امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رزمایش الی‌بیت‌ المقدس اقوام و عشایر کشور + تصویر

#1
Heart 
رزمایش الی‌بیت‌ المقدس اقوام و عشایر کشور + تصویر 1

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس اقوام و عشایر کشور صبح امروز (پنجشنبه 27 شهریور ماه) در آستانه هفته دفاع مقدس و با حضور سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در کرمانشاه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مهندس ابراهیم رضایی، استاندار کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف سپاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، سرهنگ دوستعلی آذوق، فرمانده بسیج عشایر کشور، سردار امان الهی فرمانده نیروی انتظامی استان، سردار شیخی فرمانده مرزبانی استان، اعضای شورای تامین استان و جمعی دیگر از مسئولین استان کرمانشاه در این رزمایش حضور داشتند.

هم‌چنین در این رزمایش گردان‌های بیت المقدس عشایر استان‌های کرمانشاه، کردستان، ایلام، سیستان و بلوچستان، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، لرستان، خوزستان و اردبیل حضور دارند.

مجموع نیروهای عشایری حاضر در این رزمایش 2000 نفر در قالب گردان‌هایی از 11 استان کشور است.

این رزمایش با رمز یا محمدرسول الله هم‌چنان در منطقه تنگه کنشت کرمانشاه برگزار شد.

سردار بهمن ریحانی در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس اقوام و عشایر کشور که در منطقه تنگه کنشت کرمانشاه و با حضور سردار نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در حال برگزاری است، اظهارکرد: ما می‌خواهیم با برگزاری این رزمایش به دشمنان نشان دهیم که وحدت، همدلی و همبستگی در میان اقوام و عشایر ایرانی موج می‌زند.

وی افزود: همین وحدت، همدلی و همبستگی رمز اصلی موفقیت انقلاب اسلامی ایران از زمان شکل‌گیری تاکنون بوده و هست.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: نمایش صلابت، اقتدار و آمادگی عشایر سرافراز جمهوری اسلامی ایران از جمله اصلی‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش بزرگ است.

ریحانی تصریح کرد: ارتقاء توان رزمی و آمادگی برای مقابله با هرگونه از تهدیدات دشمنان از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش بزرگ اقوام عشایر ایران است.

وی یادآور شد: امروز تمام تحرکات ما را چه دوستان و چه دشمنان رصد می‌کنند و برگزاری چنین رزمایش عظیمی برای دشمنان مایه ذلت و عصبانیت و برای دوستان مایه آرامش و خوشحالی خواهد بود.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: خشم عشایر، ایلات، طوایف و اقوام ایرانی از دشمن مایه امیدواری برای دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

سردار محمدرضا نقدی در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس اقوام و عشایر کشور که در منطقه تنگه کنشت کرمانشاه در حال برگزاری است، اظهار کرد: عشایر قهرمان ایران اسلامی در طول دوران هشت ساله دفاع مقدس خوش درخشیدند و رشادت‌های بی بدیلی از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: حماسه وحدت، یکپارچگی و همدلی بزرگترین حماسه‌ای است که عشایر ایران اسلامی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز موج بیداری اسلامی دنیا را در برگرفته و چشم تمامی مردمان آزاده جهان به ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نقدی تصریح کرد: امروز اگر می‌بینیم مردم مظلوم فلسطین و غزه جانانه می‌ایستند و صهیونیست‌ها را خوار و ذلیل می‌کنند و نشان می‌دهند که خانه صهیونیست‌ها از خانه عنکبوت هم سست‌تر است درس‌هایی است که آنها از رشادت‌ها و مردانگی ایرانیان در طول هشت سال دفاع مقدس آموخته‌اند.

وی افزود: این صهیونیست‌ها همان کسانی هستند که صحرای سینا را به راحتی تصرف کردند و در چند جنگ همه ارتش کشورهای عربی را شکست دادند اما امروز می‌بینیم که این به اصطلاح چهارمین ارتش برتر جهان چگونه در مقابل مقاومت مردم غزه و حزب الله لبنان حقیر و ذلیل می‌شود و نمی‌تواند قدم از قدم بردارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عشایر غیرتمند ایران اسلامی هرگز اجازه نخواهند داد که شاهد باشند زنان و کودکان فلسطینی را دشمن قتل عام کند.

وی با بیان این‌که «عشایر ایرانی غیرت و عزت را از کربلا آموخته‌اند» اظهار کرد: عشایر ایران در مقابل این جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ساکت نخواهند نشست و تا زمانی که انتقام این کودکان مظلوم غزه را از صهیونیست‌ها نگیرند، آرام نخواهند نشست.

نقدی تاکید کرد: یقینا عشایر ایران پیش قراولان سپاه آزادی قدس شریف خواهند بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اگر امروز عشایر از سراسر ایران در کرمانشاه گردهم آمده‌اند تمرینی خواهد بود برای گردهم آمدن مجدد آنها در قالب سپاهی بزرگ که به سمت قدس رهسپار خواهد شد و مظلومان غزه را آزاد خواهند کرد.

وی تصریح کرد: امروز آمریکای جنایتکار با راه اندازی گروه‌های تروریستی و شبکه‌های ماهواره‌ای تفرقه افکن تلاش می‌کنند بین امت اسلام شکاف بیاندازند.

نقدی ادامه داد: یقینا ما عنصر ایمان و وحدت را در میان خود نگه خواهیم داشت و راه عزتمند خود را ادامه خواهیم داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز امواج بیداری در یمن و بحرین و حجاز، افغانستان و آفریقا، مصر و لیبی و همه جای بلاد اسلامی و حتی کشورهای غیر اسلامی آغاز شده است و همه و همه تکیه گاه و نقطه امیدشان ملت ایران است.

وی تاکید کرد: امروز دشمن گروه‌هایی را به اسم این مذهب علیه آن مذهب و به اسم این قوم علیه آن قوم راه می‌اندازد و هدفش ایجاد شکاف و تفرقه میان امت اسلام است که باید نسبت به این توطئه‌ها هوشیار باشیم.

نقدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن یک گروهک جنایتکار را سازمان داده و به جان اسلام انداخته و ژست ضد تروریستی می‌گیرد. لذا باید بیدار بود و پیچیدگی‌های این اوضاع را درک کرد که خوشبختانه این آگاهی و هوشیاری در میان ملت ایران و به ویژه عشایر به وضوح دیده می‌شود.


رزمایش الی‌بیت‌ المقدس اقوام و عشایر کشور + تصویر 1


رزمایش الی‌بیت‌ المقدس اقوام و عشایر کشور + تصویر 1


رزمایش الی‌بیت‌ المقدس اقوام و عشایر کشور + تصویر 1


رزمایش الی‌بیت‌ المقدس اقوام و عشایر کشور + تصویر 1


رزمایش الی‌بیت‌ المقدس اقوام و عشایر کشور + تصویر 1

رزمایش الی‌بیت‌ المقدس اقوام و عشایر کشور + تصویر 1


رزمایش الی‌بیت‌ المقدس اقوام و عشایر کشور + تصویر 1

رزمایش الی‌بیت‌ المقدس اقوام و عشایر کشور + تصویر 1

رزمایش الی‌بیت‌ المقدس اقوام و عشایر کشور + تصویر 1


رزمایش الی‌بیت‌ المقدس اقوام و عشایر کشور + تصویر 1
رزمایش الی‌بیت‌ المقدس اقوام و عشایر کشور + تصویر 1
پاسخ
آگهی
#2
من از اون کلاه هاشون خوشم میاد باید خیلی نرم باشه
پاسخ
 سپاس شده توسط ✘PETER✘


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کدام کشور به خاطر چاقی اقامت نمیدهد؟+عکس
Thumbsdown کتک زدن و شکستن دست خبرنگار توسط حراست دانشگاه +تصویر
Subarrow دعوت پارلمان سوریه از مجلس ایران برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور
  مهاجرت به سوئد| هزینه‌های زندگی و معرفی یک روش ایده‌آل برای مهاجرت به این کشور
  تصویر زیبای هابل از یک کهکشان کرکی
  بیش از هشت هزار روستای کشور در معرض خطر سیلاب قرار دارد
  جنجال مرغ های آلوده به تریاک در کشور
Heart شاخص‌هایی دال بر مداخله خارجی در کشور وجود دارد
Heart کویت، تنها کشور عرب حوزه خلیج فارس که عادی‌سازی را رد می‌کند
Heart  گفت‌و‌گو با آمریکا بر خروج نیروهای این کشور از عراق متمرکز بود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان