امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آموزش‌ دانشجویان فوریت‌های پزشکی به روز می‌شود

#1
‌رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور با اشاره به برگزاری پنجمین المیپاد کشوری تکنسین‌ها و سومین المپیاد کشوری دانشجویان فوریت‌های پزشکی گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی به دنبال به روز کردن آموزش‌ها به دانشجویان است.

به گزارش خبرنگار«سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، دکتر امین صابری‌نیا در همایش پنجمین المپیاد کشوری تکنسین‌ها و سومین المپیاد کشوری دانشجویان فوریت‌های پزشکی در سالن ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی مشهد سخن می‌گفت، در ادامه اظهار کرد: برگزاری این همایش نشان دهنده این است که نگاه مرکز فوریت‌های پزشکی نگاهی علمی بوده و به دنبال به روز کردن آموزش‌هاست.

وی ادامه داد: برگزاری این المپیاد، بیانگر بخشی از نگاه ما به سلامت جامعه است و تفاوتی اساسی با سایر المپیادهای علمی و آموزشی دارد، چرا که این آزمون نه تنها دانسته‌های علمی دانشجویان را مورد بررسی قرار می‌دهد بلکه آمادگی جسمانی و طریقه صحیح مصرف بیت‌المال را نیز ارزیابی می‌کند.

صابری‌نیا با اشاره به اصول عملی در حوزه فعالیت‌های کارکنان و دانشجویان فوریت‌های پزشکی، تاکید کرد: یکی از این اصول این است که دانشجویان بتوانند اطلاعات خود را با دستاوردهای روز دنیا یکی کنند؛ همچنین دانشجویان باید دانسته‌های علمی خود را به عرصه عمل رسانده و طوری از تجهیزات پزشکی استفاده کنند که بیت‌المال هدر نرود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور ابراز امیدواری کرد که نگاه مسئولان و مردم به فوریت‌های پزشکی نگاهی امیدوارانه باشد تا بهتر بتوانیم خدمت‌رسانی کنیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات خوبی برای افزایش سطح خدمات، معیشت و بهبود کمبود نیروی انسانی در حال انجام است.

صابری‌نیا خاطرنشان کرد: ممکن است در حین کار بداخلاقی‌هایی نسبت به کارکنان رخ دهد اما باز هم مردم سپاس‌گذار ما خواهند بود؛ البته باید توجه داشت که ما نیز نباید در خدمت‌رسانی کم‌کاری کنیم.

هدف از برگزاری المپیاد دانشجویی ارتقای سطح علمی و عملی دانشجویان است
به گزارش ایسنا، دکتر رضا وفایی‌نژاد، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در ادامه این مراسم با اشاره به برگزاری پنجمین المپیاد کشوری تکنسین‌ها و نیز سومین المپیاد کشوری دانش‌آموزان فوریت‌های پزشکی، هدف از برگزاری آن را ارتقای سطح علمی و عملی دانشجویان عنوان کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: این همایش به مدت دو روز در مشهد برگزار می‌شود که طی آن شرکت کنندگان در دو مرحله آزمون حضور خواهند یافت.

وفایی‌نژاد ادامه داد: در آزمون ابتدایی این المپیاد توانایی‌های شرکت‌کنندگان به صورت تئوری و در آزمون دوم، آمادگی جسمانی آن‌ها از نظر عملی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت؛ همچنین در روز دوم همایش نیز آمادگی فنی این افراد به صورت آزمون مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هدف از برگزاری این المپیاد را ایجاد رقابتی سالم بین تکنسین‌ها و دانشجویان عنوان کرد و افزود: امیدواریم این المپیاد بتواند بر نشاط روحی شرکت‌کنندگان آن افزوده و به عنوان یک برنامه فرهنگی مناسب در سال‌های آینده نیز ادامه یابد.

[ɴᴏᴛ ʀᴇᴀʟ]
پاسخ
 سپاس شده توسط صدف 2014
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Book ♕ کتاب تیزشیم تاریخ مشاوران آموزش
  جدول کلاس _شبکه آموزش سیما_چهارشنبه ۱۰ آذر ١۴٠٠
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  آموزش ورود به کلاسهای مجازی {ویژه دانشجویان}
  معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
  آخرین قبولی پزشکی روزانه و پردیس_ ب تفکیک مناطق
  اصطلاحات انگلیسی با رنگ‌ها آموزش زبان انگلیسی
Rainbow |آموزش زبان های اروپایی|
  آموزش زبان انگلیسی:گرامر
  آموزش کامل آرایه های ادبی ، هامون سبطی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان