امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

وقتی مردها زنانه آرایش می کنند !!!!!!!!!

#1
وقتی مردها زنانه آرایش می کنند !!!!!!!!! 1

وقتی مردها زنانه آرایش می کنند
تا چندسال پیش آرایشگاه‌های مردانه کارشان کوتاه‌کردن مو یا تراشیدن سروصورت بود. برای کوتاهی هم یک یا نهایتا دو، سه‌مدلی روی بورس بود و طبق همان الگو موی سر همه کوتاه می‌شد اما امروز دیگر این سالن‌ها مانند قدیم فعالیتشان محدود نیست. انواع مدل‌های مو اعم از مدل‌هایی برای موهای کوتاه و میزامپیلی موهای بلند در تمام آرایشگاه‌های مردانه به‌روزشده باب شده است و دیگر به کمترسالنی می‌توان لقب سلمانی داد.

آرایش مردانه

همه این خدمات‌رسانی‌ها در کنار اقناع مشتری اما نیم‌نگاهی هم به جیب آنها دارد. یعنی هرچه خدمات بیشتر، هزینه بالاتر و این البته از سوی مشتریان هم پذیرفته شده است. هزینه‌های پیرایش برای جوانان امروز جزو هزینه‌های ثابت و قابل‌توجه ماهانه شده است.

نا سلامتی پیرایشگاه است و مردانه!

پشت پنجره مردها و پسرهایی روی صندلی نشسته اند و برخی در حال کوتاه کردن مو و خلوت کردن سر ملت هستند و عده ای اماعده ای از پسرهای جوان به سرشان بیگودی(!) پیچیده اند و گاهی آرایشگر با بابیلیس(وسیله ای برای حالت دادن مو) موهایشان را داغ می کند تا بهتر حالت بگیرد!! چراغ داخل اتاقک روشن است و هوای بیرون تیره و کم نور و داخل اتاقک کاملا پیداست و برخی از پسرهای جوان که روی صندلی های انتظار نشسته اند، خودشان دست به کار شده اند و دارند یک کارهایی روی صورتشان انجام می دهند. بله! انگار موچین به دست گرفته اند و دارند موهای ریز زیر ابروهایشان را بر می دارند!آقای سلمانی نیز کم مانده فقط تکه ای نخ باریک و محکم را دور گردنش ببندد و سر آزاد آن را بین دو انگشت گرد کند و پیچ و تابش بدهد و بعد هم روی صورت مراجعان گرام ینخیر! آرایشگاه زنانه که نیست! ناسلامتی نامش پیرایشگاه است و مردانه!

این افراد به دلیل برخی ویژگی‌های جسمانی و غیره احساس می‌کنند که باید بیشتر در جمع دیده شده و مورد تمجید قرار بگیرند از این رو برای نشان دادن خود به هر راهکاری دست می‌زنند که باید در این رابطه به ویژه به وسیله فردی کارشناس توجیه شوند
فشن ها با مردم عادی فرق دارند!

پیرایش سر و صورت مردان در موارد بسیاری آسان به نظر می رسد و معمولا آن ها نیز وقت چندانی برای این کار صرف نمی کنند; اما چند سالی است برخی پسرهای جوان وقت بیشتری دارند تا آن را جلوی آینه صرف کنند و البته بدشان هم نمی آید عاملی برای جلب توجه بیشتر در سر و وضعشان ایجاد کنند; به همین علت دنبال مرغوب ترین ژل های موی سر می گردند تا بتوانند هر چه محکم تر موهایشان را به حالت سیخ در جهات مختلف در هوا نگه دارند!

ارایش مردان

برخی از آن ها با مد شدن مدل های خروسی و تیفوسی و تن تنی و یا با مدل های ریش چکمه ای و غیر چکمه ای و انواع و اقسام مدل های من در آوردی، خیلی زود مدل های فشن را روی سرشان امتحان می کنند و شاید بتوان گفت تنها انگیزه برای امتحان این مدل های مو این است که دیگران فکر کنند آن ها بسیار به روز تر از هم سن و سال هایشان هستند و اصلا با باقی مردم عادی فرق می کنند!
برخی‌ها ریشه نگرانی‌ درونی خود را نمی‌دانند

این جوانان تنها با این عقیده که هدف و حرکتشان نوعی کمال‌طلبی، ارضای حس زیبایی و تنوع است ناخواسته آب در آسیاب دشمن ریخته و در تهاجم فرهنگی دشمن علیه کشور به نوعی کمک می‌کنند.

هیچ کس مخالف پوشیدن لباس‌های رنگی و تمیز بودن نیست اما استفاده از پوشش‌های غیرمتعارف و آرایش‌های آنچنانی نه تنها برای خود فرد آسیب دارد بلکه منجر به بروز برخی ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود که این با قوانین و شرع اسلامی ما مغایرت دارد.

دامنه کمال‌جویی و زیبایی به اندازه‌ای وسیع است که انسان می‌تواند به صورت شرعی، عرفی و قانونی بر روی ظاهر خود اعمال کرده و به کسی هم برنخورد.

آرایش مردانه


تقویت و توجه بیش از پیش به آموزه‌های دینی و نحوه تربیت صحیح خانواده‌ها بهترین راهکار برای مقابله با اینگونه برخوردها است.

توسعه دامنه مشاوره در بین اقشار مختلف نیز بهترین راهکارها برای رفع این مهم است و برخی از افراد ریشه نگرانی‌ها و ناسازگاری‌های درونی خود را نمی‌دانند و وقتی مورد مراقبت مشاوره قرار می‌گیرند با استفاده از روش‌های علمی مشکلاتشان برطرف می‌شود.

این افراد به دلیل برخی ویژگی‌های جسمانی و غیره احساس می‌کنند که باید بیشتر در جمع دیده شده و مورد تمجید قرار بگیرند از این رو برای نشان دادن خود به هر راهکاری دست می‌زنند که باید در این رابطه به ویژه به وسیله فردی کارشناس توجیه شوند.

و بدحجابی و بی‌توجهی به حجاب اسلامی از آثار و پیامدهای وادادگی در برابر فرهنگ بیگانگان است زنان و مردان جامعه اسلامی اگر به سمت الگوهای غربی و بی‌حجابی حرکت کنند نه تنها ارزش و جایگاه خود در جامعه را خدشه‌دار کرده بلکه بسیاری از ارزش‌های جامعه را نادیده گرفته و موجب ترویج بی‌بندو‌باری می‌شود.

هیچ کس مخالف پوشیدن لباس‌های رنگی و تمیز بودن نیست اما استفاده از پوشش‌های غیرمتعارف و آرایش‌های آنچنانی نه تنها برای خود فرد آسیب دارد بلکه منجر به بروز برخی ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود که این با قوانین و شرع اسلامی ما مغایرت دارد

بی‌برنامگی کشور جوان ها را به سمت آرایش کردن سوق داده است

سید احمد جلیلی مشاور عالی انجمن روانشناسی ایران در رابطه با علت آرایش مردان می‌گوید: یکی از مواردی که جوانها را به سمت آرایش هدایت و آنها را از شخصیت مردانگی خود دور میکند بی برنامه بودن مملکت ما است. این بیبرنامگی در همه جهات از جمله اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و... وجود دارد. برنامه ای در این کشور که مشکلات را ریشه یابی و رفع کند وجود ندارد. اگر در هر مورد برنامه چه جوانها، چه بانوان و هزار مورد دیگر اگر برنامه وجود داشته باشد و طبق برنامه عمل شود ما به نتیجه میرسیم.

جلیلی با بیان اینکه کلیه مشکلات را با هم و در یک بسته باید دید گفت: باید مشکلات جامعه را به کلی دید و اینگونه نباشد که مانند فیلی که در تاریکی هست کسی دست به خرطوم آن بزند و بگوید لوله است و دیگری دست به پای آن بزند و بگوید ستون است ولی از دور اگر درست به آن نگاه کنند مشخص است که فیل است. این مسائل هم جزء جزء نگاه کردن ندارد. وقتی برخی از مسئولین کشور با اطرافیان خود نگاه ماورایی دارند و کسی حتی به این مسئولین کوچکترین اعتراضی نمیکند دیگر از یک جوان چه انتظاری باید داشت.

آرایش مردانه

دکتر جلیلی در پاسخ به این سۆال که: آیا به نحوی در پسرانی که آرایش میکنند گرایش و خوی دخترانه وجود ندارد گفت : ممکن است وجود داشته باشد و یا نباشد، اکنون آنقدر آرایش مردان فراگیر است که اگر بگوییم احساسات دخترانه در این افراد هست آن وقت هویت جنسی در جامعه از بین میرود. من فکر نمیکنم در همه این افراد تمایلات دخترانه وجود دارد.

وی افزود: این یک نوع عصیان بر علیه مکانیزمهایی است که میگوید این کار را بکن و آن کار نکن است. این گونه امر و نهیها واکنش ایجاد میکند و اغلب واکنشها بیمار گونه است، باید از امر و نهیهای بیهوده جلوگیری کرد و کارهای هدایتی را نیز انجام داد. سۆالی که مسئولان باید پاسخ دهند این است که چرا در سی و چند سال اخیر جامعه ما از نظر اخلاقی روز به روز در حال سقوط است؟
شما نه جنگیدینو بردین


ما جنگیدیم و باختیم ..
پاسخ
 سپاس شده توسط ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، zahra HA
آگهی
#2
عکسه چقد زشت بودUndecided
وقتی مردها زنانه آرایش می کنند !!!!!!!!! 1
پاسخ
#3
این از بی غیرتیشونهDodgyDodgyDodgyDodgy
پاسخ
#4
به نظر من که یه عده شون عقده ای اند :|
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  وقتی اهورامزدا از خورشید به ماه آمد
  وقتی از فرهنگ و تمدن صحبت میکنیم، دقیقا از چه چیزی حرف میزنیم؟
  وقتی عکس همسرم را زیر سینی چای پنهان کردم...!
  مردم کشور های دنیا چطور خندیدن را تایپ می کنند؟
  وقتی رقص و پایکوبی فرهنگ بارز آذربایجان می شود
  بی فرهنگی آرایش در ایران
  مردم در گوشه و كنار جهان چگونه به یکدیگر «سلام» می‌کنند؟
  وقتی کودک ب بغل کردن بد عادت میشود !
  *همین‌ها هستند که دنیا را جای بهتری می کنند برای زندگی کردن*
  وقتی همه ماهواره دارند!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان