امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اجرای سریع برنامه‌ها با Launchy 2.6 B2

#1
لانچی دربرگیرنده‌ی قابلیت‌های برجسته‌ی فراوانی است. از میان آن‌ها به ذکر مواردی اکتفا می‌کنیم.
*
پوسته(Skins): می‌توانید ظاهر لانچی را مطابق سلیقه‌ی خود تغییر دهید. پوسته‌های متعددی برای این نرم‌افزار در وب‌گاه دِویَنت‌آرت موجود می‌باشد.
*
فهرست(Catalog): فهرست، مهم‌ترین قسمت لانچی را تشکیل می‌دهد و درواقع شامل پرونده‌هایی است که مدنظر لانچی می‌باشند. با وارد نمودن مسیر پوشه‌ی حاوی برنامه‌های مورد نظر و نیز قالبی که قصد اجرای آن را دارید، پرونده‌های مذکور فهرست شده و امکان دستیابی شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم می‌آورند.
*
افزونه: لانچی نیز مانند بسیاری از نرم‌افزارهای دیگر شامل افزونه‌هایی است که قابلیت‌های ویژه‌ای را به آن اعطا می‌نمایند. البته تعداد این افزونه‌ها محدود است، زیرا اکثر اهدافی که قصد تحقق آن‌ها را در لانچی دارید، به‌طور پیش‌فرض در این نرم‌افزار قابل اجرا می‌باشند. از میان افزونه‌های موجود برای لانچی می‌توان به وبی و کَلکی اشاره کرد.
*
وبی(Weby): این افزونه‌ی بسیار پرکاربرد در مرور وب شما را یاری می‌دهد. وبی دارای کلمات کلیدی می‌باشند که هریک به طریقی به یک جست‌وجوگر اینترنتی متصل می‌شود. البته خود نیز می‌توانید شمار این کلمات را افزایش دهید. به‌طورمثال ابتدا واژه‌ی گوگل را نوشته، سپس عبارت موردنظرتان را در گوگل جست‌و‌جو‌ نمایید. چنان‌چه از تاندربرد یا اَوت‌لوک استفاده می‌کنید، می‌توانید از دستور E-mail برای فرستادن پست الکترونیکی استفاده نمایید.
*
کَلکی(Calcy): با فعال نمودن این افزونه می‌توانید چهار عمل اصلی را سریعاً توسط لانچی انجام دهید. کافی است عبارت را بنویسید، حاصل بلافاصله نمایان می‌گردد.
*
امکان توسعه‌ی افزونه‌ها وجود دارد. PyLaunchy امکان گسترش افزونه‌های لانچی توسط زبان برنامه‌نویسی پیتون را می‌دهد، #Launchy نیز امکان گسترش این افزونه‌ها را به‌وسیله‌ی Net. فراهم می‌کند.
*
چنان‌چه در نظر دارید تنها بخشی از نرم‌افزارهایتان در لانچی فهرست شوند، یک پوشه‌ی جدید ساخته و میانبر‌ برنامه‌های مورد نظرتان را در آن قرار دهید.
*
می‌توانید کلید میان‌بر‌ی مطابق با سلیقه‌ی خود برای ورود سریع به لانچی ایجاد نمایید.
*
می‌توانید فاصله‌ی زمانی جهت به‌روز‌رسانیِ فهرست موجود در لانچی را تغییر دهید. به‌این‌ترتیب لانچی در زمان مقرر پرونده‌های موجود را به‌طور مخفیانه فهرست نموده و از تغییرات جدید آن‌ها مطلع می‌گردد.
*
لانچی به مرور زمان نرم‌افزارهای انتخابی شما را شناسایی نموده و سریع‌تر در اختیارتان قرار می‌دهد.
*
یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این نرم‌افزار، امکان نگارش نام برنامه‌ی مورد نظر به‌صورت ناقص و حتی با نویسه‌های حذف شده است. به‌طورمثال به‌جای نوشتن xnview می‌توانید بنویسید: xv.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Android معرفی برنامه couply
Android معرفی برنامه LokLok
Android معرفی برنامه AlarmMon
  معرفی برنامه Alarmy
Android معرفی برنامه Unlockt.me
Rainbow معرفی برنامه Plato
  معرفی برنامه Rave
  دانلود برنامه برای ویرایش و ساخت کلیپ FILMORAGO V5.0.8
  دانلود برنامه ویرایش چهره سال 2020 Sweet Snap Pro v4.11
  اپلیکیشن پنل نوتیفیکیشن و تنظیمات سریع شیائومی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان