها وظیفه مسئولین ورزش ماست. این روزها هزینه درمان روزانه این بزرگمرد 5 میلیون تومان است.نباید شاهد باشیم که مظلومی ذره ذره دارایی اش را بفروشد تا خود را درمان کند. ایا یکی در این ورزش نیست که بگوید آبرویی که فوتبال ما دارد از برکت وجود غلامحسین مظلومی ها و ایرانپاک ها و بهزادی ها و جباری ها و کلانی ها و کارگرجمع ها و ... است؟
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اشک هاي پيوس بر بالين غلامحسين مظلومي 1







پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان