امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

افراد غیر نظامی نقش مهمی در Tom Clancy’s The Division دارند

#1
بخش های پیچیده بسیاری دارد، و تعداد زیادی از آن ها ناگفته باقی مانده اند. چیزی که مشخص، این است که تمام دنیا The Division در چگونگی پیشرفت بازیکن و تجربه او در نیویورک، تاثیر دارند. 
بنظر می رسد کمک به غیر نظامی ها، باعث تقویت روحیه در منظقه ای خاص، یا نتیجه مشخصی را در بر دارد. در مصاحبه ای، Massiveدر مورد اهمیت غیر نظامیان بر بازی گفته است:
نقل قول: غیر نظامیان بخشی از بازی هستند، نه تنها برای واقعی و همه جانبه بودن بازی، بلکه به شما یادآوری می کنند که برای چه کسی و چه چیزی می جنگید. غیر نظامیان سعی می کنند در این بحران، زنده بمانند. نگران آینده خود، و به دنبال عزیزانی می گردند که در هرج و مرج آن ها را گم کرده اند.
هنوز اطلاعاتی از نحوه تعامل با غیر نظامیان منتشر نشده است. احتمال دارد از آن ها ماموریت دریافت کنید، بیماری آن ها ناشی از انتشار ویروس در نیویورک را درمان کنید، یا احتمالات دیگر. با توجه به چرخه روز و شب، رفتار مردم دمتفاوت خواهد بود. پیدا کردن غیرنظامیان در شب هنگام، بسیار سخت تر از روز است، و احتمال خطر بسیار بالا می رود. تا کنون خبرهای مبنی بر وجود جناحی به نام The Cleaners، که بنظر می رسد گروه قاتلی باشند که در نیویورک پرسه می زنند، منتشر شده است. بنظر می رسد جناح های بیشتری در بازی وجود داشته باشد. Massive توضیح داده است، که نیویورک گروه های زیادی را در خود جای داده است، و بازیکنان مطمئنا با آن ها رو به رو خواهند شد.
نقل قول: گروه های زیادی در نسخه The Division از نیویورک وجود دارد، که بازیکنان با آن ها رو به رو می شوند، و ما می خواهیم، در این سناریو بحران، تا حد امکان این موضوع را واقعی و قابل باور طراحی کنیم. همانطوری در دمو Microsoft دیده شد، مناطقی وجود دارد که توسط گروه های محلی یا اوباش اداره می شود، و ماموران ما برای پس گرفتن شهر نیویورک باید با آن ها مقابله کنند.
قدرت هر یک از این گروه ها، براساس توانایی و مهارت های اعضا تغیین می شود. در مورد جناح بازیکن نیز به همین صورت است. Massive Entertainment، بسیاری از موارد جالب و قابل توجه این بازی را مخفی نگه داشته است. بزودی اطلاعات جدیدی از بازی منتشر خواهد شد. Tom Clancy’s The Division سال آینده به بازار عرضه می شود.
افراد غیر نظامی نقش مهمی در Tom Clancy’s The Division دارند 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سازندگان بازی The Division 2 فعلا برنامه‌ای برای عرضه این بازی بر روی Nintendo Switch
  تعداد افراد متقلب در Destiny 2 به شدت افزایش یافته است
  جزییات نهمین به‌روزرسان The Division 2 منتشر شد
  هم اکنون برای دریافت نسخه بتای The Division ثبت نام کنید
  عنوان The Division هیچگونه نرم افزار کمکی به همراه نخواهد داشت
  با جزئیاتی از عنوان The Division همراه باشید
  ساخت Hellraid متوقف نشده است، سازندگان نیاز به تمرکز بیشتر بر روی Dying Light دارند
  تاریخ انتشار بتای Tom Clancy’s The Division به زودی مشخص می شود
  دلیل تاخیر های متوالی Tom Clancy’s The Division چیست؟
  آیا Tom Clancy’s The Division در اواخر فوریه منتشر می شود؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان