امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سقوط شهروند سر به هوا در داخل چاه

#1
سقوط شهروند سر به هوا در داخل چاه/ 6 مصدوم در تصادف خودرو و عابر
تصادف خودرو و عابر با 6 مصدوم،سقوط شهروند سربه هوا به داخل چاه و نجات چاه کن 60 ساله از عمق چاه مهمترین اخبار آتش نشانی در 24 ساعت گذشته است.
به گزارش خبرگزاری مهر،کارگر چاه كن كه به دلیل گاز گرفتگی در عمق 12 متری چاه بیهوش و گرفتار شده بود، با کمک و سرعت عمل آتش نشانان از داخل چاه خارج شد و از مرگ حتمی نجات یافت. ساعت 10:08 دقیقه صبح روز گذشته درپی تماس پسر این مقنی با سامانه 125 و اعلام گرفتاری پدرش در داخل چاه بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 99 به همراه گروه امداد و نجات 9 روانه محل حادثه در خیابان 17 شهریور، بعد از تقاطع منصور شدند.
محمدرضا شمسایی معاون عملیات منطقه 8 آتش نشانی تهران که با حضور در محل بر نحوه عملیات نیروها نظارت داشت در مورد این حادثه گفت: یک کارگر چاه کن 60 ساله درداخل خانه ای قدیمی مشفول حفر چاه بود که ناگهان در عمق چاه دچار گاز گرفتگی شد.
وی افزود: بنا به گفته پسر این مقنی که در بالای چاه، کار خارج کردن خاک از چاه را انجام می داد، پدرش در حین کار ناگهان در انتهای چاه نقش بر زمین شد و به هیچ صدایی واکنش نشان نداد.
معاون عملیات منطقه 4 آتش نشانی ادامه داد: آتش‌نشانان ابتدا اقدامات لازم برای ایمن سازی چاه را انجام داده و سپس با استفاده از تجهیزات ایمنی و نجات، با رعایت اصول ایمنی به داخل چاه رفتند و این کارگر مسن را از چاه خارج کردند.
شمسایی خاطرنشان کرد: با عکس العمل به موقع نیروهای آتش نشانی در انتقال سریع مقنی به بیرون چاه و انجام احیای عوامل اورژانس و رساندن اکسیژن به وی خوشبختانه به یاری خدا زندگی دوباره به این کارگر بخشیده شد.
سقوط مرد سر به هوا در چاه
مرد جوانی که براثر بی احتیاطی به درون چاهی در میدان انقلاب سقوط کرده بود با حضور به موقع آتش نشانان نجات پیدا کرد. به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی و اطلاع رسانی این حادثه، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 40 ساعت 8:51 دقیقه صبح امروز به سمت محل حادثه حرکت کردند.
اکبر اکبری رئیس ایستگاه مرکزی منطقه پنج آتش نشانی تهران در این باره اظهار داشت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد کارگری افغانی حدودا 25 ساله به داخل چاه سقوط کرده بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه با استفاده از تجهیزات ویژه و به صورت کاملا ایمن به داخل چاه رفته و فرد مصدوم را با برانکارد مخصوص به خارج از چاه وسطح زمین منتقل کردند.
اکبری با اشاره به مصدومیت این کارگر از ناحیه دست و پا و کمر بر اثر سقوط در چاه گفت: آتش نشانان مرد مجروح را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.
علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

6 مصدوم در پی تصادف خودرو و عابر
ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در ساعت 03:07 دقیقه بامداد امروز آتش نشانان ایستگاه 27 را به محل حادثه در شمال به جنوب بزرگراه ستاری، ورودی بلوار فردوس اعزام كرد.
به گفته مرتضی شاه محمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک خودرو سواری با پنج سرنشین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه ستاری در حال حرکت بود که به علت نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و به شدت با یک خودروی پارک شده در کنار خیابان برخورد کرد.

وی با اشاره به مصدومیت همه پنج سرنشن خودرو و همچنین یک عابر پیاده دراین حادثه، افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل با قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف صحنه تصادف برای جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر، هر شش مصدوم را جهت مداوا و انتقال به مراكز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.
این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه رانندگی از طرف پلیس راهور در حال بررسی است، گفت: نیروهای آتش نشانی پس از انتقال خودرو ها توسط جرثقیل و ایمن سازی كامل محل به ایستگاه خود مراجعت كردند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مرگ ۲۱ دانش آموزان در سقوط هولناک اتوبوس در رودخانه
  سقوط مرگبار از پل در شیراز / 2 کشته
  نجات معجزه آسای کودک 2 ساله در حادثه سقوط از طبقه 17 + عکس
  کشته‌شدگان سقوط اتوبوس در نی‌ریز «سرباز» بودند
  اسامی 15 قربانی حادثه سقوط اتوبوس به دره
  سقوط اتوبوس به دره نی‌ریز 19 نفر را به کام مرگ فرستاد
  سقوط داربست ساختمانی در شهرک مسعودیه + تصاویر
  سقوط اتوبوس فوتبالیست ها در مکزیک 20 کشته داد!
  یک کشته و یک مجروح در پی سقوط بوم جرثقیل 105 تنی (تصاویر +18)
  وحشت مردمـ بخاطر سقوط جَسَد از آسمان +عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان