امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

زمان صحبت کردن مردان یا زنان بیشتر است

#1
مطالعات جدیدی که توسط موسسه مارچکس Marchex Institute انجام شده، نتایج جالب توجهی در بر دارد که مطمئناً شما را متعجب خواهد. در این مطالعات که ۲۰۰ هزار تماس تلفنی مورد بررسی قرار گرفته شده، نشان داده می شود که مردان بیشتر از زنان در تماس های تلفنی موبایلی صحبت می کنند. میانگین زمان تماس های تلفنی مردان ۷ دقیقه و ۲۳ ثانیه بوده که در هر تماس ۲۳۶ کلمه با سرعت ۳۲ کلمه در دقیقه لغت ادا کرده اند. اما میانگین تماس های تلفنی خانم ها برابر با ۶ دقیقه و ۳۰ ثانیه بوده که در هر تماس تلفنی ۲۲۷ کلمه با سرعت ۲۴ کلمه در دقیقه ادا کرده اند.



تماس های تلفنی آقایان بیشتر مربوط به کار و تجارت بوده اما خانم ها بیشتر در مورد تغذیه، دفع آفات و حشره ها و ملک و مسکن صحبت کرده اند. جالب است بدانید که ۶۵ درصد تماس های تلفنی خانم ها در مورد کنترل و دفع حشره ها بوده، ۵۹ درصد در مورد سوسک ها بوده، ۵۸ درصد در مورد عنکبوت ها بوده و ۵۶ درصد هم در مورد موریانه ها بوده است.

تماس های تلفنی آقایان بیشتر بین ساعت های صبح تا ظهر صورت می گیرد اما تماس های تلفنی خانم ها بیشتر از ظهر تا شب صورت می گیرد. از شب تا نیمه های شب خانم ها و آقایان به یک اندازه از تلفن استفاده می کنند.

این اطلاعات بیشتر به درد کارهای بازاریابی و بازاریابان موبایلی به درد می خورد. موسسات تبلیغاتی گوش به زنگ باشند!
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان