امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Call of Duty: Advanced Warfare هم برای بازیکنان کژوال طراحی شده است و هم حرفه ای

#1
Call of Duty: Advanced Warfare هم برای بازیکنان کژوال طراحی شده است و هم حرفه ای 1
دنیای سری Call of Duty در بخش چندنفره همیشه به دو قسمت کاملا جدا از هم تقسیم می شده است: عده ای کژوال خطاب می شوند (افرادی که به صورت تفننی بازی می کنند) و دسته ای دیگر که بازیکنانی جدی و  قهار در عناوین شوتر اول شخص هستند. Advanced Warfare به عنوان جدیدترین بازی در سری نامبرده برای پاسخ به نیازهای این دوسته چگونه ساخته شده است؟ آیا خیلی راحت و آسان خواهد بود یا اینکه بازیکنان چیره دست هم می توانند مهارت های خود را با دیگران به چالش بکشند؟ برای دریافت پاسخ با ما همراه باشید.

Black Ops 2 که توسط استدیو Treyarch ساخته شده است، اولین عنوانی بود که مسابقات eSport را به صورت جدی وارد دنیای Call of Duty کرد و همین مسئله بازیکنان کژوال را بی اهمیت جلوه داد در حالی که آنها نیز از همیت ویژه ای برخوردارند. ساخته جدید Infinity Ward یعنی Ghosts کمتر به سراغ eSport رفت و این بار بازیکنان حرفه برای کسب توجه بیشتر تقلا کردند.
حال طبق گفته های آقای Greg Reisdorf به عنوان طراح بخش چند نفره بازی Call of Duty: Advanced Warfare، استدیو Sledgehammer Games تلاش کرده است تا اینکه عنوان نامبرده برای دو قشر نامبرده مناسب باشد. ایشان گفته اند:
نقل قول: بازیکنان کژوال درصد زیادی از هواداران ما را تشکیل می دهند و بازی برای آنان ساخته شده اما در عین حال مسابقات eSport نیز کاملا در نظر گرفته شده است.
ما می دانیم که جامعه eSport به این عنوان علاقه دارند و به همین خاطر امکاناتی را قرار خواهیم داد که برای آنان نیز لذت بخش باشد. ما به بازخوردهای آنان گوش فرا می دهیم و اما بازی نامبرده برای همگان ساخته می شود.
در آخر اینکه یک بازی باید رقابت ایجاد کند وگرنه از تعادل کافی برخوردار نیست. نبود رقابت بدین معنی می باشد که اصلا سرگرمی وجود ندارد و مدت زمان کوتاهی را همگان مشغول تجربه بازی خواهند بود.
در بخش چندنفره بیش از ۲۵۰ سلاح شخصی سازی شده در کنار سیستم امتیاز دهی جدید (با بیش از ۱۰۰۰ امتیاز) وجود دارد. با وجود چنین تنوعی در تشکیلات، شما قادر خواهید بود که تا ۲ میلیار ترکیب مختلف را برای شخصیت خود تهیه کنید.
داستان Advanced Warfare در سال ۲۰۵۴ رخ خواهد داد که در آن  Atlas Corporation به عنوان یک شرکت مخصوص ارتش های خصوصی، با اقتدار و قدرت بسیار ظهور کرده است که سعی دارد بشریت را پس از یک حمله سهمگین که پایه های ارتش کشورهای مختلف را نیز به لرزه در آورده است نجات دهد. بازیکن هدایت قهرمان این عنوان یعنی Private Mitchell را بر عهده داشت و شرکت گفته شده نیز توسط Jonathan Irons (با نقش آفرینی آقای Kevin Spacey) هدایت خواهد شد. همچنین در گزارش های اولیه از این عنوان گفته شده که Irons به عنوان دشمن اصلی در ادامه بازی معرفی خواهد شد.
Call of Duty: Advanced Warfare در ۴ نوامبر (مصادف با ۱۳ آبان) برای Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation 4 و PC عرضه خواهد شد.
Call of Duty: Advanced Warfare هم برای بازیکنان کژوال طراحی شده است و هم حرفه ای 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عنوان Call of Duty: Black Ops – Cold War دنباله‌ای مستقیم بر Black Ops 1 خواهد بود
  نسخه‌های مختلف بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War فاش شد؛ از به‌روزرسانی رایگان
  تاریخ عرضه‌ی Call of Duty: Black Ops – Cold War فاش شد
  نسخه‌ی بعدی از سری Call Of Duty طبق برنامه در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد
  سازنده‌ی Call of Duty: Warzone درباره‌ی آینده‌ی این بازی صحبت می‌کند
  گلیچ جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare طرفداران زیادی پیدا کرده است
  گلیچ بازی Destiny 2، آینده را به بازیکنان نشان می‌دهد
  پیش‌بارگذاری Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered در دسترس قرار گرفت
  پنج نقشه‌ از بخش چندنفره‌ی Call of Duty: Modern Warfare این هفته رایگان است
  متقلبین بازی Call Of Duty Modern Warfare مجبور میشوند با یکدیگر رقابت کنند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان