امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بررسی امکان جبران امتیازات از دست رفته پرسپولیس

#1
پیشکسوت و مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر همه دست به دست هم بدهیم با بازی‌های حساب شده‌ای که انجام خواهیم داد و با آرامشی که حاکم خواهد شد، در 4 بازی بعدی که در خانه بازی می‌کنیم، امتیازات از دست رفته را جبران خواهیم کرد.
جواد منافی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: تیم شرایط خوبی پیدا کرده است و در حال حاضر مهمترین مساله این است که آرامش تیم و بچه‌ها حفظ شود تا این روند ادامه پیدا کند.
وی ادامه داد: در این مدت مشکلات مختلفی داشتیم. ایجاد یکسری تغییرات در ترکیب اجتناب‌ناپذیر شد، مصدومیت‌های زیادی هم حادث شد. همچنین باید تلاش می‌کردیم آرامش را به تیم برگردانیم چون فشارهای مختلفی روی بچه‌ها بود. این اتفاق در بازی با صبا روی داد و یک بازی حساب شده هم انجام دادیم. می‌خواهیم همین وضعیت ادامه پیدا کند. جلوی تراکتور هم یک بازی برنامه‌ریزی شده انجام خواهیم داد. سه امتیاز این بازی برای ما ارزشمند است چون از یک سو انگیزه و روحیه خاصی در تیم و بین هواداران ایجاد می‌کند و هم می‌توانیم به بالای جدول نزدیک بشویم. برای دستیابی به این هدف همه باید دست به دست یکدیگر بدهیم. ما هفته خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم با همت بچه‌ها در کنار هوادارانمان یک بازی خوب انجام بدهیم و سه امتیاز را بگیریم.
مربی سرخپوشان خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم باید همه عوامل را مهیا کنیم و از مهمترین آن حفظ آرامش تیم است. بازیکنان مصدوم هم یکی پس از دیگری می‌رسند، در این مدت از نظر مهره کمبود داشتیم و نیمکت و دست کادر فنی خالی بود و با این وجود صبا را در بازی بیرون از خانه بردیم.
منافی تصریح کرد: اگر سه امتیاز بازی با تراکتور را بگیریم، پس از آن، سه بازی داخل خانه پی در پی داریم که با کسب امتیازات آنها، شرایط ما در جدول تغییر خواهد کرد. این بهترین فرصت است تا با تدبیر، اندیشه و آرامش، امتیازات لازم را برای جبران امتیازات از دست رفته جمع کنیم.
وی درباره اینکه بعضی، تمرینات دوره آماده‌سازی را دلیل مصدومیت‌های فراوان تیم در ابتدای فصل می‌دانند، گفت: فکر نمی‌کنم اینطور باشد. ما سال قبل نیز همین راه را برای بدنسازی و آماده‌سازی تیم رفتیم. در موضوع مصدومیت‌ها، فقط بحث بدنسازی مطرح نیست عوامل روحی و روانی و استراحت بازیکن نقش تعیین کننده‌ای دارد. ما در سال‌های قبل هم این بدنسازی را داشتیم اما در این فصل مصدومیت‌ها بیش از حد معمول بود.
منافی درباره تاثیر جدایی خانزاده و به مشکل خوردن حسین ماهینی افزود: خانزاده که باید برای همراهی تیم ملی می‌رفت اما حسین ماهینی الان به شرایط آرمانی نزدیک شده است که تاثیر این مساله برای تیم ملی بزرگسالان خواهد بود. با وضعیت فعلی مشکل خاصی در خط دفاع نداریم و امیدواریم برای ماهینی مساله خاصی پیش نیاید.
وی در پایان درباره این نظر که بسیاری نه بازی با صبا، بلکه بازی با تراکتور را محک اصلی برای تیم می‌دانند، افزود: نمی‌شود اینطور به مساله نگاه کرد. البته هر بازی شرایط خودش را دارد اما صبا با توجه به عملکردش و امتیازاتی که گرفته است، تیم خوبی بوده است. آنها در تبریز از تراکتور جلو افتادند. در بازی با صبا آنچه اتفاق افتاد، ارائه یک بازی منظم و حساب شده از سوی پرسپولیس بود که به حریف اجازه اجرای برنامه‌هایش را نداد. به این ترتیب آنها در نیمه اول فرصتی نداشتند و در نیمه دوم هم موقعیت صد در صد به دست نیاوردند. در این بازی به خوبی از جناحین استفاده کردیم. در عمق هم خوب بودیم. مدافعان کناری ما به خوبی در حملات شرکت کردند. خط دفاع و هافبک ما هم خوب و هماهنگ عمل کرد. اینها تغییراتی است که در تیم ما اتفاق افتاده است. البته تراکتور هم در این فصل تیم جوان و دونده‌ای بود و هر دو بازی سختی پیش رو داریم. به امید خدا هواداران اگر صبور باشند نتایج خوبی از تیم خواهند دید و در این بازی هم روی حمایت آنها حساب کرده‌ایم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  آقای مجیدی ؛شب جبران فرا رسید
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان