امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بليط سفري كه يك «هديه به يادماندني» شد

#1
بليط سفري كه يك «هديه به يادماندني» شد 1
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سينماخبر ،فیلم تلویزیونی «هدیه به یاد ماندنی» به کارگردانی و نویسندگی سیدحمیدرضا رفائی و تهیه کنندگی مشترک علي حجازي مهر و بهار رسولی هشتجین فردا شب ساعت 23:45 از شبکه دوم سیما بازپخش می شود. این تله فیلم جمعه هفته گذشته به مناسبت میلاد امام رضا(ع) از شبکه دوم سیما پخش شد.
کامران تفتی، رحیم نوروزی ، رامین راستاد، زهرا سعیدی، امیر مهدی کیا، روشنک عجمیان، حسن تسعیری، فریبا طالبی، عسل عرب، حبیب ثامنیه و لیلا عزیزی بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.

«هديه به ياد ماندني» داستان مرد متولی است که در قرعه کشی حساب بانکی اش، برنده دو بلیط سفر به مشهد مقدس می شود اما او که فرصت رفتن به سفر را ندارد، آن را به دختر و دامادش می سپارد اما... .
رفائی پیش از این به عنوان دستیار با کارگردانان مختلفی در سینما و تلویزیون تجربه همکاری داشته و ساخت چندین فیلم کوتاه و مستند و کارگردانی تئاتر نیز در کارنامه او به چشم می خورد.
دیگر عوامل اصلی «هدیه به یاد ماندنی» عبارتند از: مدیر تولید، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: محمد رسولی، مدیر تصویربرداری: بابک بذرافشان، مدیر صدابرداری: رضا کنشلو، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: امید کرامتی عالی، طراح گریم: مهیاد میمی، صحنه و لباس: امیر صدهزاری، منشی صحنه: آسیه معصومی، گروه کارگردانی: مهدی حسینی، آیدا جمشیدی، مدیر تدارکات: یعقوب پورخدایار، عکاس: سعید آقاخانی.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان