امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نمایشگاه IFA 2014

#1
نمایشگاه IFA 2014 1



استفاده از پردازنده های سری Core M در بعضی از محصولات جدید ارائه شده در نمایشگاه IFA 2014 (محصولات تلفیقی تبلت و لپ تاپ یا به اصطلاح دستگاه های 2 در 1)، به نوعی خبر از رونمایی رسمی این پردازنده ها می دهد. ارائه ترکیبی عالی از قابلیت های حمل و عملکرد، این محصولات جدید را برای استفاده در دستگاه های همراه فوق العاده باریک و بدون فن به یک گزینه عالی تبدیل کرده است. از مزیت دیگر این پردازنده ها می توان به افزایش دو برابری عمر باتری ها در دستگاه های مرتبط اشاره نمود. یکی از مدیران ارشد شرکت اینتل گفته: "ما درحال تکمیل ماموریت چندین ساله خود در زمینه محاسبات همراه و تامین نیاز کاربران نهایی در این حوزه هستیم و معرفی پردازنده های Core M گامی اساسی در جهت رسیدن به این هدف است. در واقع این محصول جدید برای ارائه بهترین عملکرد در لپ تاپ های بسیار باریک و یا دستگاه های 2 در 1 است." پردازنده های سری Core M در مقایسه با محصولات مشابه نسل چهارم، 50 درصد عملکرد محاسباتی و 40 درصد عملکرد گرافیکی سریعتر را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

همچنین کوچک شدن ابعاد تا 50 درصد و همینطور کاهش تولید حرارت تا 60درصد، دست OEM ها را برای تولید سیستم های بدون فن و فوق العاده باریک باز گذاشته است. در نمایشگاه IFA، شرکت هایی همچون ایسر، ایسوس، دل، اچ پی و لنوو از محصولات جدید خود در ابعاد و طراحی ها و قیمت های متنوع که مجهز به پردازنده های Core M بودند، رونمایی کردند. برخی از این محصولات به شرح زیر هستند:

- ایسر Aspire Switch 12 را معرفی کرده که یک نوت بوک 2 در 1 است و از ویژگیهای آن می توان به صفحه نمایش 12.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، استند اختصاصی و صفحه کلید آهنربایی 5 حالته اشاره نمود.

- ایسوس از دو محصول خود یکی زن بوک با نام UX305 که یک الترابوک خیلی سبک و باریک با صفحه نمایش 13 اینچی و وضوح تصویر 1440×2560 پیکسل است و دیگری Transformer Book T300FA که یک محصول 2 در 1 است، رونمایی کرد. T300FA قرار است با قیمت 599 یورو پاییز امسال در اروپا وارد بازار شود.

- کمپانی دل هم برای اولین بار از یک محصول 2 در 1 با نام Latitude 13 سری 7000 رونمایی کرده که ترکیبی از یک الترابوک تجاری سبک و یک تبلت جدا شونده بسیار کاربردی و قوی است.

- اچ پی هم دو مدل جدید به خانواده موفق و معروف ENVY اضافه کرده که نام آن ENVY X2 است. این محصول در دومدل جداشونده 13.3 اینچ و 15.6 اینچی ارائه خواهد شد.

- ThinkPad Helix هم محصول جدید لنوو است و قرار است ماه اکتبر روانه بازار شود. این محصول جدید به لطف بهره مندی از پردازنده Core M نسبت به نسل قبلی خود در کنار افزایش عملکرد و عمر باتری، 12 درصد سبکتر و 15 درصد باریکتر شده است.

پردازنده های سری Core M بعنوان محصولاتی بی مناقشه (Conflict-Free) لقب گرفته اند که این به معنای عدم استفاده از مواد معدنی مشکل ساز (قلع، تانتالیم و تنگستن) در این محصولات است. پردازنده های Core M قرار است در چندین نسخه تولید شوند: Intel Core M-5Y10/5Y10a تا فرکانس هسته 2 گیگاهرتز و Intel Core M-5Y70 processor تا فرکانس هسته 2.6 گیگاهرتز که این مدل قویترین محصول این سری محسوب می شود و با استفاده از تکنولوژی Intel vPro در محصولات 2 در 1 سطح تجاری به کار گرفته خواهد شد.

Би садар эм нь бэлгийн хавьталд орсон

Тэр ...  нэртэй байсан
پاسخ
 سپاس شده توسط ~~SARA:HIVA~~
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان