امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

استيلي: به بازيکنانم‌گفتم‌شرافت‌کاري مهم‌است

#1
بازي پرسپوليس و راه آهن به خاطر حضور 3 حميد در دو تيم حساسيت هاي خاص خودش را داشت و بعد از برد پرسپولفيس حرف و حديث هاي زيادي مطرح شد.



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استيلي: به بازيکنانم‌گفتم‌شرافت‌کاري مهم‌است 1




به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان پرسپولیس و راه آهن مصاحبه هایی انجام دادند و هر گونه راه دادن به حریف را تکذیب کردند.با حمید استیلی در همین خصوص و شرایط راه آهن گفت و گویی انجام دادیم که در ورزش سه می خوانید:

در نیمه دوم روان تر کار کردیم

بازی با پرسپولیس خوب بود اما ما زود دو گل خوردیم و در ادامه تلاش کردیم جبران کنیم.در نیمه دوم روان تر و بهتر بازی کردیم و یک گل هم زدیم اما نتوانستیم بازی را ببریم. ما مشکلاتی داریم که باید در هفته های آینده جبران کنیم.

در دفاع فردی و تیمی مشکل داریم

ما در دفاع فردی و تیمی مشکل داریم و در بعضی از بازی ها هم 3،4 گل خوردیم. باید این مشکلات را با تقویت کردن حل کنیم.در دفاع تیمی هم مشکلی داریم اما من با توجه به مشکلاتی که داریم از بازیکنانم راضی هستم . ما مشکلات مالکیتی داریم و با تمام این مسائل بازیکنان مان با تمام وجود کار می کنند و با تلفیقی از جوان ها و با تجربه ها تیم خوبی ساختیم.

مدافع گینه ای هپاتیت c دارد

هفته گذشته یک مدافع از تیم ملی گینه آوردیم و یک هفته روی این بازیکن کار کردیم تا بتوانیم در بازی با پرسپولیس از او استفاده کنیم اما بد شانسی آوردیم. تمام کارها را کرده بودیم و قرار بود مجوز بازی این بازکن هم صادر شود اما کمیته پزشکی فدراسیون به ما خبر داد این بازیکن هپاتیت cدارد و نمی توانیم با او قرارداد امضا کنیم. ما هم از قانون تبعیت کردیم و نتوانستیم از او استفاده کنیم. یک روز قبل از بازی این خبر را به ما دادند و چاره دیگری نداشتیم.

با بازیکنانم قبل از بازی با پرسپولیس صحبت کردم

نحوه بازی کردن ما جلوی پرسپولیس نشان می دهد که بازیکنان ما در شرایط خوبی بازی کردند و قبل از این بازی هم به خاطر حساسیت هایی که وجود داشت با بازیکنان صحبت کردم. من به بازیکنان گفتم باید شرافت کاری تان را حفظ کنید چون هیچ چیز مهم تر از شرافت کاری نیست. این بازی مهم بود و حرف و حدیث هایی هم مطرح شد که به خاطر حاشیه ها خیلی برایم مهم بود بازی خوبی انجام دهیم.

عابدزاده در آینده از بهترین ها می شود

امیر عابدزاده در بازی با پرسپولیس خوب کار کرد و در آینده می تواند یکی از بهترین دروازه بانان ایران شود. او در تمرینات خوب کار می کند و انگیزه بالایی دارد و احمدرضا هم خیلی به او کمک می کند و واقعا از او خوب آموزش می بیند. تمام این عوامل دست به دست می دهد تا امیر عابدزاده موفق شود.

برای هواداران پرسپولیس مهم باشد

درخشان یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس بوده و مدارک مربیگری دارد. او سابقه نشستن روی نیمکت پرسپولیس را دارد و می تواند به این تیم کمک کند.از همه مهم تر این است که هواداران باید در این شرایط به تیم کمک کنند و برای موفقیت تیم دست به دست هم بدهند. هواداران باید در روزهای سخت کنار تیم باشند وقتی تیم می برد که مسلما هواداران خوشحال هستند اما در روزهای سخت هواداران باید حمایت خودشان را نشان دهند.مهم نیست چه کسی روی نیمکت این تیم می نشیند و باید پرسپولیس برای هواداران مهم باشد . هر مربی که روی نیمکت پرسپولیس بشیند قابل احترام است.

نفت جلوی سرخابی ها خوب کار کرده

صنعت نفت تیم خوبی است و در بازی های قبلی جلوی پرسپولیس و استقلال خوب کار کرده و ما این تیم را دست کم نمی گیریم. ما بازی سختی داریم و می خواهیم نتیجه بگیریم. تا حالا با تیم های بالای جدول بازی داشتیم و از این به بعد باید با تیم های پائین جدول بازی کنیم که حساسیت های خودش را دارد

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استيلي: به بازيکنانم‌گفتم‌شرافت‌کاري مهم‌است 1

بارسا!بارسا!بارسا!

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=166516
[/size]

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سعادتمند: مطالبات بازیکنان؟ هرچه گفتم را اجرایی می‌کنم
  سیلوا: به نیمار گفتم به PSG بپیوندد!
  بیرانوند: به خودم گفتم خدا کند طارمی چیپ نزند
  مکانی: به داور بازی گفتم پنالتی نبود
  جعل امضاي استيلي در باشگاه پرسپوليس!
  رزمي‌کاري که استقلال را نجات داد ( عکس) یا امامزاده بیژن چی کار کرد.___.
  بلان: بازيکنانم از گل خوردن مي ترسيدند
  خطر مرگ از بيخ گوش استيلي گذشت
  ولاسکو:هزار بار گفتم از ترک ايران پشيمان نيستم
  خطیبی: مشکلات را گفتم تا نظمی بیاید و آنها را حل کند/ نمی‌شود که او جواب ما را ندهد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان