امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اگر Destiny شکست بخورد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

#1
اگر Destiny شکست بخورد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ 1
این چند روزه همه در رابطه با جدیدترین عنوان شوتر استدیو Bungie یعنی Destiny صحبت می کنند. بازی که به عنوان یک IP جدید اهمیت بسیاری دارد و تبلیغات و هزینه های فروانی به پای آن شده است. سایت GamesTM به تازگی موفق شده است تا مصاحبه ای را با آقای Jonty Barnes به عنوان مدیر تولیدات ترتیب ببیند. در بین صحبت ها، سوالی مطرح شده است که خیلی ها خواستار پاسخ آن می باشند: اگر Destiny شکست بخورد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

آقای Barnes در پاسخ به این مسئله می گویند:
نقل قول: بخش سرگرمی به شدت از ریسک بالایی بهره مند است. یک جمله است که ما در گذشته برای پیشبرد اهداف خود در پروژه جدید استفاده می کردیم که می گوید: ما می خواهیم مانند فیلم سینمایی Avatar عمل کنیم و نه Waterworld. گاهی اوقات بخش هایی است که شما نمی دانید بازی فعلی که ساخته می شود دقیقا چیست با این حال ما به اعضای با استعداد Bungie اعتماد داریم.
ما به خاطر فرهنگی که داریم بسیار خوش شانس هستیم چرا که موفق به نگاه داشتن چنین افراد با استعدادی شده ایم. اکثریت اعضای تیم Halo حضور دارند، Jason Jones که به عنوان یکی از مدیران پروژه های Halo در گذشته شناخته می شد، حال هدایت ساخت Destiny را بر عهده دارد.
بخش سرگرمی یک ریسک است و من به میزانی خوش شانس بوده ام که شانس کار بر روی یک IP جدید را داشته ام. بسیاری از اعضای Bungie تا کنون اصلا بر روی یک IP جدید کار نکرده بودند که همین مسئله آسودگی خاطر عده ای را از بین برده بود. با تمام این مسائل ما به یکدیگر اعتماد داشته ایم. من فکر میکنم که شما اگر استعداد را داشته باشید، موفق خواهید بود.
داستان بازی Destiny در ۷۰۰ سال آینده رخ خواهد داد که فضایی با مضمون آخرالزمان بر آن حاکم است. البته قبل از این نابودی، انسان ها حکمران بی همتای منظومه شمسی بودند. طوری که در اکثر سیارات سکونت برگزیده و دورانی را تحت عنوان “عصر طلایی” می گذراندند. مدتی می شود که انسان ها به کلی کنترل دیگر سیارات را به خاطر تجاوز موجودات بیگانه از دست داده اند و حتی کره زمین نیز تا نابودی کامل پیش رفته است. اما در این میان یک گوی غول پیکر که با نام “Traveler” شناخته می شود، باعث شده زندگی تمامی انسان های باقی مانده، در بخشی از زمین ادامه داشته باشد. حال شجاعترین مردم در قالب مبارزانی به عنوان Guardian عازم سفری خطرناک خواهند شد تا اینکه انسان ها مجددا قدرت خود را باز پس گیرند.
اگر Destiny شکست بخورد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تریلر جدید Destiny 2: Beyond Light سلاح‌ها و تجهیزات اگزوتیک بازی را نمایش می‌دهد
  عنوان Call of Duty: Black Ops – Cold War دنباله‌ای مستقیم بر Black Ops 1 خواهد بود
  World of Warcraft از کنترلرها پشتیبانی خواهد کرد
  شایعه: بازی Resident Evil Village طولانی‌تر از نسخه‌ی هفتم خواهد بود
  تاریخ انتشار Dying Light 2 احتمالاً در هفته‌های پیش رو مشخص خواهد شد
Star بازی Mafia: Definitive Edition درجه‌های سختی مختلفی خواهد داشت
  گزارش: Resident Evil: Village تنها برروی پلتفرم‌های نسل بعدی عرضه خواهد شد
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  بازی The Last of Us 2 بین ۲۵ تا ۳۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت
  مخفی‌کاری بازی The Last of Us Part 2 بسیار عالی خواهد بود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان