امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حداكثر فشرده سازي با KGB Archiver

#1
حداكثر فشرده سازي با KGB Archiver 1

یکی از بهترین روشهای کم کردن حجم فایلهای داخل کامپیوتر فشرده سازی است این عمل توسط نرم افزارهای فشرده سازی صورت میگیرد که شما قادر خواهید بود توسط این نرم افزارها میتوانید فایلهایتان را با حجم کمتر آرشیو نموده و ضمن فشرده سازی و کم کردن حجم آنها قادر خواهید بود که فایلهایتان را آرشیو بندی کنید و آنها را مرتب نمایید.
البته فشرده سازی به عواملی مانند نوع فایل و نوع سیستم عامل ۶۴ بیتی یا ۳۲ بیتی و عوامل دیگر بستگی دارد ولی میتوان گفت برنامه KGB Archiver بیشترین میزان فشرده سازی را نسبت به بقیه برنامه ها از جمله ۷zip و winrar دارد هرچند این مقدارزیاد نیست.برای انجام بیشترین مقدار فشرده سازی باید در قسمت Compression level مقدار Maximum را انتخاب کنید که در این صورت مدت زمان فشرده سازی بسته به اندازه فایل و قدرت cpu طول خواهد کشید.

ميزان درصد فشرده سازي اين نرم افزار با نرم افزار هاي رقيب اختلاف فاحشي دارد به صورتي كه Office 2006 با آرشيو شدن با اين نرم افزار حجمش از 430 مگابايت به 1.50 مگابايت تغيير كرد ! تنها مشكل بسيار خسته كننده ي نرم افزار مدت زمان زياد براي فشرده سازي و خارج كردن فايل از حالت فشرده است . به طور مثال اگر كامپيوتر شما P4 و داراي CPU 3.3 و RAM 1 G باشه حدود 2 ساعت و 47 دقيقه طول مي كشه تا آفيس از حالت فشرده شده در بياد !!!

اما با توجه به ارائه ورژن جدید این نرم افزار سرعت آن ۸% افزایش یافته و ضمن اینکه امکان نمایش شاخه های ویندوز را برای شما به مانند نرم افزارهایی نظیر Win RAR فراهم ساخته است.




دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دانلود 3.4 مگابايت
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان