امتیاز موضوع:
  • 9 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گالری موجودات فضایی!

#1
سندمحرمانه FBI در مورد موجودات فضایی + تصاویر

یک سند محرمانه “اف بی آی” در مورد اینکه چگونه افسران پلیس و ارتش شاهد انفجار یک بشقاب پرنده در شهر یوتاه بودند،فاش شده است.
در روز چهارم اپریل ۱۹۴۹، ماموران ویژه تلگرافی “فوری” به رئیس اداره یعنی ادگار هوور زدند.
ادعا شده است، تصاویری که از این موجودات فضایی در این گزارش آمده است، واقعی است. این موجودات فضایی که مرده بودند توسط متخصصان کالبدشکافی شدند.

این سند فوق محرمانه فاش می کند که یک افسر ارتش و یک افسر پیس و یک گشت بزرگراه که همگی کیلیومتر ها از یکدیگر فاصله داشتند، بک بشقاب پرنده دیدند .
این شاهدان گفته اند بر فراز کوه ها در نزدیکی “لوگان” در قسمت شمالی “سلت لیک سیتی”، این بشقاب پرنده منفجر شد.
گالری موجودات فضایی! 1
این سه نفر یک شی نقره ای رنگ در هوا که به کوهها در “سادرین کنیون” نزدیک می شد و منفجر شد را دیدند.
در این سند امده است:تعدادی از ساکنان آن منطقه آن انفجار را دیدند که پس از آن، شی به زمین افتاد.
در ادامه امده است: چندین شاهد این قضیه را به “اف بی ای” گفتند که انها بشقاب پرنده ی دیده اند که با سرعت بسیار زیاد در حال چرخ زدن در شهر بود.

همچنین در میان اسناد، یادداشتی از “گای هتل” مامور ویژه که رئیس اداره در واشنگتتن در سال ۱۹۵۰ بود وجود دارد که ظاهرا تایید می کند که فضایی ها در “رزول” در “نیومکزیکو” فرود امده اند.

به گزارش انتخاب، در یکی از دیگر اسناد که نام آن “بشقاب پرنده ها” می باشد ” “هتل” فاش می سازد که یک جت شناسایی اعلام کرده است که سه بشقاب پرنده دیده شده اند.
گالری موجودات فضایی! 1
این مامور نیروی هوایی این اطلاعات را در اختیار “هتل” قرار داد.
گالری موجودات فضایی! 1
مامور ویژه “هتل” می نویسد: شکل آنها گرد است که مرکز آنها مقداری بالا امده است و حدود ۵۰ متر قطر دارند.
وی می گوید: افرادی که در این بشقاب پرنده بودند، بدنی شبیه به انسان داشتند اما قدر آن ها، نزدیک به ۱ متر بود.
آنها لباس هایی از جنس آهن با زمینه ای زیبا پوشیده بودند. و بدنشان به مانند لباس های که توسط جت های تندور و خلیان های تستی پوشیده می شود بود.
آنها توسط دولت امریکا در “رزول” کالبد شکافی شدند.
گالری موجودات فضایی! 1
به گزارش انتخاب، مقامات ارتش یک اعلامیه مطبوعاتی منتشر کردند که اینگونه شروع می شود: شایعات در مورد بشقاب پرنده دیروز زمانی به حقیقت پیوست که مامور اطلاعات نیروی هوایی ، توانست این بشقاب پرنده را بدست اورد.
بعد از آن، این خبر تیتر پر سر و صدای روزنامه ها شد. اما ارتش به سرعت داستان را تغییر داد و ادعا کرد که آن شی تنها یک بالن بوده است نه یک بشقاب پرنده!
جالب است که در آن زمان رسانه ها و افکار عمومی این توضیحات از سوی ارتش را قبول کردند.
در سند دیگری که منتشر شده است و مربوط به سال ۱۹۴۷ است، ادعا شده است که یک شی یا بشقاب پرنده در نزدکی “رزول”دیده شده است.
گالری موجودات فضایی! 1
در این سند امده است: این بشقاب پرنده به صورت ۶ ضلعی بود و توسط یک کابلی از یکالونی معلق شده بود.
به گزارش انتخاب، این بشقاب پرنده و بالن به “رایت فیلد” برای تحقیقات بیشتر ارسال شده است.

تصاویر دیگری از موجودات فضایی...
گالری موجودات فضایی! 1

گالری موجودات فضایی! 1

گالری موجودات فضایی! 1

گالری موجودات فضایی! 1
اما گزارشی که در ادامه میخوانید نتیجه اخرین تحقیقات ستاره شناسان است .


براساس گزارش دیلی میل، بنابراین درحالی که هاوکینگ معتقد است بیگانگان فضایی می توانند در یکی از ۴۰ هزار سیاره دیگر سکونت داشته باشند، اسمیت معتقد است که این ارزیابیها بسیار خوش بینانه است.
یک ستاره شناس و استاد دانشگاه هاروارد پس از مطالعه بر روی تمام ۵۰۰ سیاره مشابه زمین که تاکنون کشف شده اند اعلام کرد که احتمالا ما زمینی‌ها در جهان تنها هستیم و موجودات فضایی وجود ندارند.

مهز : هوارد اسمیت استاد برجسته فیزیک نجوم در داشنگاه هاروارد ضمن اعلام اینکه به احتمال بسیار زیاد ما در جهان تنها هستیم گفت: “شرایط بی‌نهایت سخت و دمای بسیار بالا حتی در این سیارات این فکر را بر می انگیزند که هیچ امیدی برای یافتن اشکال دیگر حیات هوشمند در جهان وجود ندارد.”

وی افزود: “ما بررسی کردیم که بخش وسیعی از سیارات و منظومه های خورشیدی دیگر به طور بنیادی با سیاره و منظومه ما متفاوتند و موانع بسیاری در ایجاد حیات به اشکالی که می شناسیم وجود دارند.”

این اظهارات در شرایطی گفته شد که سال گذشته استفان هاوکینگ فیزیکدان نجوم دانشگاه کمبریج و کاشف سیاه چاله ها اعلام کرد که تقریبا مطمئن است که اشکال بیگانه در بخشهای دیگر جهان وجود دارند و ما باید از ملاقات با آنها دوری کنیم چرا که احتمالا برخورد دوستانه ای با ما نخواهند داشت.

به عبارتی دیگر، ما دو گزینه پیش روی خود داریم: اول اینکه مورد هجوم و حمله موجودات فضایی باهوشتر و قویتر از خود قرار بگیریم و یا محکوم به تنهایی ابدی شویم.

هوارد اسمیت در خصوص بررسیهای خود توضیح داد: “ما دریافتیم سیاراتی که تاکنون به عنوان سیارات مشابه زمین در سایر منظومه ها یافته ایم شرایط بسیاری سختی برای ایجاد حیات دارند. یافته های جدید ما نشان می دهد که ما می توانیم در جهان تنها باشیم. تعداد بسیار کمی منظومه خورشیدی و سیارات مشابه ما وجود دارند.”

براساس گزارش دیلی میل، بنابراین درحالی که هاوکینگ معتقد است بیگانگان فضایی می توانند در یکی از ۴۰ هزار سیاره دیگر سکونت داشته باشند، اسمیت معتقد است که این ارزیابیها بسیار خوش بینانه است.

اسیمت افزود: “هر نوع امیدی از تماس با بیگانگان فضایی به یک حباب نسبتا کوچک در فضای اطراف زمین که شاید هزار و ۲۵۰ سال نوری دورتر از سیاره ما است محدود می شود

منبع : عصرایران

موجودات فضایی و رد آن ها در مزارع اندونزی به همراه عکس
این مقام مسئول در ادامه به خبرگزاری فرانسه خاطر نشان کرد: در یک هفته گذشته تعداد زیادی از رسانه‌های دولتی اندونزی اعلام کردند که در پی وجود حلقه‌ها و اشکال مختلف در مزارع برنج این کشور، مردم به حضور آدم‌های فضایی اعتقاد پیدا کردند!
«گانتور پور وانتو» رییس دهکده‌ای در اندونزی در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی این کشور تصریح کرد: این حلقه‌ها و اشکال، شبیه به گل و گیاه است و در اکثر شالیزارهای منطقه «سلمان» یافت می‌شود.
این مقام مسئول در ادامه به خبرگزاری فرانسه خاطر نشان کرد: در یک هفته گذشته تعداد زیادی از این اشکال و حلقه‌ها بر روی مزارع و شالیزارهای این منطقه و چند ناحیه همجوار شکل گرفته‌اند. مردم احتمال می‌دهند که این اشکال را آدم‌های فضایی بر روی شالیزارهایشان به وجود آورده‌اند.
گالری موجودات فضایی! 1
بر اساس اعلام دپارتمان کشاوزی این کشور، تاکنون در ۷۰متر از این اراضی این اشکال به وجود آمده‌اند. با این حال، تاکنون علت به وجود آمدن این حلقه‌ها و مشخص نشده است.
دانلود کلیپ موجود فضایی!

این هم یک کلیپ از موجود فضایی ...
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
موجود فضایی
تا همه خوبها رفتندو، خوبی ماند در یادم...
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، erfan-2011 ، amin ، خانوم گل ، ♥ Sky Princess♥ ، Armina ، hossein. ، ZUSE ، فلانی ، AmItiSe ، LIGHT ، kian. ، Albert wesker ، bahare_021 ، zaynab ، Interstellar ، オスイン ، Cigarettes.at.daybreak ، || Mιѕѕ α.η.т || ، ارش خان
آگهی
#2
ای ول بابا چه کردی ... !
برای "تشکر کردن" و یا گفتن"خوب و  جالب بود" از دکمه سپاس استفاده کنید

سوالات و مشکلات خود مربوط به انجمن را در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینجا مطرح کنید، به پیغام خصوصی در این مورد جواب داده نمی شود.
آپلود سنتر عکس اختصاصی فلش خور! عکس خور!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.akskhor.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط JAX 666 ، mohamad66 ، Cigarettes.at.daybreak
#3
حادثه سفیه فضایی روزول+تصاویر سرنشینان و مکان حادثه

احتمالا قبلا در مورد حادثه ی رزول مطالبی رو شنیدید. در سال ۱۹۵۲ در مزرعه رزول امریکا یک سفینه فضایی حامل ۳ سرنشین در مزرعه ای د رآمریکا به نام رزول سقوط کرد .


بر پایه این ماجرا فیلمی نیز در امریکا ساخته شد. این مزرعه به سرعت و درآن زمان توسط نیروی هوایی و اف ب آی و سایر مقامات امنیتی محاصره شد. چندی بعد و با فشار رسانه های آمریکا و جهان – دولت امریکا ماجرا را به کلی تکذیب نمود. اما شاهدان و مزرعه داران اطراف که تعداد انها بیش از ۲۰۰ نفر بود گواهی میدادند که این موجودات را دیده اند و هم چنین سفینه انها را به هر حال این ماجرا از تب و تاب افتاد ولی همه ساله مراسمی در سالگرد سقوط سفینه در امریکا بر گزار میشد و هنوز هم میشود تا اینکه در سال ۲۰۰۰ تعداد ۱۰۰۰ دانشمند برجسته جهان و برندگان جوایز نوبل از جورج بوش درخواست نمودند تا تکلیف رزول را روشن کند، یا تکذیب یا تایید. جورج بوش در بیانیه ای رادیو تلوزیونی و خیلی کوتاه ماجرا سقوط را تایید نمود و دیگر هیچ توضیحی نداد. از ان پس تصاویری توسط ناسا در اختیار رسانه ها قرار گرفت و هنوز هم دانشمندان در انتظار دریافت اطلاعات تکمیلی تر هستند. فقط گفته میشود که از سه سرنشین این فضاپیما ۲ نفر کشته شده و مهندس پرواز زنده میماند این موجود ۳ سال در اختیار سرویس های امنیتی و جاسوسی و دانشمندان بود و دست آخر بر اثر ابتلا به انفلو انزا فوت میکند. دانشمندان و محققین معتقدند ؛طراحی هواپیمای رادار گریز، آپولو ها، شاتل های فضایی و بسیاری از پیشرفت های شگرف امریکا بر اثر دانش این مهندس پرواز میباشد و امریکا هم به همین دلیل نمیخواهد این موضوع را بیشتر باز کند. حتی در بسیاری از مقالات تا حدی قضیه جدی پیگیری شده است که میگویند ؛موجود رزول بر اثر فشار های تخلیه اطلاعاتی و هم چنین آزمایشات متعدد امریکایی ها فوت نموده است.
گالری موجودات فضایی! 1

گالری موجودات فضایی! 1

گالری موجودات فضایی! 1

گالری موجودات فضایی! 1

گالری موجودات فضایی! 1

منبع:www.difdifi.com
خبر كشف موجودات فضايي در روزنامه ديلي تلگراف استراليا

در سال 2007 يك كشاورز مكزيكي موجود عجيبي پيدا كرد كه به زحمت زياد توانست او را بكُشد. چند روز پيش دانشمندان پس از دو سال تحقيق نتايج آزمايشات خودشان را در يك كنفرانس كه شديدن در شرايط امنيتي بود منتشر كردند.

گالری موجودات فضایی! 1


اين موجود كوچك كه از نظر اسكلت تقريبن به خزندگان شباهت دارد به اندازه كف دست انسان است ولي داراي دندان و اسكلت سري شبيه به انسان است و نتايج ژنتيكي نشان داده كه نوع ژن اين موجود به هيچ موجود زنده‏اي در كره زمين شباهت ندارد. كشاورز مكزيكي گفته بود كه براي كشتن اين موجود مجبور شد كه سه بار به مدت چند ساعت او را در آب غرق كند.
وقتي كه كشاورز موجود را پيدا كرد، اين موجود كه بسيار شبيه به فيلم هاي تخيلي فضايي است براي نجات خود شروع به جويدن بازوي خود كرده بود. گفته شده است كه كشاورز مكزيكي مدتي بعد در يك سانحه رانندگي كه منجر به آتش سوزي شد با حرارت بسيار زيادي سوخته و كشته شده است.

منبع:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://poloton.pib.ir
تا همه خوبها رفتندو، خوبی ماند در یادم...
پاسخ
 سپاس شده توسط SABER ، Armina ، hossein. ، ZUSE ، kian. ، Albert wesker ، bahare_021 ، || Mιѕѕ α.η.т || ، Interstellar
#4
مامانننننننننننننننننننننننننننننننننن


پاسخ
 سپاس شده توسط JAX 666
#5
این ها اسم خاصی ندارند؟
پاسخ
#6
چرا اسمشون تازگی ها شده غریبه
به امید استودیوی بازیسازی بازی های آنلاین فلش. فلش خور:cool:
پاسخ
آگهی
#7
این ها رو تو امریکا بهشون می گن F.B.O


پاسخ
#8
اه ه من f b i شنیدم ولی f.b.o نشنیدم.
پاسخ
#9
به اینا مگه ALIEN یعنی بیگانه نمی گن؟!
برای "تشکر کردن" و یا گفتن"خوب و  جالب بود" از دکمه سپاس استفاده کنید

سوالات و مشکلات خود مربوط به انجمن را در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینجا مطرح کنید، به پیغام خصوصی در این مورد جواب داده نمی شود.
آپلود سنتر عکس اختصاصی فلش خور! عکس خور!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.akskhor.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط razma ، Albert wesker ، || Mιѕѕ α.η.т || ، Interstellar
#10
کنترل پنل کجا ست
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ویدیوی اثبات ربتایل(خزندگان فضایی) بودن سلبریتی هایی همچون تیلور سوییفت ، ریحاناو....
  گالری عکس های ست لباس دخترونه 2016(مخصوص دخملای انجمن)
  کشف یک ادم فضایی در ماه!!!!
  من یک ادم فضایی دیدم
Star خانومی که توسط موجودات فضایی باردار شد+عکس
  موجودات عجیب + عکس
  گالری من.این موضوع:ورزشی
  تصاویری شگفت انگیز از موجودات پنهان در یک لیوان آب!
Rainbow ▄█ گالری کودکانه █▄
  گالری عکس ♥♥♥زامبی ها♥♥♥

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان