امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زنان باید خودشان را بیشتر دوست داشته باشند!

#1
بسیاری از زنان همواره دچار نوعی کمبود اعتماد به نفس هستند ، چیزی که آنها را وا می دارد بر اساس استانداردهایی که چندان هم صحیح نیستند خود را تغییر دهند ، بیایید خودمان را دوست بداریم !!!

اکثر ما دچار مشکل عدم دوست داشتن خویش هستیم ، هم زنان و هم مردان ، اما به نظر می رسد این مشکل در میان زنان بیشتر خودنمایی می کند ، برای موفقیت در هر چیزی و برای داشتن یک زندگی ایده آل در درجه اول باید یاد بگیریم خودمان را دوست داشته باشیم :

جراحی پلاستیک

تعجبی نیست که بسیاری از زنان، خصوصا زنان جوان اعتماد به نفس کمی داشته باشند. آن ها د ر راستای مقبولیت تلاش می کنند. ما اکنون کسانی را که جراحی می کنند را متهم نمی کنیم. تا حدی جراحی پلاستیک را توصیه می کنیم و حس می کنیم که بانوان باید چنین کارهای ظاهری را در صورتی انجام دهند که خودشان را شاد کند. نه به خاطر اینکه شخص دیگری چنین چیزی را از آن ها بخواهد. برای مثال دوستی دارم که سینه هایش را به خاطر اینکه همسرش می خواست که او سینه های بزرگتری داشته باشد،جراحی کرد. و اکنون به خاطر عدم تناسب میان سینه های بزرگ و اندام کوچکش دچار مشکل است، اقدامی اشتباه. همیشه باید کاری کنید که شما را شاد می کند. اگر چیزی است که خودتان می خواهید، پس به دنبالش بروید. اما برای کس دیگری چنین کاری نکنید. نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که مهم ترین شخص در یک رابطه خود شمایید. باید آنچه شما را شاد می کند انجام دهید و اگر شریک فهمیده ای ندارید شاید زمان آن است که در رابطه خودتان تجدید نظر کنید. بسیاری از زنان به طور طبیعی زیبا هستند اما آن را درک نمی کنند. اگر خواهان تغییر هستید، تمام آنچه که در راستای تغییری حیرت آور بدان نیازمند هستید چیز ساده ای مانند مدل ، رنگ مو و لباس جدید و مقدار اندکی آرایش است. نیازی به ملاقات با یک جراح پلاستیک نیست. اشخاص مشهور و مانکن ها ایده آل هایی برای زنان هستند، و این یکی از دلایل جراحی برای زنان است. بدون توجه به اینکه بسیاری از آن ها با فتوشاپ اصلاح شده و ورای یک موجود ایده آل هستند. حتی جرات دارم که بگویم بسیاری از شما خیلی زیباتر از ستاره های تلویزیونی هستید.

بازنده های رابطه

اگر تا به حال با یک آدم حیله گر ملاقات داشته اید، دستتان را بالا بگیرید. زندگی درسی آموختنی است، وما باید چنین درسی را تا حد ممکن جالب و بدون استرس کنیم . داشتن ساعات خوش و لذت بردن عالی است. آنچه که بد است، ادامه دادن رابطه با کسی است که شما را به عنوان یک بازی می بیند.هر زنی لیاقت مرد بالغی را دارد که ارزش زن را بداند. اینجاست که ما زنان دچار اشتباه می شویم. فرد فریبکار به کسی احتیاج دارد تا با آن بازی کند .اگر مردی نتواند با شما آنطورکه به واقع شایسته آن هستید برخورد کند، به آن شخص در زندگیتان نیاز ندارید. بیشتر اوقات اینها افراد متزلزلی هستند که نیاز دارند با دیگران بازی کنند تا اعتماد به نفس خودشان را بالا ببرند. ابزاری برای دیگران نباشید و اجازه ندهید که به عنوان وسیله ای برای تغییر شخصیت دیگران مورد استفاده قرار بگیرید. خودتان را هم گول نزنید ، سعی نکنید کسی را که همه شواهد نشان می دهد فرد فریبکاریست ، خوب جلوه دهید ، با این کار فقط به خودتان آسیب می رسانید . ارزش خودتان را بدانید، بدانید که چه می خواهید، از شایستگی های خود مطلع باشید و به راهتان ادامه دهید. زنان چیزهای زیادی برای تقدیم کردن دارند. دنیا پر از انسان های عالی و زیباست. وقتی می توانید کل خوشبختی را به دست آورید به دنبال تکه ای از آن نباشید. این موضوع ما را به عنوان بعدی هدایت می کند...



کنار آمدن

همیشه این موضوع را در زنانی که 15تا 30 سال است که ازدواج کرده اند می بینم.آن ها با وجود دلایل مختلف با شریکشان می مانند. به دلایل اینکه با او احساس راحتی می کنید،به خاطر فرزندان، چون فکر می کنید قادر به یافتن شخص بهتری نیستید و در نهایت شرایط اقتصادی. هیچ کس حق گرفتن شادی را از شما ندارد.دوست قدیمی دارم که 25 است ازدواج کرده.در رابطه زجرآوری بود.شوهرش از لحاظ روانی،جسمی و حتی زبانی او را می آزرد. او می گفت برای مدتی طولانی این وضعیت را تحمل کرده به طوری که جزئی از وجودش شده است. در آن سن از جدا شدن و از اینکه شخص بدتری را پیدا کند واهمه داشت. من روان شناس نیستم و قصد نداشتم در مورد دوستم قضاوت کنم. با این وجود می دانستم که برای گفتن اینکه او لیاقت شخص بهتری را دارد نیاز به داشتن دکتری روانشناسی ندارم. او را متقاعد و یاری کردم تااز آن مرد طلاق گرفت.5 سال از آن موقع می گذرد. دوستم در سن 54 سالگی دوباره ازدواج کرد. با مردی که مطمئنم عالی نیست، اما با حرمتی که دوستم لایقش است با او برخورد می کند. او 25 سال از عمرش را هدر داد و نیازی نبود که 25 سال دیگر را هم هدر دهد. او نباید کنار می آمد و خوشحالم که این کار را نکرد. اگر می خواهید آسوده باشید ، باید ریسک کنید. نکته اخلاقی داستان اینست که اگرحس می کنید نامزدی، ازدواج و یا رابطه ای برایتان درست نیست، برای رهایی از آن نترسید. عواقب را فراموش کنید. شادی شما به همه چیز می ارزد. اگر شاد نباشید نمی توانید دیگران از جمله خانواده خودتان را شاد کنید. و این برایشان غیرمنصفانه است. دوستداران شما ترجیح می دهند شما را تنها درسعادت محض ببینند تا ناراحت در کنار فردی که نمی خواهید با او باشید.

ارزش خود را پایین آوردن

با استانداردهای خودتان زندگی کنید. بر اساس انتظارات دیگران زندگی نکنید. زنان زیادی خوبی های خودشان را نمی بینند و اجازه می دهند برداشت های دیگران آن ها را شکست دهد. زنان بسیاری را می شناسم که اجازه می دهند دیگران ارزششان را پایین بیاورند، معمولا زنانی که به آن ها حسادت می کنند. تنها خودتان می توانید این احساس را ایجاد کنید. هرگز احساس کم هوش بودن و عدم جذابیت نسبت به دیگران را نداشته باشید. مادرم همیشه به من می گفت، "به خاطر داشته باش، تو بهتر از دیگران نیستی، امافراموش نکن که هیچ کس هم بهتر از تو نیست." و من به این خاطر او را دوست دارم. هر کسی ویژگی های خوبی برای نشان دادن دارد. اجازه ندهید که به شما بگویند متفاوت هستند. بسیاری از افراد می خواهند که ارزش شما را پایین بیاورند تا خوشان را بالا ببرند. هرگز توانایی های خودتان را زیر سوال نبرید. شما فرد خاصی هستید و لایق چیزی جز بهترین ها نیستید. همه ما چیزهای شگفت آوری برای عرضه کردن داریم، نادیده اش نگیرید. وقتی دری در هر گوشه ای از زندگیتان بسته می شود، به این دلیل است که راه بهتری برایتان باز خواهد شد، به من اعتماد کنید. چیزی که آخر دنیا به نظر می رسد، شروع ماجرایی جدید خواهد بود.
 سپاس شده توسط ~~SARA:HIVA~~
آگهی
#2
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=104174

تکراری ..
 سپاس شده توسط # αпGεʟ ، ( lιεβ )


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Flower عشق به دوست دوختر
  من خیلی چیز رو دوست دارمبیا تو ببین
  اهنگ عاشقونه دوست دارم از رامین بی باک عزیز Heart
Music متن اهنگ جدید محسن یگانه به نام دوست دارم.
Big Grin حدس بزن نفر قبلیت چه رنگی دوست داره
  اگه دوستت باعشقت رابطه داشته باشه چیکارش میکنی؟؟؟؟
Music دوست داری کدوم خواننده رو از نزدیک ببینی؟)خواننده خارجی(
  کمک چند روز دیگه باید تیزهوشان بدم کی داده کمک کنه
  چرا باید با تتلو ها و تتلیتی ها مقابله کرد ؟؟
  کدوم اخلاق نفر قبلیتو دوست داری؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان