امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آشنایی با 7 زن خطرناک داعش/تصاویر

#1
زنان تروریستی که با انگیزه های معدودی جذب گروه داعش شدند، هیچ ابایی از خشونت ندارند، رسانه های عراقی نام هفت نفر از این زنان خطرناک را منتشر کردند.
به گزارش رسانه های عراقی، جذب تروریست از میان زنان و ایجاد گروههای ویژه زنان از میان آنها در گروه تروریستی داعش، پدیده ای است که از آغاز سال جاری میلادی به صورت آشکار بروز پیدا کرده است.
 
گروه تروریستی داعش پس از سیطره بر شهر "الرقه" اقدام به ایجاد دو گروه مسلح از زنان تروریست تحت عنوان "خنساء" (شاعر زن دوران جاهلی) و "ام الریحان" کرد. وظیفه اصلی این دو گروه آموزش تعالیم مذهبی انحرافی مد نظر سرکردگان داعش به زنان و نظارت بر پایبندی زنها بر این تعالیم و همچنین بازرسی بدنی بانوان در ایستگاههای بازرسی است. حقوق این زنان تروریست در داخل داعش تنها 200 دلار است.شرط اصلی عضویت در این گروه، مجرد بودن و داشتن سن بین 18 تا 25 سال است.
آشنایی با 7 زن خطرناک داعش/تصاویر 1
 
پایگاه المسله در گزارشی که در این مورد منتشر کرده، آورده است یکی از علل تمایل زنان به فعالیت در گروه داعش اعتقاد آنها به این امر است که اگر در داعش عضو شوند از حملات تروریستی و خشونت دور می مانند و نسبت به زنان دیگر از قدرت بیشتری برخوردار خواهند بود و به این ترتیب اعتماد به نفس آنها افزایش می یابد و تصور می کنند که با مردان مساوی شده اند.

در ذیل اسامی هفت نفر از زنان فعال و خطرناک گروه تروریستی داعش آمده است که به شرح زیر است؛
1و2 –سلمی و زهره دوقلوهای انگلیسی، سومالیایی تبار که در ماههای اخیر به سوریه سفر کردند تا به جهاد نکاح (ترویج فحشا تحت عنوان جهاد) بپردازند، یکی از آنها نام "ام جعفر" را برای خود برگزیده است. این دو خواهر که به دوقلوهای تروریست مشهور شده اند از اطلاق این عنوان بر روی خود اظهار خشنودی کرده اند. روزنامه دیلی میل با انتشار گزارشی در این خصوص اعلام کرده است که این دو خواهر انگلیسی اعلام کردند که هرگز قصد بازگشت به انگلیس را ندارند و در کنار جهاد نکاح اقدام به حمل سلاح و جنگ با ارتش سوریه کرده اند.
 
آشنایی با 7 زن خطرناک داعش/تصاویر 1
 
3-"ام المقداد" معروف به "امیرة نساء" داعش ( یا شاهزاده زنان داعش) که مسئولیت جذب دختران و زنان را به عنوان تروریست در استان الانبار عراق بر عهده دارد. وی که 45 سال سن دارد، سعودی الاصل است. ارتش عراق در ژانویه سال جاری توانست وی را دستگیر کند.
آشنایی با 7 زن خطرناک داعش/تصاویر 1

4-"أم مهاجر" تروریست تونسی است که همراه همسر خود از عراق به سوریه منتقل شد. وی همه دخترانش را به عقد سرکرده های داعش در آورده است. ام مهاجر یکی از سرکردگان گروه تروریستی خنساء است که حدود 60 زن در آن فعالیت می کند، این گروه تروریستی به پوشیدن برقه های سیاه و حمل اسلحه های کشنده معروف است.

5-"ندی معیض القحطانی"، ملقب به ندی القحطانی، اولین زن تروریست سعودی است که به داعش پیوسته است. برادر وی نیز در داعش فعالیت می کند و از همین رو وی نام "اخت جلییب" را برای خود انتخاب کرده است. وی دلیل اصلی پیوستنش به گروه داعش و ترک همسر و فرزندانش را شانه خالی کردن مردان از پیوستن به داعش اعلام کرده است. این زن سعودی اعلام کرده است که قصد دارد در یک عملیات انتحاری مشارکت کند و به این ترتیب اولین زن انتحاری در داخل گروه تروریستی داعش خواهد بود. اخت جلییب پیشتر اعلام کرده است که گروه شورشی موسوم به ارتش آزاد، افراد داعش را در "تل رفعت" در سوریه هدف قرار داده است.
 
آشنایی با 7 زن خطرناک داعش/تصاویر 1
 
6-"ام لیث" که با هدف مشارکت در جهاد نکاح از انگلستان به سوریه رفته است و اعلام کرده که تمایل دارد همسر "شهدای داعش" باشد.

7-"ام حارثه" که طبق گزارشی که شبکه العربیه از وی منتشر کرده است، دوست ام لیث است، وی که به زبان انگلیسی تسلط دارد و در پایگاههای ارتباط اجتماعی در اینترنت فعال است، عضو گروه خنساء در سوریه است. وی تصاویر زیادی از جنایات داعش در سوریه در پایگاههای اینترنتی منتشر کرده است. همچنین انتشار تصاویر متعلق به نیروهای ارتش سوریه که سرهای آنها بریده و بر روی بدنشان قرار گرفته بود، در روز عید فطر توسط این زن تروریست صورت گرفت.
پاسخ
 سپاس شده توسط [χσℓσνєѕтєя] ، ~ CrAzY HuMaN ~ ، حقوقدان انجمن ، majede ، AعطریناA ، Tɪɢʜᴛ ، ✘Nina✘ ، @پوریا@ ، rezaak
آگهی
#2
یاابلفضSadSadSad

            آشنایی با 7 زن خطرناک داعش/تصاویر 1



پاسخ
#3
نمیدونم چی بگم خب……………سپاس
オコッテノセカイワイチバンキレイナデス .. 
پاسخ
#4
خدا رحم کنه.... ._.
پاسخ
#5
یعنی اینا مسلمونند :ess: البته تاکید می کنم یــــــــــــــــــــــــعــــــــــــــــــــــنـــــــــــــییی
Heart ما دخترا Heart صدامون جــــــیغ  رژامون جـــــیغ   میریم رو اعصاب مثل تــیــــغ
پاسخ
#6
یا خداااااا
باید بتونم تنها بمونم
اصلا مهم نیست رو به جنونم
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Art آشنایی با فرش وینتیج یا کهنه نما
  چالش خطرناک مومو چیست؟
  آشنایی با بیمه نامه بدنه اتومبیل
  کار عجیب و خطرناک خانم معلم! + تصاویر
  آشنایی با ابزار و وسایل رفوگری بخش 3
  آشنایی با ابزار و وسایل رفوگری بخش 2
  آشنایی با ابزار و وسایل رفوگری بخش 1
Heart داستان آشنایی کریم انصاری فرد و نامزدش به همراه عکس
  آشنایی با شرکت هواپیمایی “کیش ایر”
  آشنایی با بازاریابی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان