امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

متن کامل مصاحبه با Alex Amancio|مدیر پروژه AC Unity به سؤالات طرفداران پاسخ می دهد

#1
متن کامل مصاحبه با Alex Amancio|مدیر پروژه AC Unity به سؤالات طرفداران پاسخ می دهد 1
طی مصاحبه ای که شرکت Ubisoft به منظور پرداختن به سؤالات طرفداران Assassin’s Creed Unity با Alex Amancio، مدیر پروژه این بازی، انجام داده است، او با پاسخ به سؤالات به بیان جزئیاتی از این بازی پرداخته است. Alex Amancio به سؤالاتی مانند وجود ارتباط بین Arno و Desmond و بسیاری موارد دیگر پرداخته است.

متن کامل پرسش و پاسخ صورت گرفته به این شرح است.
توجه: در پاسخ به سؤالات ممکن است بخش هایی از داستان نیز اسپویل شده باشد. به این منظور که بخش هایی که داستان بازی را اسپویل می کنند از بقیه سؤالات متمایز باشند، سؤالاتی که پاسخ آن ها حاوی اسپویل است با رنگ قرمز تیره مشخص شده اند.
می توانید مقداری بیشتر درباره رابطه بین Arno و Elise توضیح دهید؟
نقل قول: “Elise و Arno با یکدیگر بزرگ شدند و همیشه با هم دوست بودند. آن ها از ۵ یا ۶ سالگی یکدیگر را می شناختند و زمانی که بزرگ تر شدند، به یکدیگر علاقه مند شدند.”
آیا داستان زمان حاضر به اندازه داستان زمان حال در Desmond Saga جذاب و مرتبط با بخش داستانی بازی هست یا خودش داستانی مجزا دارد؟
نقل قول: “داستان مدرن در این نسخه از بازی آغاز چرخه داستانی جدید است و به طور قابل توجهی موضوع آن تغییر می کند.”
در پایان بازی امکان ارتقای همه چیز وجود دارد؟
نقل قول: “شما می توانید هر مهارتی را خریداری کنید به این دلیل که شما یک اساسین ماهر شده اید، اما در مورد وسایل و تجهیزات موضوع متفاوت است.”
می دانیم که AC Unity بر ارکان اصلی سری AC تمرکز می کند ولی آیا در آن صحنه های حماسی مانند آن چه در Revelations وجود داشت را شاهد خواهیم بود؟
نقل قول: “بله اما من قصد ندارم هیچ چیز را آشکار کنم!”
چه چیزهای جدیدی در Unity خواهیم دید؟
نقل قول: “بازی به صورت تعاملی و چند نفره، پیشرفت شخصیت، حالت مخفی کاری، ارکان اصلی بازی به صورت نوسازی شده، مأموریت های بی انتها، بزرگ ترین شهر در سری Assassin’s Creed.”
سفارشی سازی شخصیت بازی تا چه اندازه گسترده است؟
نقل قول: “چهار ویژگی متفاوت وجود دارد و شما می توانید بر روی هرکدام از آن ها متمرکز شوید. همچنین ۴ مهارت در حالت تعاملی چند نفره (co-op) وجود دارد که فقط در یک زمان می توانید از یکی از این چهار مهارت استفاده کنید.”
چرا Unity بهترین بازی برای معرفی حالت چند نفره جدید بود؟
نقل قول: “این بازی اولین نسخه از Assassin’s Creed است که کاملاً با هدف عرضه برای نسل هشتم ساخته شده، بنابراین ما باید بسیاری موارد بازی را از نو می ساختیم.”
کارگردانی Unity در مقایسه با کارگردانی Revelations چه حسی ایجاد می کند؟ چه چیزهایی غیر از تکنولوژی تغییر کرده است؟
نقل قول: “هر دو پروژه بسیار با هم متفاوت هستند به این دلیل که چالش های متفاوتی در هر دو بازی وجود دارد. برای Revelations، چالش نتیجه گیری سه گانه ی یکی از محبوب ترین شخصیت های AC بود. در Unity، ما چهار سال زمان داشتیم اما به این دلیل که می خواستیم پایه و اساس بازی را از نو بسازیم، باید با موارد ناشناخته ی بیشتری کار می کردیم.”
شما سبک خاصی را برای انجام بازی ترجیح می دهید؟ مخفی کاری، درگیری یا ترکیبی از هر دو؟
نقل قول: “من تمایل دارم به روش سنتی بازی کنم. مخفی کاری بیشتر و استفاده از شمشیر در میان شلوغی ها.”
دلایل تأخیر بازی چه چیزهایی بود؟
نقل قول: “در آن دو هفته ما می توانیم مقادیری جزئیات به بازی اضافه کنیم. این جزئیان می توانند تفاوت بین یک بازی خوب و یک بازی عالی باشند.”
آیا امکان انجام مأموریت های بازی به صورت co-op با دوستانم را دارم یا بخش داستانی به طور کامل جدا از بخش co-op است؟
نقل قول: “همه چیز در یک دنیا اتفاق می افتد. بعضی مأموریت ها مربوط به خواسته ی آرنو برای رسیدن به رستگاری می شود. در حالی که مأموریت های دیگر مرتبط با Brotherhood و تأثیر آن ها در انقلاب فرانسه است که آن ها به صورت co-op می توانند انجام شوند. هر دوی این موارد برای آرنو قابل دسترسی هستند و داستان او را شکل می دهند.”
آیا قابلیت “Eagle Plus” نسخه ای نابالغ از “Eagle Vision” است؟
نقل قول: “Eagle Plus اولین سطح از مهارت Eagle Vision است.”
آیا امکان دسترسی به مسیر های زیر زمینی پاریس برای ما وجود دارد؟
نقل قول: “شما قطعاً قابلیت دسترسی به این مسیرها را خواهید داشت.”
همه ی نگهبانان توانایی دفاع در برابر حمله ها را خواهند داشت یا بعضی از آن ها مانند سربازهای Assassin’s Creed 3 و Assassin’s Creed 4 همیشه از ابتدای درگیری امکان آسیب دیدن را خواهند داشت؟
نقل قول: “بستگی به این دارد که شما آن ها را غافلگیر کنید یا نه، اما دیگر امکان صورت گرفتن حملات به صورت خودکار وجود ندارد.”
ساخت یک بازی از نظر شما چقدر دشوار است؟ به نظر شما این کار بیشتر خسته کننده است یا جذاب؟
نقل قول: “ساخت یک بازی به شدت جذاب است. هر روز یک چالش جدید وجود دارد. هیچ قانون خاصی وجود ندارد. با هر شرایطی باید شبیه به یک چالش جدید رفتار کنید.”
Assassin’s Creed Unity در ۱۱ نوامبر سال ۲۰۱۴ بر روی PS4, Xbox One و PC عرضه خواهد شد.
متن کامل مصاحبه با Alex Amancio|مدیر پروژه AC Unity به سؤالات طرفداران پاسخ می دهد 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کارگردان God of War اشاره‌‌های بیشتری به معرفی پروژه‌ی بعدی استودیوی سانتامونیکا در ر
  بازی Mafia: Definitive Edition یک بازسازی کامل خواهد بود + تصاویر جدید
  گلیچ جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare طرفداران زیادی پیدا کرده است
  استودیوی دابل فاین پروداکشنز در حال کار برروی یک پروژه‌ی AAA است
  طرفداران از حجم بالای بازی Call of Duty: Modern Warfare ناراضی هستند
  صداگذار بازی Grand Theft Auto 5 از طرفداران می‌خواهد که شایعات GTA 6 را باور نکنند
  شایعه: بخش داستانی بازی GTA VI کامل شده است
  مصاحبه‌ با کارگردان عنوان The Evil Within 2
  مصاحبه با سازندگان بازی Concrete Genie در مورد موجودات بازی
  پروژه جدید کپکام تحت نام Project Palm موجب هیجان طرفداران Dragon’s Dogma شده است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان