امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بخوانید و نظر بدهید

#1
توی یه سایتی می گشتم خوردم به این نظر نویسنده هم جواب داده نظر شما چیه؟؟؟سلام برادر ممنونم که به وبلاگ من سر زدی خوشحال می شم اگه تهران هستی باهم بشینیم و حرف بزنیم. راستی تو کشوری که فقر داره بیداد می کنه و تویه همین تهران خیلی ها زیر بار فشارهای اقتصادی خم شدند شکستند به تن فروشی افتادن کمک 50ملیون دلاری به حزب الله می تونه توجیه کننده باشه. یه سیره از پیامبر رو هیچ وقت یادم نمیره مردم مدینه تو نداری و فقر بودند اسلام نیازمند تزریق پول بود. پیامبر همه رو به کشاورزی دعوت کرد و کشت جو تو مدینه رواج پیدا کرد تا جایی که ابن الجوزی تو تاریخ اسلام می نویسه حتی یک وجب از خاک مدینه خالی نمونده بود. و مدینوی ها جزو مردمان متمول عربستان بودند. هیچ فقیری تو مدینه نبود. این یعنی اینکه فقر مساوی کفر این یعنی پول بیت المال هزینه سفر به لبنان کمک به حزب الله بشه. این یعنی خیانت به مردم بدبخت جواد آباد و فشافویه و تربت جام مسجد سلیمان. تویه روابط بین الملل می گن رابطه با یک کشور ثروتمند بسیار موثر تر از 10تا کشور فقیر هستش. رابطه ما تو جهان با کیاست؟اصلا به نظرت امپریالیست یعنی چی؟ امپریالیست یعنی اینکه مردم کشور خودت و آسایش و آرامش باشن؟ برای هزینه های درمانی پولی پرداخت نکنن؟ از تامین اجتمایی و بیمه بکاری برخوردار باشن ؟ زن حامله برای چک آپ مجبور نباشه هر دفه 30 هزار تومن پرداخت کنه؟ برای بیان عقیدتت زندانین نکنن؟ عین آزادی دینی باشه لا اکراه فی الدین؟

حاج حسین: با سلام خدمت هم وطن گرامی.ممنون از این که به وبلاگ من سر زدی و نظرت رو بر خلاف تعدادی از خوانندگان محترم بسیار محترمانه و مودبانه مطرح کردید.

۱-نخست در تعریف عبارت "امپریالیسم"خدمتتون عرض کنم:ایجاد یک رابطه یک سویه دو کشور قوی و ضعیف یا قمر و متروپل در راستای استعمار و استثمار کشور ضعیف تر "متروپل" که دو شکل سخت و نرم داردر و می توانند همراه با خشونت نظامی باشد یا نباشدو منجر به غارت منابع متروپل می شودرو در واژگان سياسي به اصطلاح "امپرياليسم"ميگويند.

۲- در خصوص کمک های ایران به حزب الله لبنان خدمتتون عرض کنم که(من چه قدر وقت دارم!(با لحن کروبی بخوانبد ))آهان در خصوص کمک می گفتم. اول اینکه صحبت هایی که در خصوص فقر در ایران داشتید کاملا صحیح و درسته.در ایران فقیر زیاد هست البته نه اونقدری که شما می گین.ولی در وجود قشر فقیر در ایران هیچ شکی نیست و از وظایف هر دولتی رسیدگی به امور شهروندان خود است. ولی از طرفی یکی از همین امور هم حفظ امنیت شهروندان و ملت است.ایران با کمک های مالی به حزب الله لبنان خط آتش مقدم خود را 2000 کیلومتر آن طرف تر برده و این یعنی امنیت .یعنی به جای اینکه در مرز ایران بجنگیم در مرز اسرائیل با اسرائیل می جنگیم.این بدان معنی است که بیشتر از این که ما به حزب الله کمک کنیم.این حزب الله است که دارد به ما کمک می کند.اگر ما با کمک مالی به آنها کمک می کنیم آنها با خون خود علاوه بر خود به امنیت ما کمک می کنند. اگر با علم استراتژی آشنایی داشته باشید می دانید که جنگ 33 روزه حزب الله و اسرائیل یک جنگ نیابتی بوده.جنگی بین ایران و آمریکا.اگر اسرائیل در این جنگ پیروز می شد سال بعد در سوریه سال بعدش در عراق و امسال در ایران مي بود! جنگ 33 روزه لابراتواری بود برای تخمین زدن قوای نظامی و مخصوصا توان موشکی ایران برای برنامه ریزی در خصوصو حمله نظامی ایران که در این خصوص هم موفق نشدند.چرا که ایران در این جنگ هیچ یک از موشک های ساخت داخل را به حزب الله نداده بود بلکه همه را از بازار سیاه تهیه کرده و در اختیار آنها قرار داده بود.

۳-حزب اله لبنان فرزند انقلاب است.درست است که فرزند پر خرجست ولی از 100 تا پدر خواننده مثل آمریکا سود بیشتری برای ما دارد.وظیفه ماست که از فرزند خود دفاع کنیم.در قانون اساسی ایران که به تایید ۲/۹۸ایرانیان رسیده دفاع از گروه های آزادی بخش در سراسر دنیا رو وظیفه دولت دانسته چه برسد به این که این گروه شیعه هم باشند.

۴- وظیفه انسانی ما ایجاب می کنه به انسان های مظلوم عالم در هر کجای عالم کمک کنیم.مثلا در بوسنی و هرزگوین هم همین کار را کردیم . در ارسال کمک های بشر دوستانه به پاکستان و ارسال کمک به کاروان آزادی هم همین کار صورت گرفت.

۵-در ادامه نوشته بودینSad(تویه روابط بین الملل می گن رابطه با یک کشور ثروتمند بسیار موثر تر از 10تا کشور فقیر هستش)). تا اینجاش رو درست متوجه شدین .ولی این پاراگراف یک ادامه شرطی هم داره و اون اینکه اگر روابط بین دو کشور قوی و ضعیف روابط دو جانبه نبود و یک رابطه رئیس و مرئوسی به قول امام رابطه گرگ و میش و یا به قول متون سیاسی رابطه قمر و متروپل بود ادامه این رابطه به ضرر کشور ضعیف تره حتی اگر در مجامع بین المللی به جای ترک جلسه براتون سوت و کف بزنن.

۶- این که وضع رفاهی مردم ایران به نسبت اروپای غربی و آمریکا پایین تره برای همگان مشخصه ولی آیا شما دارین ما رو با کدام کشور مقایسه مس کنین؟مثلا آلمان که کمپانی بي ام و اون برابر با در امد نفتي ايران درآمد دارد كه اين شركت يكي از شركت هاي خودرو ساز آلمانه.صنايع ديگرش به كنار.بهتر نيست ايران خودمون رو با ايران ۳۱ سال پيش مقايسه كنين تا ببينيد چه قدر پيشرفت داشتيم؟از شاخصه هاي علمي و پزشكي بهداشتي و نظامي و ورزشي گرفته تا حتي رفاهي.

لطفا از اين پس براي مثال زدن در خصوص يك كشور مرفه آمريكا رو مثال نزنيد. سر آمد رفاه در دنيا متعلق به كشور هاي اروپاي غربيست نه آمريكا.حتي كشوري مانند سنگاپور در شاخصه هاي رفاهي بين المللي از آمريكا در رده بالاتري قرار دارد.حتي آمريكا در شاخصه اي مانند بهداشت عمومي از ايران پايين تره و دليلش هم زايمان هاي كنترل نشه خياباني + بيماري هاي مقاربتي كه بسيار شايع است.

لطفا سري به آمار هاي بين المللي بزنين.

با تشكر از حضورتون

حاج حسين
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16352332903584
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اگر چشم های زیبا میخواهید بخوانید.♡
  خاطرات یک مداد (قابل توجه کسانی که مداداشنو گاز میگیرن)(به ترتیب هفته بخوانید)
  اگربه این 5سئوال جواب بدهید باهوشییییییدگر به این 5سوال ساده پاسخ دهید، خیلی باهوش هس
  چه ازدواج کرده باشید، چه نکرده باشید، باید این را بخوانید!!!
  داستان عاشقانه زیبا و غمگین- حتما بخوانید
  گفتگو با خدا حتما بخوانید
Sad خاطره یک عشق ..... حتما بخوانید
  داستان عاشقانه زیبا و غمگین- حتما بخوانید
  این مطلب عجیب و جالب را بخوانید اما لطفا گریه نکنید!!
  نامه عاشقانه خیلی جالب (لطفا تا آخر بخوانید)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان