امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تالارباغ غیرمجازمتخلف دراراک مهر و موم شد

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

رییس پلیس امنیت فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 15 تالار باغ غیرمجاز و متخلف در شهرستان اراک مهر و موم شد.
به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ «احمد عباسی» افزود: این تالار باغ ها در راستای برنامه نظارتی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس این استان مهر و موم شده اند.

وی بیان کرد: در برنامه ریزی عملیاتی پلیس، ارتقاء امنیت اجتماعی و ارائه خدمات انتظامی مطلوب به اصناف و اتحادیه ها، پیشگیری از جرایم، مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و تحقق خواسته شهروندان در نهادینه سازی ارزش های دینی در بین صنوف از جمله اولویت هایی است که با جدیت دنبال می شود.

رییس پلیس امنیت فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: نظارت بر تالار باغ های شهر اراک نیز از جمله موضوعات و درخواست های شهروندان از پلیس استان بود که با برنامه ریزی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، طرح ها و برنامه ریزی عملیاتی ویژه ای برای ساماندهی قانونمند بودن فعالیت متصدیان تالارباغ ها به مرحله اجرا گذاشته شده است.

سرهنگ عباسی گفت: در رابطه با مهر و موم این تالار باغ ها، 11 متصدی متخلف به علت رعایت نکردن ضوابط قانونی و شئونات اسلامی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی، از شهروندان خواست، در راستای رویکرد پیشگیرانه پلیس و جلوگیری از بسترهای بروز جرم و به منظور سالم نگه داشتن محیط های عمومی از مظاهر غیر دینی، گزارش های خود از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس اطلاع دهند.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان