امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نکات مهم برای سلامتی مردان

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نکات مهم برای سلامتی مردان 1
مردان به علت ترس از بدنام شدن از رفتن به دکتر اجتناب می کنند و نشانه های غیر معمول را نادیده می گیرند ( این امر تا حدودی ممکن است توضیح دهد که چرا زنان به طور متوسط پنج سال بیشتر از مردان زندگی می کنند ) مهم این است که مردان در مورد سلامت خود فعال باشند.
 
برنامه معاینات سالانه، و ملاقات با پزشک را داشته باشند. با این حال، واضح است که مردان در تمام سنین در مورد سلامت خود فعال تر می شوند و یک راه آسان برای شروع آن است که به دنبال گام های اساسی برای حفظ سلامتی و نشاط  باشید در این مقاله تعدادی از این نکات بهداشتی بیان می شود.
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نکات مهم برای سلامتی مردان 1
 
خوردن غذاهای طبیعی
از غذاهای بسته بندی شده و غذاهای فرآوری شده اجتناب کنید زیرا اغلب پر از قند، نمک، چربی های ناسالم و کالری است. غذاهای سالم مانند میوه و سبزیجات، غلات کامل، غذاهای غنی از فیبر ( لوبیا و سبزیجات )، ماهی تازه را انتخاب کنید. از خوردن غذاهای سفید مانند ( آرد سفید ، شکر سفید و دیگر غذاهای فرآوری شده ) اجتناب کنید زیرا نه تنها عاری از ویتامین ها و مواد معدنی است بلکه از الیاف طبیعی نیز محروم است. و به سرعت در حال افزایش سطح قند خون، که منجر به افزایش وزن، بیماری دیابت و دیگر مشکلات سلامتی می شود از نان و غذاهای پخته شده با آرد سفید اجتناب کنید.
ورزش و فعالیت بدنی
بیماری قلبی علت اصلی مرگ و میر در مردان آمریکایی است. ورزش بهترین راه برای جلوگیری از بیماری های قلبی و نگه داشتن صدای تیک تیک قوی قلب است. هدف باید 30 دقیقه فعالیت برای حداقل پنج روز در هفته است. ورزش هوازی شامل پیاده روی، آهسته دویدن، شنا کردن  و یا ورزش هایی مانند تنیس و بسکتبال می باشد.
حفظ و نگهداری یک کمر سالم بهترین کار است
در اینجا یک راه سریع برای تعیین اینکه آیا سلامتی شما در معرض خطر است اندازه گیری دور کمر می باشد اندازه دور کمر که بیش از 40 اینچ باشد می تواند دلیلی برای نگرانی مردان باشد مردان با کمر بزرگ در خطر افزایش ( دیابت، فشار خون بالا، سکته مغزی و دیگر مسائل مربوط به سلامت هستند.
مصرف مولتی ویتامین قوی روزانه و مکمل های معدنی
مصرف مولتی ویتامین روزانه کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل کنید بدن شما عملکرد درستی دارد اما خوردن غذاهای غنی از ویتامین مزایای اضافی مانند مقدار زیادی فیبر سالم و مواد معدنی را تامین می کند.
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نکات مهم برای سلامتی مردان 1

از مشکلات بهداشتی اجتناب کنید
سیگار کشیدن یکی از بدترین چیزها برای سلامتی شما است. دود سیگار نیز به همان اندازه خطرناک است. حدود 3000 غیر سیگاری آمریکایی هر سال از سرطان ریه می میرند  و سیگار کشیدن باعث می شود شرایط  بی شمار دیگری از جمله COPD، آمفیزم و بیماری های قلبی و کمک به توسعه سرطان در هر ارگان شود. از الکل و داروها اجتناب کنید .
علاوه بر این، استروئیدهای آنابولیک که مردان از آن برای افزایش حجم عضلانی خود استفاده می کنند می تواند به مشکلات جدی مانند ( نازایی، بیماری های قلبی، پوست بد  و مشکلات رفتاری منجر شود.
محافظت از پوست شما
مردان سفید پوست بالای 50 سال سن، بیشترین تعداد تشخیص های ملانوم را دارند و تعداد مردان در حال مرگ به علت ملانوم بدخیم در 30 سال گذشته دو برابر شده است. این افزایش به علت قرار گرفتن مقابل نور خورشید بدون کرم ضد آفتاب و یا سایر اقدامات حفاظتی می باشد. حداقل از یک ضد آفتاب با spf 15 استفاده، و هر دو ساعت تکرار کنید ماهانه یک بررسی پوستی برای یافتن خال های غیر معمول و یا جدید داشته باشید و برای بررسی کامل پوست بدن، یک بار در سال به متخصص پوست مراجعه کنید.

پروستات خود را چک کنید
تشخیص سرطان پروستات در مردان آمریکایی بالا است با مراجعه به پزشک، تست غربالگری سرطان پروستات و معاینه فیزیکی برای بزرگ شدن پروستات انجام دهید همه پزشکان چکاپ سالانه را توصیه می نمایند اما بسته به عوامل خطر فردی، ممکن است چکاپ زودتر انجام شود
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  انواع توده تناسلی در مردان و زنان + درمان زائده با عکس
  نکات ضروری روزه داری در ایام کرونایی
  نکات مراقبت از پوست مخصوص خانم ها و آقایون شاغل
  شکستگی استخوان با چاقی شکمی در مردان
  نکات مهم درباره مصرف دارو با معده خالی
  فواید نور خورشید برای سلامتی
  9 مشکل سلامتی و بیماری که دستانمان به ما نشان می دهند
  سرطان هایی که در مردان رایج تر است و 10 سرطانی که باعث مرگ مردان می شود
  فواید سلامتی غذاهای تند چیست؟
  آنچه هوس غذایی شما درباره سلامتی شما می گوید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان