امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خطرات تــاتو

#1
خالکوبی ریسک های جدی به همراه دارد، قبل از اینکه روی بدنتان طراحی دایمی را اجرا کنید، درباره خالکوبی بیشتر بدانید.
تاتو یا خالکوبی ممکن است تنها در طول چند ساعت اجرا شود اما قبل از آن درباره اش خوب فکر و تحقیق کنید. اگر شما اولین قدمها را برای محافظت از خود در برابر ریسک های احتمالی بردارید،آنچه که یک ایده جذاب به نظر می رسد احتمال کمتری برای پشیمانی های بعدی خواهد داشت.
● تاتوچگونه اجرا می شود؟
یک تاتو علامت یا طرحی دایمی است که از طریق رنگ دانه هایی که با سوزن داخل لایه بالایی پوست می شوند، ایجاد می شود. به این ترتیب که سوزن به ماشین کوچکی متصل است که شامل لوله های رنگ بوده و مکرر پوست را سوراخ می کند. کاری شبیه عملکرد چرخ خیاطی. با هر بار سوراخ کردن سوزن قطره های بسیار کوچکی از رنگ را داخل پوست می گذارد. این فرآیند که برای یک تتوی وسیع ممکن است چند ساعت طول بکشد، خونریزی به مقدار کم و در برخی موارد درد زیادی را ایجاد خواهد کرد.
● خطرات تاتو
با توجه به محبوبیت تاتو، عوارض آن نسبتاً کم است. با اینحال چون تاتو پوستتان – مهمترین سد محافظت کننده از شما را- سوراخ می کند، عفونت های پوست و سایر عکس العمل های آن محتمل است.
رنگ های تاتو جزو لوازم آرایش طبقه بندی می شوند پس توسط سازمان های دارویی کنترل و تایید نمی شوند. رنگ دانه های مورد استفاده برای تزریق زیر پوست تایید نشده اند. اثرات طولانی مدت آن ناشناخته است.
▪ عوارض شناخته شده:
آلودگیهای خونی: اگر تجهیزاتی که برای ایجاد تاتو استفاده می شود، به خون فردی بیمار آلوده باشد، شما در معرض تعدادی از بیماری های خطرناک خونی خواهید بود. مانند هپاتیت سی، هپاتیت بی، سل، HIV، و ویروسی که باعث ایدز می شود.
ـ اختلالات پوستی: ایجاد برآمدگی ها در اطراف جوهر تاتو بخصوص اگر رنگ ان قرمز باشد. همینطور احتمال ایجاد زخم ها و التهابات شدید اگر مستعد آن باشید، زیاد خواهد بود.
ـ عفونت پوستی: تاتو می تواند باعث عفونت های باکتریایی موضعی نیز شود. نشانه های معمول عفونت قرمزی، حرارت و تورم و خشکی که مانند چرک باشد. مقامات بهداشتی و کنترل بیماری ها درباره طراحان تتویی که گواهی لازم را ندارند و قوانین و کنترل های مربوطه را دنبال نمی کنند هشدار داده است که عفونت مقاوم دربرابر آنتی بیوتیک ها در پوست می تواند منجر به ذات الریه، آلودگی خونی و نوعی ناراحتی شود که در آن بافت و نسوج گوشت فاسد شده و از بین می رود و درد شدیدی نیز ایجاد خواهد کرد.
ـ حساسیت: رنگهای تاتو بخصوص رنگ قرمز می تواند باعث عکس العمل های آلرژیک در پوست شده و باعث خارش محل تاتو شود. این عارضه حتی ممکن است سالها بعد از تتو بوجود بیاید.
ـ عوارض MRI: گاهی ممکن است ناحیه ای که خالکوبی شد در جریان تست ام آر آی دچار تورم یا سوختگی شود. در برخی موارد زمانی که شخصی که خط چشم دایمی دارد، در معرض ام آر آی قرار می گیرد، رنگدانه های تتویش ممکن است در کیفیت عکس ام آر آی تداخل ایجاد کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناشناس برام بنویس (:



«آن غار تاریکی که از ورود به آن می ترسید، همان گنجی را در خودش پنهان کرده که به دنبالش میگردید.»

کارل گوستاو یونگ
پاسخ
 سپاس شده توسط مهربان ترین دختر دنیا ، ☣kHuN aShAm GiRlS☠ ، hanie directioner
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خطرات ماندن آب در گوش و راه حل سریع آن
  زایمان به صورت سزارین چه خطرات و عوارضی دارد؟
  خطرات استفاده از اسپری مو برای سلامتی
  سلژیلین اطلاعاتی در مورد این دارو عوارض و خطرات آن
  خطرات افزایش تری گلیسیرید در بدن بخصوص در زنان
  مصرف قند تصیفه شده چه خطرات و عوارضی برای بدن دارد؟
  خطرات استفاده از تیغ ارزان قیمت
  مصرف نکردن گوشت چه خطرات یا فوایدی برای بدن دارد؟
  خطرات جدی نخوردن صبحانه برای سلامتی! از چاقی تا خستگی مداوم
  خطرات استفاده از اسپری برنزه کننده!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان