امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ساپورت و به خیابان آمدن انصار حزب‌الله بد، مست‌های قداره‌بند خوب!

#1
ساپورت و به خیابان آمدن انصار حزب‌الله بد، مست‌های قداره‌بند خوب! 1


در تابستان رو به پایان امسال چندین مورد حمله اراذل و اوباش مسلح به سلاح سرد و در حالت غیرعادی به مردم و حتی یک کلانتری رسانه‌ای شده ولی کمتر مقامی در مجلس و یا دولت بوده که تنها بخشی از توجهی را به مقابله با ساپورت‌پوشی زنان و یا برخورد با اعلام تمایل انصار حزب‌الله به انجام اقدامات خارج از چارچوب قانون نشان داده، به جرایم خشنی نشان دهد که خبرهای انها تکراری شده است.
در حالی که سیاست سایه سنگین خود را بر بیشتر مسائل سیاسی و اجتماعی ایران انداخته است، میزان پرداختن مقامات دولتی و نمایندگان مجلس و هواداران رسانه‌ای آنها، بیش از آن که به اهمیت ذاتی موضوعات مورد بحث وابسته باشد، به اهمیت سیاسی انها وابسته است.

به گزارش «تابناک»، مسائل مروبط به نوع پوشش و برخوردهایی که ادعا می‌شود گروه موسوم به انصار حزب‌الله در این باره با جامعه بکنند نمونه‌ای روشن از اهمیت یافتن عجیب یک موضوع غیرسیاسی است و در مقابل اخبار پرتکرار مربوط به بعضی ناامنی‌های خشن اجتماعی چون به منافع سیاسی عده زیادی آسیب نمی‌زند، با بی‌تفاوتی کامل مواجه می‌شود.

وقتی که عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور ایران در ابتدای تیرماه برای پاسخ دادن به سئوال دو نماینده مجلس درباره "علت برخورد نکردن وزارت کشور با پوشیدن جوراب ساپورت" توسط خانم‎ها به مجلس رفت روشن شد که اجبار دیگر بازیگران به تکرار مواضع یک گروه چقدر می‌تواند هدف مهمی باشد.

وزیر کشور بعدا در این باره اظهار داشت که «از من خواسته شد که شما به صراحت این واژه را در یکی از مصاحبه ها بکار ببرید و بگویید وزارت کشور با ساپورت مقابله می کند که من گفتم این مناسب نیست که من این مطلب را بگویم چرا که فردا و پس فردا باید بگویم با این لباس و آن لباس هم مخالفم و من باید به تعداد لباس هایی که پوشیده می شود بگویم با این ها مخالف هستم و این در شان من نیست و من می‌گویم که وزارت کشور طبق قانون با پوشش نامناسب برخورد قانونی می کند اما اصرار بود که من این کلمه را بکار ببرم که من نیز هیچ وقت این کلمه را بکار نبردم»

وزیر کشور نتیجه خودداری خود از استفاده از کلمه «ساپورت» و محکومیت آن را دریافت کرد و با کارت زرد مجلس مواجه شد.

در پایان فصل گرما و در شرایطی که معمولا هر ساله با نزدیک شدن به سرما، موضوع حجاب و عفاف رو به فراموشی می‌رود. سخنان رئیس جمهور در مشهد در باره بی‌فایده بودن ون و پاسبان در جا انداختن فرهنگ عفاف و حجاب مطلوب در جامعه بار دیگر، صف‌کشی روشنی بین دو گروه ایجاد کرد، صف‌کشی خاصی که رنگ و بوی نفع‌طلبی سیاسی در ان کاملا روشن است.

تفاوت این بار این است که در مقابل تهدید گروهی به نام انصار حزب‌الله به انجام عملیات گسترده برای منکوب کردن آنانی که انصارحزب‌الله خارج از دایره رعایت اخلاق و احکام اسلامی می‌‎داند، وزیر کشور و رسانه‌های نزدیک به دولت اعلام موضع شفاف می‌کنند که کوتاه نخواهند آمد و با هر اقدام غیرقانونی مقابله خواهند کرد.

این در حالی است که اگر یک جرم خشن و غیرطبیعی در جایی اتفاق بیفتد وزیر کشور و مقامات مسئول دیگر در این حوزه لازم نمی‌بینند اعلام موضع کنند و وعده و قول برخورد ریشه‌کنی بدهند.

در تابستان رو به پایان امسال چندین مورد حمله اراذل و اوباش مسلح به سلاح سرد و در حالت غیرعادی به مردم و حتی یک کلانتری رسانه‌ای شده ولی کمتر مقامی در مجلس و یا دولت بوده که تنها بخشی از توجهی را به مقابله با ساپورت‌پوشی زنان و یا برخورد با اعلام تمایل انصار حزب‌الله به انجام اقدامات خارج از چارچوب قانون نشان داده، به جرایم خشنی نشان دهد که خبرهای انها تکراری شده است.

تفاوت‌های این دو دسته موضوعات را می‌توان به آسانی در جای خبر انها در رسانه‌ها مشاهده کرد. بحث بر سر حجاب و اقدامات غیرقانونی احتمالی انصار حزب‌الله در روی جلد روزنامه‌ها و صفحات سیاسی است ولی همه خبرهای مربوط به ناامنی و مواد مخدر و مسائل مربوط به آن فقط حادثه‌ای است که باید در صفحه حوادث قرار گیرد!
اخبار اجتماعی - تابناک
ساپورت و به خیابان آمدن انصار حزب‌الله بد، مست‌های قداره‌بند خوب! 1 
پاسخ
 سپاس شده توسط mahru
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مرد گرگ نما در خیابان بدست پلیس دستگیر شد ( عکس )
  دستگیری 2 دختر بخاطر پوشیدن ساپورت عجیب
  کوزوو، حزب‌الله لبنان را "گروه تروریستی" اعلام کرد
  اعتراف حزب‌الله به "اشتباه بزرگ" در لبنان پس از رفیق حریری
  رئیس جمهور مکزیک نیروهای مسلح را به خیابان‌ها آورد
Heart ماجرای مکالمه روح‌الله حسینیان با امام زمان!
Heart انتقاد آیت‌الله جنتی از مصوبه اخیر مجلس؛ برخی به دنبال بی‌خاصیت کردن احراز صلاحیت
  لخت شدن دختر در خیابان و انجام چالش آب یخ + عکس
  توافق الکاظمی و گردان‌های حزب‌الله برای تشکیل کمیته تحقیق پیرامون ترور سردار سلیمانی
  پاسخ آیت‌الله اعرافی به شایعات درباره بازگشایی حرم‌ها

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان