امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

طرح دو فوریتی برای غنی‌سازی ۶۰ درصد

#1
عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: در صورت تشدید تحریم‌ها، مجلس طرح دوفوریتی اعطای مجوز به دولت برای غنی‌سازی ۶۰ درصدی را تصویب می‌کند.
به گزارش مشرق، محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، گفت: وضع تحریم‌های جدید، نشان‌دهنده عدم حسن‌نیت آمریکایی‌هاست.

آصفری تاکید کرد: آمریکا با وضع تحریم‌های جدید، بار دیگر اثبات کرد قابل اعتماد نیست و به هیچ‌وجه نمی‌توان به آنها اعتماد کرد. آمریکایی‌ها روی دیگر سکه خود را در مذاکرات جدید نشان دادند و اثبات کردند برای اینکه بتوانند به خواسته‌های خود برسند و خوی استکباری خود را پنهان کنند، در پشت میز مذاکرات با یک زبان و یک رفتار و گویش وارد می‌شوند، اما در عمل، گفتمان و رفتار متفاوتی دارند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند با تحریم‌های جدید، امتیازات بیشتری در مذاکرات از ما بگیرند و این تاکتیک قدیمی آنهاست، تصریح کرد: آنها باید متوجه باشند که تحریم‌های جدید و این نوع برخورد، بار دیگر خوی تجاوزگری و خوی استکباری‌شان را برای ملت ما اثبات کرده و نشان داد که نمی‌توان به آنها اعتماد کرد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: به هیچ‌وجه قرار نیست ما امتیازات بیشتری در پشت میز مذاکره به آمریکایی‌ها بدهیم و اگر آنها به این روند و رفتار ادامه دهند، ما توسعه و سرعت بخشیدن به پیشرفت هسته‌ای را با جدیت ادامه خواهیم داد.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با تاکید بر اینکه ما به هیچ‌وجه از خواسته قانونی و حقوقی خود کوتاه نخواهیم آمد، خاطرنشان کرد: آنچه آمریکایی‌ها باید به آن توجه کنند این است که اگر قرار بود ایرانی‌ها با این فشارها کوتاه بیایند، 35 سال مقاومت نمی‌کردند و تحریم‌ها و فشارها را به جان و دل نمی‌خریدند.

آصفری اظهار داشت: آمریکایی‌ها به دلیل شکستی که رژیم‌صهیونیستی در جنگ اخیر غزه متحمل شد و شکست برنامه‌های‌شان در جنگ با عراق و سوریه، به دنبال سرپوش گذاشتن بر مشکلات خود و جبران این شکست‌ها هستند و نمی‌خواهند شکست جدیدی را در روند مذاکرات تجربه کنند. لذا با این اقدامات به دنبال مانع‌تراشی برای ادامه مذاکرات هستند.

وی افزود: در صورت ادامه این روند، مجلس شورای اسلامی کوتاه نخواهد آمد و طرح دو فوریتی اعطای مجوز به دولت برای غنی‌سازی 60 درصدی را تصویب و دولت را ملزم خواهد کرد که این روند را دنبال کند. لذا ما روند عکسی را که آمریکایی‌ها دنبال می‌کنند، در پیش خواهیم گرفت.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس پیرامون تاثیر این تحریم‌ها بر ادامه مذاکرات، گفت: این رفتارها مذاکرات را با وقفه و مشکل مواجه می‌کند، چرا که تیم مذاکره‌کننده ما هیچ حقی برای دادن امتیازات بیشتر به طرف مقابل را نخواهد داشت و مطمئنا مذاکرات با کندی و وقفه مواجه خواهد شد.
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تابستان امسال ۴۱.۸ درصد جمعیت سن کار کشورشاغل بودند
Heart درخواست برای تحقیق و شفاف‌سازی درباره سفر رئیس موساد به عین الاسد
Heart پیشتازی بایدن از ترامپ در نظرسنجی‌ها به ۱۴ درصد رسید
Heart کویت، تنها کشور عرب حوزه خلیج فارس که عادی‌سازی را رد می‌کند
  آغاز فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۵ شهریور/آماده‌سازی طرح الزام استفاده از ماسک در ا
Heart ۶۰ درصد مردان شاغل فاقد بیمه هستند
  ۲۲ تا ۳۳ درصد از کالاهای وارداتی به کشور قاچاق است !
  85 درصد دختران از زیبایی خود رضایت ندارند
Heart تلاش آمریکا برای خنثی‌سازی برتری موشکی چین
  لوازم خانگی ۵ تا ۲۵ درصد گران شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان