امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گران‌ترین هتل‌های جهان کدامند؟

#1
اغلب کسانی که تجربه اقامت در هتل‌ها را داشته‌اند، مهمترین ویژگی این اماکن برای برخورداری از اوقاتی خوش و راحت را تمیزی هتل‌ها،‌داشتن سیستم صوتی و تصویری و مخابراتی مناسب، حمام گرم و اتاقی مشرف به مناظری دلپذیر و زیبا می‌دانند.
آنچه در ادامه می‌آید، فهرست و معرفی 10 هتل گرانقیمت و در عین حال مجلل و مرفه‌ای است که در حال حاضر بر قله پرهزینه‌ترین هتل‌های جهان ایستاده‌اند.
 
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گران‌ترین هتل‌های جهان کدامند؟ 1
10- امپریال سوئیت، پاریس:
هتل امپریال سوئیت پاریس که مساحتی 750 فوت مربعی را در بر گرفته، در طبقه دوم ساختمان هوس مانیان (Haussmanian) پارک هیدت وندوم قرار دارد. از ویژگی‌های این هتل سقف بلند آن بوده و اتاق نهارخوری و آشپزخانه‌ای کوچک از جمله قسمت‌های هر یک از سوئیت‌های آن به شمار می‌رود. علاوه بر آن، وجود حوضچه‌های آب گرم و اتاق بخار و یک استخر کوچک نیز امکانات دیگری را نیز به هر یک از سوئیت‌ها افزوده است. این هتل با این امکانات شبی 15 هزار دلار قیمت دارد.
9- رویال سوئیت، هتل چهار فصل جورج پنجم، پاریس:
هتل جورج پنجم که یکی دیگر از هتل‌های گرانقیمت فرانسوی محسوب می‌شود به همراه دو سوئیت سلطنتی خود، جایی معرفی شده که به گفته آنهایی که اقامت در این هتل را تجربه کرده‌اند، محلی برای یک اقامت و استراحت پر از آسایش و دلپذیر عنوان شده است. هر یک از سوئیت‌های این هتل را اسباب و اثاثیه آنتیک و عتیقه مزین کرده، ورودی هر سوئیت مرمرین بوده و یک آشپزخانه کامل، سونا، حمام‌های جداگانه مخصوص میهمانان، دو فضای جداگانه به مساحت 2500 فوت مربع مخصوص استراحت و بازی و حتی دفتر کار مجزا برای هر یک از اتاق‌ها در این هتل تعبیه شده است. با تمام این ویژگی‌ها، مسافران و دوست‌داران هتل‌های گرانقیمت می‌توانند با صرف هزینه‌ای 16 هزار دلاری در هر روز، اقامتی گرانقیمت را در این مکان تجربه کنند.


8- لو ریچموند، ژنو:
این هتل 17هزار و 500 دلاری سوئیسی، پس از وقفه‌ای کوتاه‌مدت، در سال 2007، با بازسازی تکمیلی طبقه هفتم آن بازگشایی شد. این بازسازی، طبقه هفتم هتل را به سوئتی کاملا مجلل و تشریفاتی مبدل ساخت. تزئینات سوئیت نوساز این طبقه را سنگفرش‌های گرانقیمت و پوشش‌های مطلا در بر گرفته‌اند، کف سرتاسری این قسمت نیز کاملا پارکت شده است. تراس آن 300 فوت مربع بوده و نمای خیره‌کننده‌ای نیز به شهر ژنو و همچنین رشته‌کوه‌های آلپ دارد.


7- برج العرب، دبی:
کف اتاق‌های هتل تازه ساخت برج العرب دبی را سنگ‌های مرمر پوشانده، اسباب و اثاثیه و مبلمان داخل آن از چوب ماهون بوده، تخت‌های سایبان‌دار چرخان، درون هریک از اتاق‌ خواب‌های آن قرار گرفته‌اند. از جمله مشخصات و ویژگی‌هایی که در هر یک از سوئیت‌های این هتل به کار رفته وجود آسانسور و سینمای اختصاصی است. علاوه بر آن مسافران می‌توانند با پرداخت مقداری هزینه اضافی، رولزرویس یا هلیکوپتر اختصاصی در اختیار داشته باشند. هزینه‌ای که کمی عدد روند 18 هزار دلاری کرایه آن را تغییر می‌دهد.


6- ریتز کارلتون، مسکو:
هتل مجلل 18 هزار و 200 دلاری ریتز کارلتون مسکو، 2500 فوت مربع مساحت داشته و سیستم گرمایشی فوق‌العاده آن، محیطی امن،گرم و راحتی را در سردترین ساعات زمستان خشن روسیه برای میهمانان خود فراهم می‌کند. در این هتل یک دستگاه پیانو قرار دارد که مسافران در اوقات تنهایی خود می‌توانند آن را بنوازند و یا به کتابخانه بزرگ دایر در این هتل پناه ببرند. پنجره‌های این هتل، اشرافی کامل به فضای بیرون داشته و نمایی زیبا را به روی کاخ کرملین، میدان سرخ و کلیسای جامع سنت باسیل می‌گشاید.
برخلاف دیگر هتل‌ها، روزی پنج نوبت غذا در این هتل سرو می‌شود و مسافران می‌توانند برای حفاظت از خود حتی از خط تلفن امنیتی استفاده کنند.
5- سوئیت بریج آتلانتیس، باهاما:
این هتل که در جزیره بهشت باهاما قرار گرفته هزینه‌ای 25 هزار دلاری را برای میهمانان خود در بر دارد. هتل بریج یا هتل پل از 10 اتاق تشکیل شده. این هتل را می‌توان پل ارتباطی دو برجی دانست که در دو سوی جزیره بهشت قرار گرفته. از این رو نام آن را هتل پل گذاشته‌اند. زیبایی و ظاهر منحصربه‌فرد هتل باعث شده چهره‌های سیاسی و سینمایی معروفی همواره در آن دیده شوند.


4- سوئیت پنت‌هاوس سلطنتی، ژنو:
این هتل که برای آسایش حال وودرو ویلسون؛ رئیس‌جمهور سوئیس و رفع فشار خون بالای وی از یک اتاق مخصوص برخوردار است، شبی 33 هزار دلار قیمت دارد. ویژگی‌ ذکر شده در این هتل باعث شده است که مسافران توقع اقامتی پر از آسایش را در مدت حضور خود داشته باشند. این سوئیت از چهار اتاق خواب تشکیل شده که هر کدام ظرفیت 40 نفر را دارا می‌باشند.
3- پنت‌هاوس تای وارنو، چهارفصل، نیویورک:
شبی 34 هزار دلار، هتل چهارفصل نیویورک را در رتبه سوم، گرانقیمت‌ترین هتل‌های جهان قرار داده است. این هتل بر قله بلند‌ترین برج منهتن بنا شده و میهمانان آن می‌توانند نمایی 360 درجه از تمامی سطح شهر را از درون هتل تماشا کنند. این سوئیت از 9 اتاق تشکیل شده و پنجره‌ای تمام شیشه‌ای کف تا سقف آن را در بر گرفته است. دیوار اتاق‌ها نیز از جنس پلاتینیوم بوده و شیارها و خطوطی طلایی از آنها عبور کرده است. سیستم تلویزیون ماهواره‌ای با قابلیت پخش تمام شبکه‌های موجود جهان در تمام اتاق‌ها موجود است و برای هر اتاق خدمتکاری ویژه و خصوصی تعیین شده است.


2- تفرجگاه نخل، لاس وگاس:
ویلای آسمان‌نمای هیو هفنر یا تفرجگاه نخل لاس وگاس آمریکا نیز با هزینه اقامتی 40 هزار دلاری خود، دومین هتل گران جهان نامگذاری شده و از دو طبقه با مساحت 10 هزار فوت مربع تشکیل شده است. اتاق‌خواب‌های این هتل چرخان بوده و از سقفی تمام آینه برخوردارند. از خصوصیات جالب توجه این هتل می‌توان به سیستم سونا و جکوزی آن اشاره کرد که به تنهایی هزینه‌ای 700 هزار دلاری را بر صاحبان این هتل تحمیل کرده‌اند.
1- رویال ویلا، آتن:
گرانقیمت‌ترین هتل این فهرست، تفرجگاهی سلطنتی است که در منطقه‌ای مردابی و در بدهکارترین کشور جهان قرار گرفته است. رویال ویلا در شهر آتن، پایتخت باستانی یونان که منظره‌ای ویژه از تمام دیدنی‌ها را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. استخر آب گرم، اتاق بخار، ساحل اختصاصی، خدمتکار اختصاصی، سرآشپز و حتی پیانیست خصوصی از خدمات این هتل محسوب می‌شود.
تمام این امکانات فقط و تنها فقط با هزینه روزی 50 هزار دلار در اختیار مسافران قرار خواهند گرفت.
+من از اینجا פֿــوـاهــم رفت..

و فرقے هــم نمے ڪنـב فانـوــωـے בاشتـہ باشم یا نهــ!

 ڪـωـے ڪـہ میگریزב..

 از گُم شـבن نمے هــراـωــב..
 
پاسخ
 سپاس شده توسط [χσℓσνєѕтєя]
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation یکی از ترسناک ترین سایت جهان
  گران قیمت ترین فلزات
  بهترین دوربین های عکاسی جهان
  ترسناک ترین و خطرناک ترین ماساژ در تایوان (عکس)
  چرا هلندی ها از همه مردم جهان قد بلندتر اند ؟
Photo عجیب ترین پدیده جهان
  عجیب ترین و خطرناک ترین درخت دنیا
  جهان با ذرات فتوالکتریک متحول می‌شود!
Question اسم قاره های جهان از کجا و چطور انتخاب شده است؟
Star بزرگترین کشور جهان؟ کوچکترین کشور جهان؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان