امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با Steam آنلاین بازی کنید

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
با Steam آنلاین بازی کنید 1

 
Steam چیست؟
 
 Steam در سال 2002 توسط شرکت Valve راه اندازی شد و در سال 2003 از آن پرده برداری شد.Steam در ابتدا فقط نرم افزار جهت خرید اینترنتی بازیها بود و در گذر زمان این نرم افزار قابلیتهای جدید و بسیاری مانند : دانلود جدید ترین ویدیو از بازیها - شبکه بازی های آنلاین - لیست دوستان - Achievement و... پیدا کرد تا جایی که محبوب ترین برنامه نزد بازیکنان PC است و تا به امروز بیش از 30 میلیون یوزر در این برنامه به ثبت رسیده است و هر روز هم به تعداد این یوزر ها افزوده می شود.
 
 
طبق آمار و ارقامی که در سال 2008 منتشر شده بود بیش از 200 سرور هاستینگ و 66 دیتا سنتر در تمام جهان متعلق به Steam است که طبیعتا این سرور ها و دیتا سنترها تا به امروز افزایش یافته اند.
 
 
شرکت های طرف قرار داد با  Steam :
 
 
تا به امروز 45 شرکت بزرگ و کوچک با Steam قرار داد دارند که در زیز براتون یک عکس از لیست شرکتهای طرف قرار داد با Steam را گذاشتم که می توانید مشاهده کنید :
 
 
Steam برای قرار داد بستن با شرکتهای بازی سازی یک سری قوانینی دارد که برای مثال می توان به این اشاره کرد که شرکت های بازیسازی که می خواهند محصولات و بازیهایشان در Steam برای فروش قرار گیرد باید با گذشت زمان قیمت بازی مورد نظر هم کاهش یابد.
 
 
چگونگی خرید از Steam :
 
 
برای خرید از Steam شما باید Credit Card یا Paypal داشته باشید که این بحث جدا گانه ایی دارد و ما بیشتر به چگونگی تحویل محصول بعد از خرید از Steam خواهیم پرداخت.شما زمانی که یک بازی را از Steam خریداری می کنید Steam به شما جعبه یا CD-Key از بازی نمی دهد بلکه بعد از خرید از طرف Steam یک Email به ایمیلتان ارسال می گردد ( ایمیلی که موقع خرید بازی داده اید ) که در آن نام بازی به همراه یک لینک فعال سازی در Steam وجود دارد که شما بعد از کلیک کرده بر رویه آن لینک بازی را در پروفایل خود اکتیو می کنید و بازی به لیست بازی هایتان در Steam اضافه می گردد.
البته ای را هم باید ذکر کنم که همیشه لازم خرید از خود Steam نیست یعنی شما حتی میتوانید بازی هایی که Steam آنها را پشتیبانی می کند CD-key های ارجینال آنها را تهیه کنید و در استیم که یک قسمت برای وارد کردن CD-Key بازی ها می باشد اکتیو کنید و بازی به لیست بازی هایتان اضافه می گردد.
 
 
Steam بدون محدودیت مکانی :
 
 
یکی از قابلیت های جالب Steam این است که شما می توانید در هر جا و در هر کامپیوتری با اکانت Steam خود وارد شوید و بازی خود را مجددا نصب کنید و به صورت آنلاین بازی کنید.برای Steam مکان معنایی ندارد آنچه که مهم است اکانت شماست که در آن بازی ها وجود دارند.
 
 
راحتی در آنلاین بازی کردن با Steam :
 
 
شاید خیلی از دوستان علاقه مند باشند که یک بازی را به دوست خود به راحتی و باهم به صورت آنلاین بازی کنند که در Steam این قابلیت به خوبی وجود دارد یعنی شما در لیست دوستانتان می توانید به راحتی ببنید که دوستتان در حال انجام چه بازی است و می توانید وارد سروری شوید که او انجام بازی در آن سرور است و حتی میتوانید به راحتی با دوستانتان وارد یک سرور شوید و باهم بازی کنید حتی قبل از وارد شدن به یک بازی می توانید لیست سرور های آن را هم مشاهده کنید.از قابلیتهای دیگر Steam میتوان به این اشاره کرد که شاید شما در بازی با یکی از بازیکنان دوست شوید و در این صورت میتوانید با چند کلیک ساده آن بازیکن را در فهرست دوستانتان Add کنید و به او نامه تقاضای دوستی بفرستید.
 
 
Steam هوشمند :
 
 
یکی از ویژگیهای جالب Steam دانلود خودکار آپدیت بازی ها است و شما نیازی به این ندارید که هر بار در اینترنت کلی دنبال آپدیت بازیها بگردید . نکته هوشمند Steam در اینجا است که میداند چگونه و چه نوع آپدیتها را دانلود کند برای مثال می توان به این اشاره کرد که بر فرض مثال برای بازی Counter Strike یک مپ عرضه شده باشد و شما نیازی به آن مپ نداشته باشید Steam ان را دانلود نمی کند یا یک مثال دیگر در مورد نرم افزار های گرافیکی PC میتوان ذکر کرد که بر فرض مثال برای افزایش تکسچرهای DX9 یک سری آپدیت عرضه شده است اما شما بازی را در DX10 بازی می کنید که در این حالت Steam نیازی به آپدیت کردن DX نمیبیند و آن را آپدیت نمی کند حتی استم میداند چه فایلهایی از بازی را برای سیستم شما دانلود کند یعنی اگر سیستم شما 64 بیت باشد فایلهای بازی متناسب با سیستم های 64 بیتی را دانلود می کند.
 
 
امنیت در Steam :
 
 
یکی از مهم ترین نکات در بازیهای آنلاین امنیت بازیکنان می باشد تا بازیکنان از آنلاین بازی کردن لذت ببرند به همین منظور در Steam سیستمی به عنوان آنتی چیت وجود دارد که Steam بازی کنانی را که در بازیها تقلب می کنند را شناسایی می کند و آن بازی مورد نظر را بن میکن به صورتی که بازی کنی که چیت زده باشد در یک بازی زمانی که Steam آن را شناسایی کنید بازی را بن می کند و دیگر بازیکن آن بازی را نمی تواند به صورت آنلاین بازی کند.Steam با سرویس VAC خلاصه ای از Valve Anti-Cheat! سرویسی که با پشتیبانی موتورهای Source, GldSource و Unreal Engine است جلوی هر گونه خلاف کاری را می گیرد. مهم ترین نکته این است که Vac قویترین آنتی چیت جهان است که با کنترل کامل بر رم امکان هیچ گونه دستکاری را نمیدهد.
 
 
همچنین Steam برای حفاظت اکانت ها سیستمی به اسم گارد دارد که اکانت شما را در مقابل هکرها حفظ می کند و نحوه فعالیت آن هم به این صورت است زمانی که شما بخواهید با اکانت خود در یک سیستم دیگر کار کنید وقتی آیدی و پسورد خود را زدید Steam به شما پیغام میدهد که این اکانت برای این سیستم و شما نیست و در صورتی که این اکانت برای شما است باید کدی که به ایمیلتان آمده است را وارد کنید تا بتوانید وارد اکانت خود شوید که در واقع Steam یک کد را به ایمیلتان میفرستد و تا زمانی که آن کد را وارد نکنید نمیتوانید در یک سیستم دیگر با اکانت خود بازی کنید.
 
 
تریلر و اسکرین شات بازیها :
 
 
در Steam این قابلیت وجود دارد که شما میتوانید به راحتی جدید ترین تریلر و اسکرین شاتها از بازیها را مشاهده و حتی دانلود کنید و دیگر نیاز نیست که در وب سایتهای مختلف به دنبال یک تریلر از بازی مورد نظر باشید.
 
 
آخرین اخبار از بازیها :
 
 
یکی از ویژگیهای جالب دیگر Steam است که برای مثال در لیست بازی هایتان اگر خبری در مورد یکی از باری هایتان منتشر شود در کنار بازی گزینه ایی به نام News فعال می گردد که با کلیک بر روی آن می توانید جدیدترین اخبار مربوط به آن بازی را مشاهده کنید.
 
 
در آخر میتوان به این قابلیت های Steam هم اشاره کرد که شما می توانید دمو قابل بازی بازیهای مختلف را از Steam دانلود کنید و بازی کنید بدون نیاز به اینکه بخواهید برای پیدا کردن یک دمو قابل بازی ساعتها در وب سایت ها دنبال آن بگردید در Steam به راحتی می توانید دانلود کنید.
 
 
در آخر از همه دوستانی که این مقاله را تا آخر به خوبی خوانده اند تشکر می کنم و از همه کسانی که می خواهند این مقاله را در وب سایت ها و وبلاگهای خود قرار بدهند منبع آن را هم ذکر کنند.
 
نویسنده : VERGIL SPARDA
 
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دانلود آخرين نسخه با حجم 1.59 مگابايت
 
 
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دانلود پخش آنلاین بیش از 1000 شبکه REDBOX TV V1.9
  دوستان این ارور ورود به گروه شاد رو چجوری بر طرف کنم؟ کمکم کنید
  مشکل من در واتساپ+لطفا کمکم کنید خواهش میکنم اضطراریه
  اگر Wi-Fi دارید، این نرم افزار را حتما نصب کنید
  از نرم افزار SwiftKey دوری کنید
  اصول بهینه سازی سایت که باید در محتوای سایت رعایت کنید
  دانلود ویدیوهای آنلاین Freemake Video Downloader 3.6.2.7
  تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.0
  گوگل درایو يا سرویس ذخیره آنلاین گوگل
  به صورت حرفه ای دانلود کنید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان