امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هتل سنتی نیایش

#1
توضیحات :
هتل سنتی نیایش شیراز با فضایی آرام دارای قدمتی طولانی می باشد که در 17 بهمن ماه 1388 در استان فارس به بهره برداری رسید. هتل نیایش از معماری زیبای خانه های سنتی شیرازی برخوردار است. در هتل سنتی شیراز مجموعه ای از گلها، گیاهان، درختان بزرگ، درب های چوبی، پنجره های بزرگ با شیشه های رنگی، آبنمای مصفائی با فواره و ماهیان قرمز در حیاطی بسیار زیبا قرار دارد. هتل نیایش شیراز در میان مجموعه ای از موزه ها، کلیسا، کنیسه ها و آتشکده های قدیمی و نیز مساجد و خانقاه ها واقع شده است.

هتل سنتی نیایش 1

دلایل انتخاب هتل :
هتل سنتی نیایش فارس دارای فضایی آرام، قدیمی، سنتی می باشد.

خدمات :

هتل سنتی نیایش شیراز دارای 17 اتاق یک، دو، سه، چهار، پنج تخته و یک خوابگاه 8 نفره که تمامی آنها مجهز به امکانات: تلویزیون، ماهواره، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات می باشند.

رستوران هتل سنتی نیایش شیراز بر خلاف تمامی رستوران های ایران فقط غذاهای سنتی شیراز، آن دسته غذاهایی که مردم ایران شیراز در خانه های خود میل می کنند سرو می شود که بسیار متنوع و خوشمزه است.

هتل سنتی نیایش دارای 1000 متر فضای رو باز محوطه سازی شده می باشد که از فراز بام هتل دورنمای چشم نواز و ملکوتی گنبد بقعه مطهّر شاهچراغ (ع) و سایر بقاء متبرّکه اطراف و چشم انداز زیبائی از بافت قدیم شیراز در کنار که در آن در تمامی فصول ، انواع گلهای خوشبوی طبیعی پرورش داده می شود، غنابخش چشم و مشام انسان می باشد و در کنار آن انواع و اقسام نوشیدنیها به همراه بستنی و فالوده و عرقیات سنتی شیراز سرو می گردد که اکثراً دارای بو و خواص گیاهی بسیار زیاد است.


خدمات ویژه :
هزینه اقامت جهت افراد 4 سال به بالا تمام بها می باشد.

سرویس اضافه هتل سنتی نیایش شیراز: تشک، پتو، بالش می باشد.

آدرس :
شیراز، سه راه نمازی، به سمت شاه چراغ، کوچه کلانتری عباسیه، بعد از بی بی دختران، کوچه شاهزاده جمالی، پلاک 10، هتل سنتی نیایش شیراز.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان