امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با زگشت جادوگر به پرسپولیس

#1
سرمربی جدید پرسپولیس در یکی از نخستین اظهارنظرهایش اعلام کرد می‌خواهد هافبک پیشین این تیم که از فوتبال خداحافظی کرده، را برای نیم فصل دوم به میدان بازگرداند. هرچند ممکن است این اظهار نظر برای به دست آوردن دل هواداران باشد، اما علی کریمی نشان داده سابقه بازگشت به میدان را دارد و ممکن است از تصمیمش پشیمان شود!

به گزارش وبسایت نود، اختلافات موجود میان علی دایی و علی کریمی موجب شده بود که ستاره شماره ۸ فوتبال ایران و پرسپولیس طی سال‌های اخیر، از باشگاه متبوعش دور بماند اما خروج دایی از دایره پرسپولیس حالا درهای این باشگاه را روی کریمی که دوست داشت با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند، باز کرده است.

در این سوی میدان حالا پرسپولیس هم برای ایجاد وحدت روی سکوها بیش از همیشه تاریخش به کریمی نیازمند است. اگرچه پاسخ اولیه کریمی به دعوت درخشان منفی بود اما سرخ‌ها هنوز به بازگرداندن کریمی به نیمکت و حتی زمین سبز چمن امیدوارند.

تلاش فراوانی از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس به راه افتاده تا بتوانند علی کریمی را به نیمکت پرسپولیس نزدیک کنند و با بازگرداندن او سکوها را با توجه به علاقه شدید هواداران این تیم به جادوگر فوتبال ایران، آرام کنند.

البته علی کریمی تاکنون به مدیران این باشگاه پاسخ مثبت نداده و اعلام کرده که قصد ورود به فوتبال در شرایط کنونی را ندارد و سعی دارد به کارهای شخصی و عقب افتاده‌اش رسیدگی کند. با این حال این پروسه ادامه دارد و به نظر می‌رسد که در هفته‌هایی که پیش روی پرسپولیس است، بحث بازگرداندن کریمی به پرسپولیس چه به عنوان بازیکن (کریمی سابقه بازگشت به فوتبال پس از خداحافظی را دارد) و چه به عنوان مربی باز خواهد ماند.

خداحافظی در سال ۱۳۹۲ و بازگشت به فوتبال
کریمی پس از بازی پرسپولیس با سپاهان در فینال جام حذفی در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. کریمی پس از خداحافظی از فوتبال اعلام کرد، فوتبال جای امثال او نیست و "دایه‌های مهربانتر از مادر" باید فوتبال را بچرخانند.

خداحافظی کریمی از فوتبال، بازتاب گسترده‌ای داشت و سایت رسمی فیفا با اشاره به خداحافظی علی کریمی از دنیای فوتبال، از او به عنوان اسطوره فوتبال ایران یاد کرد و خداحافظی او از میادین فوتبال را غیر منتظره خواند اما در نهایت کریمی به فوتبال بازگشت و در تراکتورسازی فوتبالش را ادامه داد.

کریمی سرانجام در ۲۹ تیر ۱۳۹۳ برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد؛ درحالیکه او اعلام کرده بود امیدوار است بتواند با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند به نظر می‌رسد همین بازگشت پس از خداحافظی پرسپولیسی‌ها را برآن داشته که این گزینه را روی میز حفظ کنند.

با زگشت جادوگر به پرسپولیس 1
با زگشت جادوگر به پرسپولیس 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ِ**@ًrُِّ@^ُ$**
آگهی
#2
انشا... جادوگر پرسپولیس برمی گردد
Heartپرسپولیس
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!
Wink شجاع مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین می‌شود؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان