امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کمپانی های بزرگ دنیای فناوری در پی تصاحب کاستوم رام محبوب Cyanogen

#1
بعید نیست Cyanogen بالاخره توسط یکی از شرکت‌های بزرگ دنیای تکنولوژی خریداری شود. این شرکت که به واسطه کاستوم رام‌های اندرویدی اش به شهرت بسیاری دست یافته، هفته گذشته در اطلاعیه ای خبر داد که به همراه استارتاپ Nextbit یک محصول موبایلی بسیار جذاب را معرفی خواهد کرد.

حال اینکه این محصول چه خواهد بود مشخص نیست، ولی به فاصله کوتاهی شرکت‌های بزرگی به فکر خریداری یا بستن قراردادهای شراکتی با Cyanogen افتاده‌اند؛ شرکت‌هایی چون سامسونگ، مایکروسافت، آمازون و یاهو که همگی از برترین‌های وادی تکنولوژی هستند.
تمامی شرکت‌های نامبرده یک ویژگی مشترک دارند و آن علاقه‌مندی به تولید سیستم عاملی اندرویدی به دور از چشم‌های گوگل است. آمازون مدتی است که از FireOS خود بهره می‌برد؛ ورژنی تغییر شکل یافته از اندروید که بر روی تبلت ها و اسمارت فون این شرکت قرار داده شده. سامسونگ به دنبال راهی است تا به گوگل نشان دهد که عامل موفقیت سیستم عاملش او بوده است!
مایکروسافت نیز می‌تواند با استفاده از Cyanogen به دنبال بهره گیری از سرویس‌های خود در محصولات آینده‌اش باشد. اما شاید فعالیت‌های یاهو کمترین ارتباط را داشته باشد؛ این شرکت اوایل سال Aviate Launcher را خرید و شاید حضور Cyanogen بتواند کمکی به ارائه اپلیکیشن های بیشتر و بهتر برای بخش موبایل یاهو باشد.
چند ماه قبل اسمارت فون وان پلاس وان با بهره گیری از Cyanogen به بازار وارد شد و از آن روز به بعد درآمدهای این شرکت سیر صعودی قابل توجهی داشته است.
تنها در سال گذشته درآمدهای این شرکت به ۳۰ میلیون دلار رسید و طبعا در سال جدید نیز همین منوال ادامه خواهد داشت. شاید بتوان جواب Cyanogen به این کمپانی‌ها را با انتشار اندروید L در زمانی نه چندان دور نیز مرتبط دانست. با این حال وقتی چنین بازیگران بزرگی به یک تازه کار پیشنهاد همکاری می‌دهند، رد درخواست آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود.
کمپانی های بزرگ دنیای فناوری در پی تصاحب کاستوم رام محبوب Cyanogen 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سری ویوو ایکس ۶۰ از فناوری پیکسل شیفت بهره خواهند برد
  ورود دوربین دوم به دنیای واقعت افزوده گوگل
  برنامه سامسونگ برای انقلاب در دنیای تکنولوژی با ورود گلکسی اس 9
  اپل صدرنشین لیست 2018 گروه BCG به عنوان نوآورترین کمپانی جهان
  انقلاب بزرگ سامسونگ در دنیای فیلم و بازی با تولید تراشه های جدید
  طنزنامه GM لبخندی به دنیای تکنولوژی
  توضیحات سازنده Pokemon Go در مورد فناوری واقعیت افزوده گوشی‌های جدید آیفون
  سه تغییر بزرگ پس از رونمایی از آیفون X
  آیپد Pro اپل، شوکی بزرگ برای بازار تبلت
  مقایسه دو غول اندرویدی دنیای موبایل

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان