امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه دروغ های آقایان را رمزگشایی کنیم؟

#1
آیا می دانستید که آقایان دو برابر خانم ها دروغ می گویند؟ در اینجا به بعضی از رایج ترین این دروغ ها و دلیل آنها اشاره می کنیم:

دروغ 1: ترافیک سنگین است

برای یک مرد بیان این مطلب کلیشه ای و ساده از توضیح دادن دلیل واقعی آسان تر است.



فراموش نکنید بسیاری از آقایان نسبت به خانم ها از مهارت های ارتباطی کمتری برخوردارند و صحبت کردن یا توضیح دادن را دوست ندارند. جالب این است که حتی وقتی دلیل دیر کردن یک مرد کاملا معقول و بی اشکال باشد، باز هم این جمله از دهان او شنیده می شود.



دروغ 2: خیلی گران نبود

مردها وسائل سرگرم کننده و به خصوص وسائل الکترونیکی را دوست دارند ولی حتی اگر حساب بانکیشان از حساب بانکی همسرشان جدا باشد، نمی خواهند نارضایتی او را ببینند. به همین دلیل ممکن است در مورد قیمت چیزی که خریده اند دروغ بگویند. آنها دوست ندارند بی مسئولیت به نظر برسند یا به ولخرجی متهم شوند.



دروغ 3: دارم می آیم

این دروغ را زمانی می توان از آقایان شنید که به حضور در جایی مجبور شده اند، مثلا یک مهمانی خانوادگی که دوست نداشته اند در آن حضور پیدا کنند. پس تا جایی که می توانند آمدن را به تعویق می اندازند و در عین حال عصبی و ناراحت هستند.



توجه داشته باشید که او می داند نیامدن به مهمانی عواقب بدی به دنبال خواهد داشت (دعوا و بحث و ناراحتی) به همین دلیل این دروغ را می گویند تا هم دیرتر برسند و هم کنترل خود را بر موقعیت حفظ کرده باشند.



دروغ 4: زیاد سیگار نکشیدم

این دروغ می تواند نشان دهنده یک مشکل جدی باشد و اگر مرتب تکرار شود ممکن است نشانه بدی باشد. اگر با این مشکل روبرو هستید حتما با همسرتان صحبت کنید و به او بگویید که چقدر نگران هستید.



دروغ5 : ببخشید متوجه نشدم که زنگ زدی

دروغ 6: موبایلم خاموش شد



دروغ7: آنتن نداشتم

همه این دروغ ها یک معنا دارند: نمی خواستم جواب تلفنت را بدهم. چرا؟ معمولا آقایان این دروغ را می گویند تا از دخالت همسرشان در امان باشند، یا کسی مزاحم تنهاییشان نشود. بهتر است در این مواقع به او زنگ نزنید و اجازه بدهید دلش برایتان بیشتر تنگ شود.



دروغ8: در این لباس چاق به نظر نمی رسی

اگر می خواهید در مورد لباس یا ظاهرتان واقعیت را بشنوید، به سراغ یکی از دوستانتان بروید و از او بپرسید. چرا که همسرتان، اگر به اندازه کافی با تجربه باشد، بعضی واقعیت ها را به شما نخواهد گفت.



احتمالا یکی از دوست های او عواقب گفتن حقیقت را (قهر ها و ناراحتی های خانم ها بعد از شنیدن واقعیت) برای او توصیف کرده و حس مصلحت طلبی او اقتضا می کند که به جای بیان واقعیت، چیزی را بگوید که شما را خوشحال می کند.

دروغ 9: چیزی نیست. خوبم.

بیش از 50 درصد آقایان این دروغ را به همسرشان می گویند چون دوست ندارند مشکلشان بزرگ نمایی شود یا غرور مردانه شان زیر سوال برود. مردها می دانند که به اندازه خانم ها در بیان اتفاقاتی که در حال وقوع است، یا بیان احساساتشان مهارت ندارند،



بنابراین بهتر است همسرشان را به کلی وارد ماجرا نکنند. دفعه بعد که این حرف را از همسرتان شنیدید، به او دو روز وقت بدهید تا بیشتر فکر کند، و بعد از او بپرسید که آیا هنوز نگران و ناراحت هست یا نه.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چطور فکر کنیم تا افسرده نباشیم
  چیکار کنیم تا افسرده نباشیم؟
  چگونه در ۵ دقیقه حالمان را خوب کنیم؟
  چگونه در ۲۵ دقیقه حالمان را خوب کنیم؟
  چگونه عادت های بد را به سادگی ترک کنیم؟
  چگونه با تنهایی و کمرویی کنار بیاییم؟
  والدین چگونه باید با افسردگی نوجوانان برخورد کنند؟
  درک کنیم، درک بشیم(:
  روش صحیح کنترل و عاشق کردن مردان چگونه است؟
  چگونه سلامت روان داشته باشم؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان