امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

حضور پنج وزیر در کمیسیون‌های مجلس

#1
Heart 
حضور پنج وزیر در کمیسیون‌های مجلس 1

کمیسیون های تخصصی مجلس پس از سه هفته تعطیلات تابستانی مجلس شورای اسلامی جلسات خود را در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از سر می‌گیرند که پنج وزیر به کمیسیون های تخصصی فراخوانده شده اند و همچنین نجفی سرپرست وزرات علوم جهت ارائه گزارش عملکرد و بررسی برنامه‌های سال تحصیلی جدید به کمیسیون آموزش می‌رود.

بر این اساس، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، روز یکشنبه دعوت از وزیر اطلاعات جهت بررسی برخی از تأیید صلاحیتها، انتخاب ناظرین شورای‌عالی آموزش و پرورش، دعوت از رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی جهت بررسی موضوع کمیت و کیفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری را در دستور کار خود دارد.

همچنین دعوت از سرپرست وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری جهت ارائه گزارش عملکرد و بررسی برنامه‌های سال تحصیلی جدید، دعوت از وزیر آموزش و پرورش جهت بررسی مشکلات و ارائه برنامه‌های سال تحصیلی جدید در دستور کار اعضای کمیسیون آموزش مجلس در روز سه شنبه است.

کمیسیون اجتماعی هم روز سه شنبه از وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات هشت نماینده مجلس شورای اسلامی دعوت کرده است.

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس یکشنبه تقاضای سیدهادی حسینی نماینده قائم شهر مبنی بر تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مسکن را بررسی می کنند.

همچنین انتخاب پنج نفر از اعضاء کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از تولید ملی در شرایط ویژه اقتصادی کشور و زمینه‌سازی توسعه اقتصادی و نیل به اقتصاد مقاومتی دستور کار دیگر اعضای کمیسیون اقتصادی در روز یکشنبه است.

کمیسیون انرژی بررسی لایحه یک‌فوریتی الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با حضور مسؤولین و کارشناسان محترم وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت نفت، وزارت نیرو، دیوان محاسبات کشور، سازمان بازرسی کل کشور، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را در دستور کار روز یکشنبه خود دارد.

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه ادامه بررسی طرح شفاف سازی اعلام کتبی نمرات رتبه و نتایج نهائی آزمون های استخدامی به داوطلبان استخدام و ممنوعیت به کارگیری غیرقانونی دستور کار خود دارند.

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بررسی طرح نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور(اعاده شده از شورای نگهبان) ،بررسی طرح حمایت از سلامت و حقوق جانبازان بالای پنجاه درصد(50%) و بررسی طرح و لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را در دستور کار خود دارند.

کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور روز سه شنبه از وزیر کشور یرای پاسخگویی به سوالات ده نماینده مجلس شورای اسلامی دعوت کرده است.

همچنین کمیسیون صنایع از وزیر صنعت معدن تجارت روز سه شبه برای پاسخگویی به سوالات هشت نماینده مجلس شورای اسلامی دعوت کرده است.

اعضای کمیسیون حقوقی و قضای روز یکشنبه آینده طرح ممنوعیت به کارگیری سلاح سرد و تشدید مبارزه با جرائم خشونت بار و لایحه تصویب اساسنامه مرکز منطقه ای همکار برای دستگاههای مبارزه با فساد و نهادهای آمبودزمانی کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی(اکو) را بررسی خواهند کرد.

همچنین روز سه شنبه قرار است به سوالات سه نماینده مجلس از وزیر دادگستری رسیدگی شود.
حضور پنج وزیر در کمیسیون‌های مجلس 1
پاسخ
 سپاس شده توسط nily
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Subarrow دعوت پارلمان سوریه از مجلس ایران برای نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور
  تعیین نوبت دریافت واکسن کرونا دربریتانیا: ملکه در اولویت دوم و نخست وزیر در اولویت نه
Heart نخست‌وزیر بلغارستان به دلیل ماسک نزدن جریمه شد
  ربیعی: رییس مجلس در ابلاغ قانون اقدام لغو تحریم ها عجله کرد
Heart بایدن: حاضر به حضور در دور دوم مناظره انتخاباتی با رییس جمهور هستم
Heart «صباح الاحمد»، از 40 سال حضور در وزارت خارجه کویت تا میانجیگری در منطقه
  نحوه حضور دانش آموزان مدارس غیردولتی اعلام شده است!
  گزارش| تکلیف تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس چه شد؟
Heart سفر غیر منتظره وزیر خارجه ایتالیا به لیبی
Heart هشدار وزیر خارجه پاکستان نسبت به "ماجراجویی اشتباه" هند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان