امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

~♥~ اس ام اس و جملات عاشقانه ~♥~

#1
Rainbow 
یه دختر كوری تو این دنیای نامرد زندگی می کرد . این دختره یه دوست پسری داشت كه عاشقه اون بود . دختره همیشه می گفت: اگه من چشمامو داشتم و بینا بودم همیشه با اون می موندم . یه روز یكی پیدا شد كه به اون دختر چشماشو بده . وقتی كه دختره بینا شد دید كه دوست پسرش كوره . بهش گفت: من دیگه تو رو نمی خوام برو . پسره با ناراحتی رفت و یه لبخند تلخ بهش زد و گفت: مراقب چشمای من باش .

روی تخته سنگی نوشته شده بود: اگر جوانی عاشق شد چه کند؟ من هم زیر آن نوشتم: باید صبر کند برای بار دوم که از آنجا گذر کردم زیر نوشته ی من کسی نوشته بود: اگر صبر نداشته باشد چه کند؟ من هم با بی حوصلگی نوشتم: بمیرد بهتراست . برای بار سوم که از آنجا عبور می کردم ، انتظار داشتم زیر نوشته من نوشته ای باشد ، اما زیر تخته سنگ جوانی را مرده یافتم .

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت را بیاموزی .

وقتی دلم برات تنگ می شه می رم پشت ابرا زار زار گریه می کنم پس یادت باشه هر وقت بارونو دیدی بدون که دلم برات تنگ شده .

سر کلاس ریاضی بود که استاد اومد و دو خط موازی کشید خط پایینی نگاهی به خط بالایی کرد و عاشقش شد . خط بالایی هم نگاهی به خط پایینی کرد و تو دلش عاشقش شد ، در همین هنگام بود که استاد داد زد دو خط موازی هیچ وقت به هم نمی رسند .

وقتی به آسمون نگاه می کنی ، دوست داری کدوم ستاره مال تو باشه؟ به اونی که کم نور تره قانع باش چون اونی که پر نور تره رو همه نگاه میکنن .

زیبایی عشق را بوجود نمی آورد بلکه عشق است که زیبایی را به وجود می آورد ‏. (تولستوی)

خوشبختی داشتن دوست داشتنیها نیست ، دوست داشتن داشتنیهاست !

اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم ، برای آمدنت باران را بهانه نمی کردی ... (رنگین کمان)

دخترک همیشه می گفت: من برای نجابت وفا و زیباییت عاشق تو شدم . پسرک برای روز تولدش سه حیوان خانگی به او هدیه داد ... اسب ، سگ و یک پرنده زیبا! تا دخترک خواست دلیل اینکار را بپرسد ... پسرک رفته بود . برای همیشه ...

دوستی یه حادثه و جدایی قانون است . بیا حادثه آفرین و قانون شکن باشیم .

آدم ها شوخی شوخی به گنجشکها سنگ می زنند... و گنجشکها جدی جدی می میرند ... آدمها شوخی شوخی زخم می زنند ... و قلبها جدی جدی می شکنند ... و تو شوخی شوخی لبخند می زنی ... و من جدی جدی عاشق میشم .

نگو بار گران بودیمو رفتیم ، نگو نامهربون بودیمو رفتیم ، آخه اینها دلیل محکمی نیست ، بگو با دیگران بودیم و رفتیم .
برای هزارمین بار پرسید: تاحالا شده من دلت رو بشکنم؟ منم برای هزارمین بار به دروغ گفتم: نه ، هیچ وقت ... تا مبدا دلش بشکنه .

هر كس كه گفت بهر تو مردم ، دروغ گفت من راست گفتهام كه برای تو زندهام

گفت: به من بگو چقدر دوستم داری؟
گفتم:
تو را به بلندی کوه‏ها ، پهنای دشت‏ها ، عمق دریاها و به زیبایی گل‏ها دوست دارم .
تو را به اندازه‏ی تمام وجودت دوست دارم .
زیرا هیچ‏کس را بدین‏سان دوست نداشته‏ام!
با حسرت سری جنباند و گفت :
متاسفم از اینکه نمی‏توانم حرف‏هایت را باور کنم
زیرا
قلب کوچک من تحمّل ، عشق بزرگ تو را ندارد .

غروب شد . خورشید رفت . آفتابگردان به دنبال خورشید می گشت . ناگهان ستاره چشمک زد . آفتابگردان سرش را پایین انداخت ... آخه گل ها هرگز خیانت نمی کنند .

ازش پرسیدم چقدر منو دوست داری؟ گفت: به اندازه جوهر خودكارم . گفتم: خیلی نامردی چون جوهر خودكارت یه روز تموم می شه لبخند زد و گفت: خودكار من اصلا جوهر نداره .

روزی کـه دلـم پیش دلت بود گرو دستان مرا سخت فشردی که نرو
روزی که دلت به دیگری مایل شد کفشان مـرا جفت نمودی که بـرو

همیشه با به دست آوردن اون کسی که دوستش داریم نمیتوانیم صاحبش شویم ، گاهی لازمه ازش بگذریم . تا بتونیم صاحبش بشیم .

جلوی من قدم بر ندار
شاید نتونم دنبالت بیام .
پشت سرم راه نرو
شاید نتونم رهرو خوبی باشم .
کنارم راه بیا و دوستم باش .

اگر می خوای صد سال زندگی کنی ، من می خوام یه روز کمتر از صد سال زندگی کنم ، چون من هرگز نمی تونم بدون تو زنده باشم .

من غم را در سکوت ، سکوت را در شب ، شب را در بستر ، بستر را برای اندیشیدن به تو دوست می دارم .

لذتی که در فراغ هست در وصال نیست . چون در فراغ شوق وصال هست و در وصال بیم فراغ .

کاش قلبم درد تنهایی نداشت ، چهره ام هرگز پریشانی نداشت ، برگهای آخر تقویم عشق حرفی از یک روز بارانی نداشت ، کاش می شد راه سرد عشق را بی اختیار پیمود و قربانی نداشت .

کاش می دانستی انتظار دیدنت چه مجازاتی است ... شاید دیگر چشم براهم نمی گذاشتی .

آنگاه که با دستانت واژه ی عشق را بر قلبم نوشتی سواد نداشتم ، اما به دستانت اعتماد داشتم . حال سواد دارم اما دیگر به چشمان خود اعتماد ندارم .

افسوس ... آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی می کنیم ، آن زمان که دوستمان دارند لجبازی می کنیم و بعد ... برای آنچه از دست رفته آه می کشیم .

به همه لبخند بزن اما با 1 نفر بخند ، همه را دوست داشته باش اما به 1 نفر عشق بورز ، تو قلب همه باش اما قلبت مال 1 نفر باشه .

تا حالا کفشاتو نگاه کردی ، دو تا عاشق ، دو تا همراه که بی هم می میرن . با هم خاکی میشن ، بدونِ هم زیرِ بارون نمیرن ، کاش آدما هم یه کم از کفشاشون یاد بگیرن .

دوست داشتن کسانی که دوستمان میدارند کار بزرگی نیست ، مهم آن است آنهایی که ما را دوست ندارند ، دوست بداریم .

دوستت داشتم ... یادت هست؟ گفتم دوستت دارم ... و تو گفتی کوچکی برای دوست داشتن ، رفتم تا بزرگ شوم ... اما آنقدر بزرگ شدم که یادم رفت دوستت دارم .

شکست عهد من و گفت: هر چه بود گذشت . به گریه گفتمش آری وچه زود گذشت . بهار بود و تو بودی وعشق بود و امید ، بهار رفت و تو رفتی و هر چه بود گذشت .

گفتگوی ماه و نابینا:
نابینا گفت: دوستت دارم .
ماه گفت: تو که منو نمی بینی چطوری دوستم داری .
نابینا گفت: اگه می دیدمت عاشق زیباییت می شدم اما الان که نمی بینمت عاشق خودت هستم .

اگه یه روز کسی بهت گفت دوست دارم سعی نکن بهش بگی دوستش داری . اگه گفت عاشقتم سعی نکن عاشقش بشی . اگه گفت همه ی زندگیش تویی سعی نکن همه ی زندگیش باشی ، چون یه روز میاد و بهت میگه ازت مُتنفرم اونوقت تو نمی تونی سعی کنی ازش مُتنفر بشی .

وقتی عاشق می شیم تلاش می کنیم چاردیواری آدما رو بشکنیم بریم تو . یادمون میره ، چیزی که عاشقش شدیم همون چهارتا دیوار بوده ، نه آدم توش .

کودکی گفتند: عشق چیست؟
گفت : بازی .
به نوجوانی گفتند: عشق چیست؟
گفت : رفیق بازی .
به جوانی گفتند: عشق چیست؟
گفت : پول و ثروت .
به پیرمردی گفتند: عشق چیست؟
گفت: عمر .
به عاشقی گفتند : عشق چیست؟
چیزی نگفت ، آهی کشید و سخت گریست .

عشق مثه یه گنجیشك می مونه ... اگه محكم بگیریش میمیره ... اگه شل بگیریش می پره ... پس سعی كن یه طوری بگیریش كه آروم تو دستات خوابش ببره .

می دونی چرا بین انگشتان دست فاصله هست؟ چون یه روزی یه دستی پیدا می شه كه این فاصله ها رو پر كن .

به او گفتم غمگین ترین ترانه را برایم بخوان ، چشمهایش را بست و آرام آرام گریست .

عشق مثل آب می مونه می تونی توی دستات قایمش کنی ، اما آخرش دستاتو باز می کنی می بینی نیست . قطره قطره چکه می کنه و بدون اینکه بفهمی می بینی دستت پر از خاطره هاست .

وقتی که گفتی تا آخر دنیا باهات می مونم اون موقع بود که فهمیدم چرا می گن دنیا دو روزه .

عشق یعنی یه نفر دیگه هم آرزوهات رو بدونه .

عشق ایستادن زیر باران و خیس شدن با هم نیست ، عشق آن است که یکی برای دیگری چتری شود و او هیچ وقت نداند که چرا خیس نشد .

گفتم دوستت دارم نگاهی به من کرد و گفت: چند تا؟ دستام رو بالا آوردم و تمام انگشتهای دستمو نشونش دادم اما اون به کف دستام نگاه می کرد که خالی بود .

اگه یه روز بهت گفتند 1000 نفر دوستت داره ، بدون اولیش منم . اگه یه روز بهت گفتند 100 نفر دوستت داره ، بدون اولیش منم . اگه یه روز بهت گفتند 10 نفر دوستت داره ، بدون اولیش منم . اگه یه روز بهت گفتند 1 نفر دوستت داره ، بدون اون یه نفر منم . اگه یه روز بهت گفتند كسی دوستت نداره ، بدون من مردم .!

به بازار سیاه رفتم برای خریدن عشق . ولی در ابتدای ورودم روی كاغذی خواندم: در غرفه هوس بازان عشق را به حراج گذاشته اند به قیمت نابودی پاك بازان .

همیشه برای کسی بخند ، که می دونی به خاطر تو شاد می شه ... واسه کسی گریه کن ، که می دونی وقتی غصه داری و اشک می ریزی برات اشک می ریزه ... برای کسی غمگین باش ، که در غمت شریکه ... عاشقه کسی باش ، که دوستت بداره .

می دونی چرا وقتی تو چشم های کسی نگاه می کنی بیشتر دوستش داری؟ چون خودت رو توش می بینی .

دنیا را بد ساخته اند ... کسی را که دوست داری ، تو را دوست نمی دارد . کسی که تورا دوست دارد ، تو دوستش نمی داری . اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند و این رنج است . زندگی یعنی این ... (دکتر شریعتی)

دوست آن نیست که هر لحظه کنارت باشد . دوست آن است که هر لحظه به یادت باشد . دوست واقعی کسی است که دست های تو را بگیرد ولی قلب تو را لمس کند .

معلم گفت: عشق چند بخشه؟ یه بار دستم رو از بالا تا پایین آوردم و با خوشحالی گفتم: یك بخش . ولی وقتی تو رو شناختم فهمیدم عشق سه بخشه:
1- عطش دیدن تو
2- شوق با تو بودن
3- اندوه بی تو بودن

زندگی زیباست ، نه در رویا . بوسه زیباست ، نه برای هوس . پرنده زیباست ، نه برای قفس . دوست داشتن زیباست ، نه برای لمس كردن ، بلكه برای حس كردن .

پدرم می گفت عاشقی یك شب است و پشیمانی هزار شب . حالا هزار شب پشیمانم ، كه چرا یك شب عاشق نبودم .

باهات نبودم ، برات که بودم . اگه چشمات نبودم ، نگات که بودم . همه ی گفتنی هام فقط تو بودی . اگه حرفات نبودم ، صدات که بودم . اگه پاهات نبودم ، یه راه که بودم . اگه گریه نبودم ، یه آه که بودم . تو خودت مثل روز آفتابی هستی اگه خورشید نبودم ، یه ماه که بودم . می تونستی واسه من یه چاره باشی ، توی آسمون دل .

ای عشق مدد كن كه به سامان برسیم ، چون مزرعه ی تشنه به باران برسیم ، یا من برسم به یار و یا یار به من ، یا هردو بمیریم و به پایان برسیم .

تو را چون آرزوهایم همیشه دوست خواهم داشت . به شرطی که مرا در آرزوی خویش نذاری .

زرد است که لبریز حقایق شده است ... تلخ است که با درد موافق شده است ... شاعر نشدی وگرنه می فهمیدی پاییز بهاری است که عاشق شده است .

نمی نویسم ... چون می دانم هیچ گاه نوشته هایم را نمی خوانی . حرف نمی زنم ... چون می دانم هیچ گاه حرف هایم را نمی فهمی . نگاهت نمی كنم ... چون تو اصلاً نگاهم را نمی بینی . صدایت نمی زنم... زیرا اشك های من برای تو بی فایده است . فقط می خندم ... چون تو در هر صورت می گویی من دیوانه ام .

عشق یعنی خاطرات بی غبار دفتری از شعر و از عطر بهار . عشق یعنی یك تمنا ، یك نیاز ، زمزمه از عاشقی با سوز و ساز . عشق یعنی چشم خیس مست او ، زیر باران دست تو در دست او .

تو دنیای بچگی هر کی زودتر بگه دوست دارم برنده ست . ولی توی دنیای واقعی هر کی زودتر بگه دوست دارم بازنده ست .

فاصله عشق های معمولی را از بین می برد و عشق های بزرگ و جاودانی را شدت می بخشد . مانند باد كه شمع را خاموش و آتش را شعله ور می سازد .

به دنبال کسی باش که تو را به خاطر زیبایی های وجودت زیبا خطاب کند نه به خاطر جذابیتهای ظاهریت .

هرگز به كسی نگاه نكن وقتی قصد دروغ گفتن داری . هرگز به كسی محبت نكن وقتی قصد شكستن قلبش را داری . هرگز قلبی را قفل نكن وقتی كلیدش را نداری .

اخم نکنید ، هرگز نمی دانید چه کسی ممکن است با یک تبسم عاشقتان شود .

همه میگن آدم باید برای رسیدن به عشقش از تموم دنیا بگذره ، ولی تو كه دنیای منی چطور ازت بگذرم؟

عشق زمانی است که درست مثل روزهای بچگی روی جدول پیاده رو راه بروی و بی دلیل بخندی .

جیرجیرك به خرس می گه: عاشقت شدم ، خرس می گه: الان وقت خواب زمستانی منه بذار وقتی از خواب بیدار شدم در موردش با هم صحبت می كنیم . خرس وقتی از خواب بیدار می شه می بینه جیر جیرك نیست . آخه خرس نمی دونست جیر جیرك ها فقط 3 روز عمر می كنند .

به تو یک صلیب هدیه کردم . گفتی: برای چیست؟ من که دوستت ندارم . گفتم: مگر آن نیست که صلیب را به روی گور می آویزند؟ گفتی: آری ... گفتم: پس آنرا بالای قلبت بیاویز که گورستان من است .

درتنها ترین تنهاییم تنها كسم تنهای تنهایم گذاشت ، ای خدا به حق تنهاییت درتنها ترین تنهاییش تنهای تنهایش نذار .

عشق یعنی انتظار و انتظار عشق یعنی هر چه بینی عکس یار
عشق یعنی شب نخفتن تا سحر عشق یعنی سجده ها با چشم تر
عشق یعنی دیده بر در دوختن عشق یعنی از فراغش سوختن

کسی رو که دوستش داری آزاد بگذار ، اگر قسمت تو باشد برمی گردد وگرنه بدان که از اول مال تو نبوده است .

عشق در لحظه پدید می آید و دوست داشتن در امتداد زمان ، این اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن است .

عشق مثل رانندگی می‏مونه ، اگه به کسی نزنی مطمئن باش یه نفر بهت می‏زنه .

ماهی به آب گفت: تو نمی تونی اشكای منو ببینی ، چون من توی آبم ... آب جواب داد اما من می تونم اشكای تو رو احساس كنم چون تو توی قلب منی .

چقدر سخت است گل آرزوهایت را درباغ دیگری ببینی و هزار بار در خودت بشكنی و آن وقت آرام زیر لب بگویی: گل من ، باغچه ی نو مبارك .

سعی کن هیچ وقت عشق رو گدایی نکنی چون هیچ وقت به گدا چیز با ارزشی نمیدن .

چقدر خوبه كسی رو داشته باشیم كه باهاش زندگی كنیم ، این یه نیاز اما چقدر زیباست كه كسی رو داشته باشیم كه نتونیم بدون اون زندگی كنیم .

دوست داشتن همیشه گفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگاه ... غریبه! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشم های یکدیگر نگاه کنیم .

وقتی می گم قلبم سنگ شده به خاطر این نیست که کسی رو توش راه ندم به خاطر اینه که می خوام فقط تو توش باشی .

بابام می گفت: عشق کشکه! منم جواب دادم: زندگی هم آشه ، بدون کشک بی مزه می شه .

اگه روزی آرزو کنم چیز دیگه ای باشم دلم می خواد اشک باشم که تو چشات متولد بشم رو گونه هات زندگی کنم و رو لبات بمیرم .

هر چندتا تو منو دوست داری من یه دونه بیشتر دوست دارم ، میدونی چرا؟ این جوری خوبیش اینه که حتی اگه منو دوست نداشته باشی باز من یه دونه دوست دارم .

اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست ، وفا آنست که نامت را همیشه روی لب دارم .

گفته بودی که چرا محو تماشای منی؟ آنقدر مات که حتی مژه بر هم نزنی
مژه بر هم نزنم تا ز دستم نرود ناز چشمان تو به قد مژه بر هم زدنی!

زیبا ترین جمله ... ساده و بی آرایه اما زیبا ، شیرین و پر محتوا ...
دوستت دارم...

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد... وسعت تنهائیم را حس نکرد... در میان خنده های تلخ من... گریه پنهانیم را حس نکرد... در هجوم لحظه های بی کسی... درد بی کس ماندنم را حس نکرد... آن که با آغاز من مانوس بود... لحظه پایانیم را حس نکرد

لازم نیست مرا دوست داشته باشی ، من تو را به اندازه ی هر دومان دوست دارم .

توی زندون عشق تو این قدر شلوغ می کنم و زندون رو به هم می زنم تا مجبور بشی منو بذاری توی انفرادی قلبت .

همیشه آنقدر ساده نرو و مگذر لااقل نگاهی به پشت سرت کن ... شاید کسی در پی تو می دود و نامت را با صدای بی صدایی فریاد می زند ... و تو ... هیچ وقت او را ندیده ای .

باران نمی شوم که نگویی: با چه منتی خود را به شیشه می کوبد تا پنجره را باز کنم و نیم نگاهی بیندازم ، ابر می شوم که از نگرانی یک روز بارانی هر لحظه پنجره را بگشایی و مرا در آسمان نگاه کنی .

جایی که ازدواج بدون عشق باشد حتماً عشق بدون ازدواج نیز خواهد بود .

كسی می تواند در پای عشق بمیرد كه پیش از آن زندگی در پیش چشم های وی مرده باشد . (شاندل)

وقتی دل تنگ شدی به یاد بیار کسی رو که خیلی دوستت داره ، وقتی نا امید شدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی . وقتی ساکت شدی به یاد بیار کسی رو که به شنیدن صدای تو محتاجه .

هرگاه دلت هوایم را کرد ، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند .

می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه: دوستت دارم .

اگه می دونستی قطره ی بارون وقت دور شدن از ابرا چه حسی داشت ، اگه می دونستی یه بندر وقت رفتن کشتی ها چه تنها می شه ، اگه می دونستی درخت کاج وقت پر کشیدن پرنده ها چه غمگین می شه ، اگه می دونستی که رفتنت چه آتشی بر جانم کشید ، اون وقت این قدر راحت نمی گفتی: خداحافظ !

هیچ چیز ویرانگرتر از این نیست كه متوجه شویم ، كسی كه به آن اعتماد داشته ایم عمری فریبمان داده است .

به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد ، به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد است .

هیچ گاه نگاهت را فراموش نمی کنم
نگاهی سر شار از محبت و صمیمیت
صدایت در گوشم زمزمه می شود
و نگاهت در ذهنم مجسم
اما ...
من تو را می خواهم نه خیالت را .

من از ساعت متنفرم ... از این اختراع عجیب بشر که جای خالی حضور تو را به رخ دلتنگی های من می کشد .

گهگاهی که دلم می گیرد پیش خود می گویم آنكه جانم را سوخت یاد می آرد از این بنده هنوز؟

می دانم كه دلت را شكسته ام و می دانم كه سهم من از انتظار برای تو به خواندن دعای فرجت درقنوت نمازهایم و زیارت جمكرانت خلاصه می شود . ولی تو هنوز امید داری ، امید به بازگشتم و توبه ام و من باز هم مثل همیشه توبه شكنی می كنم و باز تو اشك می ریزی و از خدا برایم استغفار می طلبی ، مثل اینكه تو به جایم گناه كرده ای می دانم زمانی كه پرونده ام مقابلت باز می شود پرده اشك ، چشمان زیبایت را می پوشاند ...

گفتی: هر وقت خواستی گریه کنی برو زیر بارون که نکنه نامردی اشکاتو ببینه و بهت بخنده ... گفتم: اگه بارون نبود چی؟ گفتی: اگه چشمای قشنگ تو بباره آسمونم گریش می گیره ... گفتم: یه خواهش دارم . وقتی آسمون چشمام خواست بباره تنهام نزار . گفتی: به چشم ... حالا امروز من دارم گریه می کنم اما آسمون نمی باره ... تو هم اون دور دورا ایستادی و به هم می خندی .

یه بزرگی می گه اگه کسی واقعا تو رو دوست داشته باشه بیشتر از این که بگه دوستت دارم می گه: مواظب خودت باش .

یه روز وقتی به گل نیلوفر نگاه می کردم ترس تموم وجودمو برداشت ، که شاید منم یه روز مثل گل نیلوفر تنها بشم . سریع از کنار مرداب دور شدم . حالا وقتی که میبینم خودم مرداب شدم دنبال یه گل نیلوفر می گردم که از تنهایی نمیرم و حالا می فهمم گل نیلوفر مغرور نیست اون خودشو وقف مرداب کرده .

گفتمش: دل می خری؟ پرسید چند؟ گفتمش: دل مال تو ، تنها بخند . خنده کرد و دل ز دستانم ربود تا به خود باز آمدم او رفته بود دل ز دستش روی خاک افتاده بود ، جای پایش روی دل جا مانده بود ...

گفت: عاشقی مرد ، بیا برایش لحظه ای سکوت کنیم .گفتم: اگر بخواهیم برای عاشقان سکوت کنیم ، باید عمری را ساکت باشیم .

زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم اما نیاموخت که چگونه زندگی کنم ، تو نیز به من آموختی که چگونه دوستت داشته باشم اما نیاموختی که چگونه فراموشت کنم .

بهترین روز... دیدن تو . بهترین حرف ... گفتن ازتو . زندگی ، هستی و بودن یعنی خواستن،خواستن تو ... دورترین راه واسه من ... كمترین فاصله ازتو ...

هر روز كه از خواب بیدار می شوم ، می بینم كه هنوز امروز است . فردا آرزوست . آخر می دانی، فردا روز خوبی ست . روزی ست كه تو را دوباره خواهم دید .

کاش می شد هیچ کس تنها نبود ، کاش می شد دیدنت رویا نبود ، من دعا کردم برای بازگشت ، دست های تو ولی بالا نبود ، گفته بودی که فردا می رسی ، کاش روز دیدنت فردا نبود .

به خدا سوگند عشق معامله بدی است كه در آن زندگی ات را به قیمت هیچ می بخشی و آخر سر هم چیزی به نام اعتماد را از تو می گیرند تا شاید خلاصت كنند ، اما دریغ از جرعه ای رهایی .

شمع دانی که دم مرگ به پروانه چه گفت؟
گفت: ای عاشق بیچاره فراموش شوی ...
سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد
گفت: طولی نکشد نیز تو خاموش شوی ...

دوست داشتن زیباست و عشق تنها خاطره اش زیباست .

پاییز رو دوست دارم چون فصل غم است ، غم را دوست دارم چون گریه دل است ، دل را دوست دارم چون عشق را به من آموخت ، عشق را دوست دارم چون تو را دوست دارم ، تو را دوست دارم چون تو را دوست دارم .

به وسعت رویا به سوی هم گام برمی داریم ، به یک زبان سخن می گوییم ، اما به وسعت رویایمان تنها می مانیم .

روزی از عشق خودم را حلق آویز می كنم و آخرین آرزوی من این است ، در روی طناب اسم تو را حك كنم تا حداقل در مرگم فكر كنم همیشه در كنارت خواهم بود .

اگه تو کوچه پس کوچه های دلم گم شدی دنبال کسی نگرد که بهت آدرس بده ، چون غیر از تو کسی اونجا نیست .

یافتن دوستان خوب سخت است ، سخت تر از آن ترک آنهاست ، فراموش کردنشان غیر ممکن است .

خواستم هدیه ای برایت بفرستم گل گفت: مرا بفرست ، با عطرخود او را شاد سازم . گفتم: اوخودش گل است . خار گفت: مرا بفرست تا به چشم دشمنانش فرو روم .گفتم: او آنقدر مهربان است كه دشمن ندارد . بلبل گفت: مرا بفرست تا با آوازم او را شاد سازم . گفتم: نه او خوش صداست . ناگهان صدای قلبم به گوشم رسید ، صدای طپش قلبم بود كه می گفت: مرا
بفرست تادوستش بدارم . پس با تمام وجود قلبم را به تو هدیه می کنم تا ابد در گرو عشقت باقی خواهد ماند .

کسی را که دوست می داری زود از دست می دهی پیش از آنکه خوب نگاهش کنی ، پیش از آنکه تمام حرفهایت را به او بگویی ، پیش از آنکه همه ی لبخندهایت را به او نشان بدهی مثل پروانه ای زیبا بال می گیرد و دور می شود . فکر می کردی می توانی تا آخرین روزی که زمین به دور خود می چرخد و خورشید از پشت کوه ها سرک می کشد در کنارش باشی .

می خواستم اسمت رو روی سینه ام خالکوبی کنم اما ترسیدم صدای قلبم تو رو اذیت کنه .

عشق نمی پرسه تو کی هستی؟ فقط می گه: تو مال منی . عشق نمی پرسه اهل کجایی؟ فقط می گه تو قلب منی . عشق نمی پرسه چی کار می کنی؟ فقط می گه: تو باعث می شی قلبم به ضربان بیفته . عشق نمی پرسه چرا دوری؟ فقط می گه: همیشه با منی . عشق نمی پرسه دوسم داری؟ فقط می گه: دوستت دارم .

یکی می دونه دوسش داری و یکی نمی دونه دوسش داری . بیچاره اونی که فکر می کنه دوسش داری اما دوسش نداری .

دیدی که مرا هیچ کسی یاد نکرد جز غم که هزار آفرین بر غم باد

آرام نشسته ام ، تو سوار بر یک خیال عاشقانه به ذهنم سفر می کنی . بی قرار می شوم از حضور غریبت ، قلبم تلنگر می زند: بجنب چرا ساکتی؟ تو باید بگویی ، باید مرا فریاد بزنی . ولی نمی دانم شاید ترس از پایان این رویای شیرین نمی گذارد .

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم

بعضی ها فکر می کنند که منصفانه نیست که خدا کنار گل سرخ خار گذاشته . ولی بعضی ها خدا رو شکر می کنند که کنار خار گل سرخ گذاشته .
تو می روی و من فقط تماشایت می کنم . تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ، بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو همین یک لحظه باقی است .

اگر سهم من از این همه ستاره فقط سوسوی غریبی است غمی نیست ، همین انتظار رسیدن شب برایم کافی است .

هر موقع خواستی از كسی جدا بشی ، یادت نره بهترین راه اینه كه بهش بگی برای همیشه خدانگهدار ، شاید طرف مقابلت ناراحت بشه و قلبش بشكنه ولی بهتر از اینه كه منتظرت بمونه .

گاه یک لبخند آنقدر عمیق می شود که گریه می کنم . گاه یک نغمه آن قدر دست نیافتنی است که با آن زندگی می کنم .
گاه یک نگاه آن چنان سنگین است که چشمانم رهایش نمی کنند . گاه یک عشق آن قدر ماندگار است که فراموشش نمی کنم .

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند قاب عکس توست اما شیشه ی عمر من است
بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند تارموی توست اما ریشه ی عمر من است

قلبم رو شکستی ولی من بیشتر از قبل دوستت دارم ، چون حالا هر تکه از قلبم تو رو جداگونه دوست داره .

کهنه فروش داد می زنه: چراغ شکسته می خریم ، کفشای پاره می خریم ، اسباب کهنه می خریم ، بی اختیار داد می زنم: آهای آهای کهنه فروش: قلب شکسته می خری؟

زندگی زیباست حتی اگر کور باشی ، خوش آهنگ است حتی اگر کر باشی ، مسحور کننده است حتی اگر فلج باشی ، اما بی ارزش است اگر ثانیه ای عاشق نباشی .

ای کاش که معشوق از عاشق طلب جان می کرد ، تا که هر بی سرو پایی نشود یار کسی .

عشقم را نثار تو کردم ، اما نپذیرفتی . عشقم را به تو هدیه کردم آن را دور انداختی ، کاش روزی آن را به من بر گردانی .

آخر یه روز پرینت قلبم رو می گیرم تا باورت بشه كه با هر نفسم صد بار می گم دوستت دارم .

حتی اگه بمیرم و تیكه تیكه بشم باز استخونام فریاد میزنن: دوستت دارم .

می گن قلب آدما اندازه مشتشونه . ولی چطوری یه دنیا مهربونی ، یه آسمان صداقت ، یه كهكشان محبت ، یه دریا عشق ، تو مشتت جا شده؟

هروقت دل کسی رو شکستی روی دیوار میخی بکوب ، تا ببینی چقدر دل شکستی . هروقت دلشان را به دست آوردی میخی را از روی دیوار بکن ، تا ببینی چقدر دل به دست آوردی . اما چه فایده که جای میخ ها بر روی دیوار می ماند .

گاه می اندیشم خبر مرگ مرا با تو چه كس می گوید
آن زمان كه خبر مرگ مرا می شنوی
روی خندان تو را
كاشكی می دیدم
شانه بالا زدنت را بی قید
و تكان دادن دستت كه مهم نیست زیاد
و تكان دادن سر
كه عجیب عاقبت مرد
افسوس
كاشكی می دیدم

به یاد داشته باش هر گاه دفتر محبت را ورق زدی و هرگاه زیر پایت خش خش بر گها را احساس کردی و هر گاه در میان ستارگان آسمان تک ستاره ای خاموش دیدی . برای یک بار در گوشه ای از ذهن خود ، نه به زبان بلکه از ته قلب نازنینت بگو: یادت به خیر .

گفتم: دوستت دارم ، گفتی: من هم . گفتم: عاشقت هستم ، گفتی: من هم . گفتم: تنها هستم ،گفتی: من هم . گفتم: می خواهم با تو باشم ،گفتی: من هم . گفتم: تا همیشه؟ سکوت کردی ...

موج اگر می دانست ، ساحل هیچ وقت دستش را نمی گیرد ، هیچ وقت برای رسیدن به ساحل نفس نفس نمی زد .

نمی گویم فراموشم نکن . هرگز ولی گاهی به یاد آور رفیقی را که می دانی ، نخواهی رفت از یادش .

می دونی فرق تو با اشک چیه؟ اینه که اشک بالاخره از چشم آدم می افته اما تو هیچ وقت از چشمم نمی افتی .

به تو سپرده بودمش ، به هزار و یک امید و امروز برای هزار و یکمین بار دلم را می برم ، تا شکستگی اش را گچ بگیرند .

می دونستی اشک از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی ، اما فقط واسه کسی اشک می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .

کاش کسی تو دلمون پا نمیذاشت ، کاش اگه پا میذاشت دلمون رو تنها نمیذاشت ، کاش اگه تنها میذاشت رد پاش رو روی دلمون جا نمیذاشت .

وقتی به آسمون نگاه می کنی ، دوست داری کدوم ستاره مال تو باشه؟ به اونی که کم نور تره قانع باش چون اونی که پر نور تره رو همه نگاه می کنن .

اگر زندگی هست مرگ برای چه؟ اگر دوستی هست تنفر برای چه؟ اگر عشق هست جدایی برای چه؟ اگر تو نباشی من برای چه؟

توی زندگی ۳ راه رو دنبال کن:
۱- دوست داشتن را برای یک تجربه
۲- عاشق شدن رو برای یک هدف
۳- فراموش کردن رو برای قبول واقعیت .

وقتی تو رو از دست دادم ، اشكی نریختم . چون تموم اشكهام رو برای به دست آوردنت ریخته بودم .

اگه دردی تو پاهات حس می کنی ، اگه احساس می کنی خیلی خسته ای ، مطمئن باش که مریض نیستی . به خاطر اینه که روزی هزار بار میای تو خاطر منو می ری .

وقتی هستی نیستم ، وقتی نیستی هستم ، وقتی هستم نیستی ، وقتی نیستم هستی ، ای همه ی نیست شده ی هستی من ، هستی من نیست می شود وقتی تو نیستی .

اگه یك روز فكر كردی نبودن یه كسی بهتر از بودنش ، چشمات رو ببند و اون لحظه ای كه اون كنارت نباشه رو به خاطر بیار .
اگه چشمات خیس شد بدون داری به خودت دروغ میگی و هنوز دوستش داری .

عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی ، دوستت خواهم داشت بی آنکه بگویم ، درد دل خواهم کرد بی هیچ کلامی .

پازل دل یکی رو به هم ریختن هنر نیست ، هر وقت تو نستی با تکه های شکسته ی دل یک نفر پازل جدیدی براش بسازی هنر کردی .

هیچ میدانی رمز عاشق بودن هرکس فقط این است: ساده بودن ، ساده دیدن و ساده پذیرفتن . پس ساده میگویم: ساده ... دوستت دارم .

خدایا اگر تو درد عاشقی را می كشیدی تو هم زهر جدایی را به تلخی می چشیدی
اگر چون من به مرگ آرزو ها می رسیدی پشیمان می شدی از اینكه عشق را آفریدی

فرقی نمی کنه که من اول اومدم یا تو ، مهم اینه که کی تا آخرش می مونه .

واسه شكوندن یه دل فقط یه لحظه وقت می خوای ، اما برای این كه از دلش در بیاری شاید هیچ وقت فرصت نكنی .

هرگز به دنبال كسی نباش كه بتونی با اون زندگی كنی ، بلكه دنبال كسی باش كه نتونی بدون اون زندگی كنی .

همیشه كسی رو برای دوستی انتخاب كن كه اونقدر دلش بزرگ باشه كه نخوای برای جا شدن تو دلش خودت رو كوچیك كنی .

وقتی دهکده ای می سوزد همه دودش را می بینند ، اماوقتی قلبی می سوزد کسی حتی شعله اش را نمی بیند .

نمی خوام بگم قدر 1 دنیا دوست دارم چون دنیا 1روز تموم می شه . نمی خوام بگم سیاهی چشات مثل شب پر ستاره است چون شب هم بالاخره تموم می شه . نمی خوام بگم دوست دارم ، چون دوست ندارم بلكه عاشقتم .

وقتی گفتم: دوستت دارم ، گفتی: چی؟ بلندتر ، نمی شنوم . حالا که میگم ازت متنفرم میگی خب بابا ، حالا چرا داد می زنی .

اگر من و تو 2 برگ بودیم در خزان زودتر از تو می خواستم بیفتم ، تا وقتی كه به زمین می افتی تو را در آغوش بگیرم .

شب را دوست دارم به خاطر تاریکی ، تاریکی را دوست دارم به خاطر تنهایی ، تنهایی را دوست دارم به خاطر فکر کردن ، فکر کردن را دوست دارم به خاطر تو ، تو را دوست دارم به خاطر چشمانت ، چشمانت را دوست دارم به خاطر قطرات اشکی که می دانم بر سر مزارم خواهی ریخت .

تمام احساسم مال توست ، بهترین عطرهایم از نفس تو ساخته می شود .

من برای لبخندت دلتنگم و برای تمام حرفهایت ...
هرگز از تو خسته نشدم و هرگز جز برای تو زندگی نکردم .

کنم هر شب دعایی که ز دلم بیرون رود مهرت
ولی ...
آهسته گویم الهی بی اثر باشد

اسمتو واسه دلخوشی می خوام ، دلتو واسه عاشقی می خوام ، صداتو واسه آرامش می خوام ، دستت رو واسه نوازش می خوام ، پاهاتو واسه همراهی می خوام ، عطرت رو واسه مستی می خوام ، خیالت رو واسه پرواز می خوام ، خودت رو واسه پرستش می خوام .

دیشب تو فكرت بودم كه یه قطره اشك از چشمام جاری شد ، از اشك پرسیدم: چرا اومدی؟ گفت: آخه تو چشمات كسی هست كه دیگه اونجا جای من نیست .

اگه چشمات پرسید بگو ندیدمش . اگه گوش هات پرسید بگو نشنیدمش . اگه دستت لرزید بگو مال سرما ست . اما اگه دلت لرزید به خودت دروغ نگو ، دوستش داری .

اگه تورو خواستن اشتباهه ، اگه با تو بودن اشتباهه ، اگه عاشق تو بودن اشتباهه ، اگه واسه تومردن اشتباهه پس تو بهترین و قشنگترین اشتباه زندگی من هستی .

می دونی فرق تو با عشق ، زندگی و گل چیه؟ عشق یك كلمه است اما تو معنیه اونی . زندگی اجباره اما تو دلیل اونی . گل یه گیاهه اما تو عطره اونی .

اگه یه روز نشه که دیگه با تو باشم ، برات می نویسم خدا نخواست ما با هم باشیم ، ولی بدون اون روز روزه مرگ عشق منه .

می خوام روی تمام سنگ های دنیا بنویسم دلم واست تنگ شده و آرزو می کنم یکی از اون سنگ ها به سرت بخوره ، تا بفهمی دل تنگی چه دردی داره .

آرزو دارم که قشنگترین گل سرخ دنیا را بچینم و بر برگ های آن قطره ایی از خون خود را بچکانم و آن را به محبوبم هدیه کنم تا زمانی که گل را می بوید نفسش خون مرا گرم کند .

ای کاش می دانستم چیست؟
آنچه از چشم تو
تا عمقِ وجودم جاریست

با خودم عهد بستم باردیگرکه تورا دیدم ، بگویم از تو دلگیرم ولی باز تو را دیدم و گفتم: بی تو می میرم ...

بزرگترین آرزویم این بود که کوچیکترین آرزوی تو باشم .

از پشت شیشه های بزرگ دلتنگی گریه می كنم و آرزو می كنم كه كاش برای یك لحظه فقط یك لحظه آغوش گرمت را احساس كنم ، می خواهم سر روی شانه های مهربانت بگذارم تا دیگر از گریه كم نشوم .

عاشق و مجنونت شدم ، نخونده مهمونت شدم ، کلی پریشونت شدم ، شمع تو شمدونت شدم ، خاک تو گلدونت شدم ، خادم دربونت شدم ، شعرای ارزونت شدم ، عمری غزل خونت شدم ، اما یه جوری مجنونت شدم .

می گریم در اشک هایم تو را می بینم ، اشک هایم را پاک می کنم کسی تو را نبیند .

برات می نویسم دوستت دارم . آخه می دونی آدما گاهی اوقات خیلی زود حرفاشونو از یاد می برن ولی یه نوشته ، به این سادگیا پاک شدنی نیست ، گرچه پاره کردن یک کاغذ از شکستن یک قلب هم ساده تره ولی من می نویسم ... من می نویسم ... دوست دارم .

میگن لبخند ربطی به مرگ نداره ولی تو بخند تا من برات بمیرم .

بچه بودیم دخترا عاشق عروسک بودن و پسرا عاشق مردای قوی . بزرگ شدیم دخترا عاشق مردای قوی شدن و پسرا عاشق عروسک .

خواستم عشق رو تو دستام بگیرم ، ولی جا نشد . پس گذاشتمش تو جیبم ، ولی جا نشد . در كیفمو باز كردم ، ولی جا نشد . تصمیم گرفتم ببرمش توی اتاق ، ولی جا نشد . بنابراین یه خونه براش گرفتم ، ولی جا نشد . با خودم گفتم: یه باغ ! آره ! ولی جا نشد . پس گذاشتمش توی قلبم ، حالا دیگه جاش خوبه خوبه ... تازه می فهمم این كه می گن دل آدم می تونه از دنیا هم بزرگتر باشه یعنی چی .

زندگی چیست ؟ اگر خنده است چرا گریه میكنیم ؟ اگر گریه است چرا خنده میكنیم ؟ اگر مر گ است چرا زندگی می كنیم ؟ اگر زندگی است چرا می میریم ؟ اگه عشق است چرا به آن نمی رسیم ؟ اگه عشق نیست چرا عاشقیم

عشق رازی است مقدس ، برای کسانی که عاشقند . عشق برای همیشه بیکلام میماند . اما برای کسانی که عشق نمی ورزند ، عشق شوخی بیرحمانهای بیش نیست .
یادت باشه ... یادت باشه ... یادت باشه و بالاخره یادت باشه که ... دل تخته سیاه نیست که هر کی اومد روش بنویسه و هر کس هم رفت بشه اسمشو پاک کرد .

شبی غم با دل من گفتگو کرد مرا با چشمهایت روبرو کرد
دلم می گفت هرگزعاشقت نیست ولی دست دلم را گریه روکرد

سخن از پیوند سست دو نام و هم آغوشی در اوراق کهنه ی یک دفتر نیست . سخن از گیسوی خوشبخت من است با شقایق های سوخته ی بوسه ی تو ...

می دونی که تا به حال در عمرم چیزی ازت نخواستم اما دوست دارم برای اینکه علاقه ات رو به هم ثابت کنی ، یک دقیقه ... فقط یک دقیقه ی ناقابل به خاطر من نفس نکش تنها چیزی که از تو می خوام .

هرگز برای عاشق شدن ، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش . گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند .

موقعی كه می خواستمت می ترسیدم نگات كنم ، موقعی كه نگات كردم ترسیدم باهات حرف بزنم . موقعی كه باهات حرف زدم ترسیدم نازت كنم ، موقعی كه نازت كردم ترسیدم عاشقت بشم . حالا كه عاشقت شدم می ترسم از دستت بدم .

تو را برای وفای تو دوست می دارم وگرنه دلبر پیمانه شکن فراوان است

چه مغرورانه اشك ریختیم ... چه مغرورانه سكوت كردیم ... چه مغرورانه التماس كردیم ... چه مغرورانه از هم گریختیم ... غرور هدیه شیطان بود و عشق هدیه خداوند ... هدیه شیطان را به هم تقدیم كردیم و هدیه خداوند را از هم پنهان كردیم .

میخواهم آنقدر پیر شوم تا مرا نشناسی . آن روز شاید به درد دل پیرمردی گوش دهی .

در گذری از شهر عشق رسمی این چنین دیدم ، مجنون ها به دار آویخته شده بودند و لیلی ها به چهارپایه های زیر پای آنها لگد می زدند .

خدایا ... به من رفیقی بده که با من گریه کند . دوستی که با من بخندد را خودم پیدا خواهم کرد .

تنهایی ام را با تو قسمت می كنم ، سهم كمی نیست . گسترده تر از عالم تنهایی من ، عالمی نیست . غم آنقدر دارم ، كه می خواهم تمام فصلها بر سفره رنگین خود بنشانمت . بنشین ، غمی نیست .

یکی را دوست می دارم ، ولی افسوس که او هرگز نمی داند . نگاهش می کنم شاید بخواند از نگاه من که او را دوست دارم ، ولی افسوس ...

یکی از سکوت صدایم کرد و با صدایش سکوتم را شکست . این صدای تنهایی بود ، که غم را برایم هدیه آورده بود . او چه می دانست که غم من تنهایی است ، نه غم تنهایی ولی اگر غم هم مرا تنها می گذاشت ، در سکوت تنها می ماندم . ای سکوت صدایم کن .
هر روز پسرکی فقیر برای سیر کردن قلبش سر کوچه ای به گدایی نگاهی می نشست و دختری نجیب برای دفع هفتاد بلا صدقه ای می انداخت در کاسه ی چشمانش .

چه زیباست در اوج تنهایی دست انسانی را گرفتن به بهانه اینکه نگذارم تنها بماند . چه زیباست در اوج ناامیدی انسانی را همراهی کردن به بهانه امیدوار کردنش و چه نامردمانه است انسانی را دنبال خود کشیدن ، عاشق کردنش و در اوج تنهاییش رها کردن و گفتنِ اینکه دیگر تو را نمی خواهم .

عاشقونه نگام نکن ... نذار دوباره بشکنم ... نذار تو این غروب تلخ ... از همه چی دل بکنم ... نذار صدای قدمات ... سکوتو بشکنه ... که این سکوت لعنتی ... قشنگترین حرف منه ... با عاشقونه نگات ... چشامو بارونی نکن ...واسه یه حس بی دلیل ... قلبمو قربونی نکن ... نگاه سردمو ببین ... دل از کسی نمیبره ... هیشکی واسه عاشق شدن ... قلب یخی نمی خره ... دیگه رو خاک تن من ... بذر محبت رو نپاش .

پلی که بود بین ما اگر چه بی صدا شکست ، محالِ عهد بسته را به غیر مرگ بشکنم .

در این هجوم بی کسی ، پروانه بودن اشتباس ، عاشقی اشتباس ، عشق دروغ است ، ولی زندگی هنوز زیباست .

میدونی این چیه؟ ( ) ( ) ( ) ( ) ( ) () این دلِ منه که روز به روز برات تنگ تر می شه .

دوستت دارم ، نه به خاطر شخصیت تو ، بلکه به خاطر شخصیتی که من در هنگام با تو بودن پیدا می کنم .
هیچ کس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی را دارد باعث ریختن اشکهای تو نمی شود .
اگر کسی تو را آنطور که می خواهی دوست ندارد ، به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد .
دوست واقعی کسی است که دستهای تو رو بگیرد ولی قلب تو را لمس کند .
بدترین شکل دلتنگی برای کسی آنست که در کنار او باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید .
تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی ولی بدان برای من تمام دنیا هستی .
هرگز وقتت رو با کسی که حاضر نیست وقتش رو با تو بگذزاند ، نگذران .
شاید خد خواسته است که بسیاری افراد نا مناسب را بشناسی و سپس شخص مناسب را ، به این صورت وقتی او را یافتی بهتر می توانی شکر گذار باشی .
به چیزی که گذشته غم مخور ، به آنچه پس از آن آمد لبخند بزن .
همیشه افرادی هستند که تو را می آزارند با این حال همواره به دیگران اعتماد کن و فقط مواظب باش به کسی که تو را آزرده دوباره اعتماد نکنی .
خود را به فردی بهتر تبدیل کن و مطمئن باش که خود را می شناسی قبل از آنکه شخص دیگری را بشناسی و انتظار داشته باشی او تو را بشناسد .
زیاده از حد خود را تحت فشار نگذار ، بهترین چیزها در زمانی اتفاق می افتد که انتظارش را نداری .

روح غمگین هنگامی که با روح شبیه خود متحد می شود ، تسکین می یابد ... دلهایی که به واسطه غم به هم گره می خورند ، در شوکت شادمانی از هم جدا نخواهند شد .

یه روز از من خواهی پرسید که
کدوم را بیشتر دوست دارم ؛ تو یا زندگی خودم ؛
و من جواب خواهم داد : زندگیم
و تو منو ترک می کنی بدون اینکه بدونی
تویی زندگی من

وقتی از مادر متولد شدم ... صدایی در گوشم طنین انداخت
که بعد از این با تو خواهم بود
به او گفتم: کیستی؟ گفت: غم
فکر کردم غم عروسکی خواهد بود که من بعدها با او بازی خواهم کرد
ولی بعدها فهمیدم که من عروسکی هستم در دستان غم

مرا به خلوت چشمانی فرا خواندی
که ازدحام زائرانش
سکوت خلوت شب های عاشقان را
در هم شکسته بود ...

بهترین چیز رسیدن به نگاهی ست که از حادثه عشق تر است .

ای کاش سرنوشت ، جز این می نوشت .

تکه های قلبم را با تو قسمت می کنم
شاید هیچ اثری بر این سرمای زمستانی نداشته باشد
اما
برای لحظه ای می تونی گرمای عشق واقعی را در دستانت حس کنی

اسم تو هر اسمی که هست ، مثل غزل چه عاشقانه س

نگاهت بود غمی شیرین
کاش نمی گفتم دوستت دارم
تا نگیری نگاهت را از من

بهترین دوست اون دوستیه که بتونی باهاش روی یک سکو بشینی و چیزی نگی و وقتی ازش دور میشی حس کنی بهترین گفتگوی عمرت رو داشتی .

ما واقعا تا چیزی رو از دست ندیم قدرش رو نمی دونیم ولی در عین حال تا وقتی که چیزی رو دوباره به دست نیاریم نمی دونیم چی رو از دست دادیم .

آن روز با تو بودم ، امروز بی توام . آن روز كه با تو بودم ، بی تو بودم . امروز كه بی توام ، با توام .

هرروز در انتظار فردائیم ، غافل ازاین كه امروز همان فردائیست كه دیروز درانتظارش بودیم .

اینکه تمام عشقت رو به کسی بدی تضمینی بر این نیست که اون هم همین کارو بکنه پس انتظار عشق متقابل نداشته باش . فقط منتظر باش تا اینکه عشق آروک آروم تو قلبش رشد کنه و اگه اینطور نشد خوشحال باش که توی دل تو رشد کرده .

در عرض یک دقیقه می شه یک نفر رو خرد کرد ، در یک ساعت میشه یکی رو دوست داشت و در یک روز می شه عاشق شد . ولی یک عمر طول می کشه تا کسی رو فراموش کرد .

دقایقی تو زندگی هستن که دلت برای کسی اونقدر تنگ می شه که می خوای اونو از رویات بکشی بیرون و توی دنیای واقعی بغلش کنی .

رویایی رو ببین که می خوای و جایی برو که دوست داری . چیزی باش که می خوای باشی . چون فقط یک جون داری و یک شانس برای اینکه هرچی دوست داری انجام بدی .

همیشه خودتو جای دیگران بذار اگه حس می کنی چیزی ناراحتت می کنه احتمالا دیگران رو هم آزار میده .

شادترین افراد لزوما بهترین چیزها رو ندارن . اونا فقط از اون چه تو راهشون هست بهترین استفاده رو میبرن .

عشق با یک لبخند شروع می شه ، با یک بوسه رشد می کنه و با اشک تموم می شه .
پاسخ
 سپاس شده توسط Mïņ̃†êR
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان