امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

لیونل مسی مسلمان شد!

#1



لیونل مسی مسلمان شد! 1



لیونل مسی اعلام کرد که تحت تاثیر فرهنگ غنی ملی-اسلامی امت همیشه در صحنه ایران، اسلام آورده است. او هم‌گروهی آرژانتین با دو کشور مسلمان ایران و بوسنی و کشور نیمه مسلمان نیجریه را از الطاف الهی دانست.

لیونل مسی، مهاجم سرشناس آرژانتینی که ۳۱ خرداد در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مقابل ایران بازی خواهد کرد، به دین مبین اسلام مشرف شد! پس از اعلام نتیجه هم‌گروهی تیم فوتبال ایران و آرژانتین، هزاران کاربر ایرانی فیس‌بوک در اقدامی خودجوش به صفحه فیس‌بوکی «مسی» هجوم بردند و وی را مورد عنایات خاص خویش قرار دادند. پس از این اقدام، لیونل مسی در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحت تاثیر فرهنگ غنی ملی-اسلامی امت همیشه در صحنه ایران قرار گرفته‌‌است و برای حفظ امنیت جان و آسایش روان، تسلیم حماسه اسپمی ایرانیان شده‌ و اسلام آورده‌است.

وی هم‌گروهی تیم ملی آرژانتین با دو کشور مسلمان ایران و بوسنی و کشور نیمه مسلمان نیجریه را از الطاف الهی و عنایات غیبی آقا امام زمان (عج) نسبت به خویش نامید ولی از پوشش نامناسب فرناندا لیما در مراسم قرعه‌کشی به شدت انتقاد کرد و آنرا توهین به اعتقادات بسیاری از فوتبال‌دوستان مومن دانست. مسی خاطر نشان کرد که اهانت‌های کاربران ایرانی‌ در صفحه فیس‌بوکش را اعتراضی به‌حق و موجه نسبت به ظاهر غیرشرعی، غیرمنشوری و تحریک‌آمیز مجری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی می‌داند و از فیفا خواست تا به تحریک احساسات پاک مسلمانان پایان دهد.

«لیونل مسی» هم‌چنین اعلام کرد که نامش را به «لیونعلی مسی» تغییر خواهد داد و در پاسخ به بیش از ۴۰هزار نظر کاربران ایرانی در صفحه فیس‌یوکش گفت: «بازی مقابل هاشم بیگ‌زاده بزرگ‌ترین افتخار زندگی فوتبالی من خواهد بود.»

در پایان این بیانیه لیونل مسی از صمیم قلب آرزو کرد که برای زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) به مشهد مقدس طلبیده شود تا بیشتر با ملت با فرهنگ ایران آشنا شود



هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ هَـ سـ تَـҐ

هَـ ـر چـ ـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے گَـ Ґ

هَـ ـر ڪـ آرـے ڪـ ـﮧِ مـ ـے ڪُـ نَـҐ

بـ ـﮧِ פֿُـ و בَҐ مَـ ر بـ وطـ ـﮧِ

پاسخ
 سپاس شده توسط мя ąℓï
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  انتخاب زیباترین زن مسلمان جهان
  هیچکس نگران 140 میلیون مسلمان نیست!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان