امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

یونایتد نسخه جدید بارسلونا تاتا مارتینو

#1
یونایتد نسخه جدید بارسلونا تاتا مارتینو 1

منچستر یونایتد با هدایت لوئیس فان خال فصل بدی را در رقابت های لیگ برتر انگلیس آغاز کرد. انتظار می رفت با آمدن فان خال هلندی و خریدهای جدید شیاطین سرخ نسبت به فصل قبل نتایج بهتری به دست آوردند اما اینگونه نشد. شاگردان فان خال در بازی نخست خود با یک گل برابر سوانسی در اولدترافورد تن به شکست دادند. آنها در دیدار دوم و سوم هم به تساوی دست یافتند تا فان خال به شدت فشار را احساس کند اما در دیدار چهارم شیاطین سرخ جشنواره گل به راه انداختند و موفق شدن در اولدترافورد با نتیجه چهار بر صفر کوئینز پارک رنجرز را از پیش رو بردارند تا امیدهای شیاطین سرخ زنده شود.

انتظار می رفت که تیم فان خال نتایج بهتری کسب کند اما به نظر می رسد که شیاطین سرخ با وجود خریدهای بسیار خوبی که داشته‌اند هنوز در بحران فصل قبل به سر می برند.منچستر یونایتد در هفته پنجم لیگ جزیره به کلی هواداران خود را ناامید کرد. این تیم با نتیجه عجیب 5 بر سه برابر لسترسیتی تن به شکست داد تا باردیگر فان خال فشار را احساس کند.

منچستر یونایتد که به خانه لستر سیتی رفته بود با شروع بسیار خوبی داشت و با نتیجه سه بر یک از میزبان خود پیش افتاد اما به یکباره چهار گل دریافت کرد تا بازی در نهایت به نتیجه 5 بر سه به سود میزبان به پایان رسید و دومین باخت منچستر یونایتد در پنج هفته رقم خورد.

منچستر یونایتد در نیمه دوم عملکرد کابوس واری در خط دفاعی داشت. هر چند روخو خرید این فصل منچستر یونایتد در کنار رافائل زوج خط دفاعی را تشکیل داده بود اما هر دوی آنها نمایش بسیار بدی داشتند. فان خال تعویض بسیار بدی انجام داد. او اسمالینگ را به جای ایوانس به بازی فرستاد و این بازیکن جوان باعث شد تا سلسه اشتباهات منچستر یونایتد در این دیدار رقم خورد.

مدافعان منچستر یونایتد شب بسیار بدی را پشت سرگذاشتند. آنها یکی پس از دیگری اشتباه می کردند ومهاجمان حریف به خوبی قدر فرصت ها را می دانستند و دروازه تیم بحران زده و ذلیل شده منچستر یونایتد را باز می کردند. ریو فردیناند، نمانیا ویدیچ و پاتریس اورا در فصل جابجایی تابستانی از منچستر یونایتد جدا شدند. انتظار می رفت که سران این باشگاه انگلیسی جانشینان شایسته ای برای مثلث خط دفاعی خود انتخاب کنند اما آنها نتوانستند بازیکنان جانشینی انتخاب کند و روخو تنها خرید جدید این تیم است که الان در خط دفاعی به بازی گرفته می شود البته لوک شاو هم هست که به علت آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را همراهی کند.

خط دفاعی منچستر یونایتد ما را به یاد بارسلونا دوران خراردو مارتینو می اندازد. بارسلونا فصل قبل در حالیکه به مدافع نیاز داشت نیمار را جذب کرد. سران آبی –اناریها نتوانستند جایگزینی شایسته برای پویول آسیب دیده انتخاب کنند تا جایکه تاتا مارتینو مجبور بود به بارترا جوان بازی دهد. او گاهی اوقات به ماسکرانو هم در این پست بازی می داد که او هم نمی توانست انتظارات را براورده کند و این طبیعی بود چرا که او اصلا مدافع نبود.

بارسلونا در زمان مارتینو خط حمله ای داشت که مهار آن اصلا آسان نبود. لیونل مسی،نیمار، الکسیس سانچس و پدرو بازیکنانی بودند که هر خط دفاعی را به لرزه می آوردند. این بازیکنان اصلا به تساوی و یا شکست فکر نمی کردند بلکه تنها به پیروزی و حمله می اندیشیدند. بارسلونا با چنین بازیکنانی به راحتی به گل می رسید اما مشکل تیم تاتا خط دفاعی بود. هر بار که بارسلونا به گل می رسید در عوض دروازه ود را باز شده هم می دید و همین باعث شده بود تا آبی اناریها در بیشتر اوقات دست خالی از میدان خارج شوند و در پایان فصل هیچ جامی را به دست نیاورند.

خراردو مارتینو نتوانست با بارسلونا نتایج خوبی به دست آورد و در پایان فصل از هدایت این تیم کنار رفت تا جای خود را به لوئیس انریکه بدهد. سرمربی جدید بارسلونا خیلی سریع پی برد که مشکل این تیم در کجا است. او فهمید که مشکل نتیجه گرفتن ابی –اناریها به خاطر ضعف خط حمله نیست بلکه به خاطر نبود مدافعان خوب است. بارسلونا در فصل جابجایی تابستانی با ماتئو فرانسوی و فرمالن قرارداد امضا کرد و در خط دروازه هم دو دروازبان بسیار خوب به نام های کلودیو براوو و ترشتگن جذب کرد تا بازیکنانی مانند بارترا نیمکت نشین شوند.

بارسلونا ثمره این انقلاب خود را گرفت. تیم انریکه در فصل جاری نتایج خوبی کسب کرده است و در چهار بازی خود به پیروزی رسیده است بدون آنکه گلی دریافت کند. انریکه با جذب مدافعان خوبی که جذب کرده ضعف خود را برطرف کرده است و الان در تمام جام ها از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی به شمار می آید.

منچستر یونایتد در فصل جاری به همان بلای بارسلونا در فصل قبل دچار شده است. این تیم در فصل جاری مهاجمان و هافبک های شاخصی را جذب کرده اما در خط دفاعی بسیار ضعیف است ودر یک بازی پنج گل را دریافت می کند. مشکل منچستر یونایتد در فصل جاری در کارهای هجومی نیست. این تیم با آمدن فالکائو و دی ماریا و حضور رونی و فان پرسی بسیار قوی است و می تواند هر خط دفاعی را به لرزه درآورده اما درخط دفاعی بسیار ضعیف است و با این شرایط نمی تواند راه به جایی برد. منچستر یونایتد چه وقت ضعف خط دفاعی خود را برطرف می کند؟ وجود خط حمله قوی نمی تواند مزیت خوبی برای منچستر یونایتد باشد چرا که ثمره تلاش این تیم می تواند با یک اشتباه کوچک توسط خط دفاعی از بین رود.

شکست منچستر یونایتد برابر لسترسیتی تصادفی نبود. در گزارشی می خواهیم از مهمترین دلایل شکست شیاطین سرخ پرده برداریم:

نبود توازن و هماهنگی در تیم: منچستر یونایتد در نیمه نخست بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت تا جایکه فالکائو،رونی، دی ماریا و فان پرسی هماهنگی بسیار بالایی با هم داشتند اما این نمایش بسیار خوب در خط حمله با ضعف دفاعی از بین رفت و باعث شد تا تیم فان خال در نهایت نتواند پیروز از میدان خارج شود. رافائل،اسمالینگ،بلاکیت و روخو یکی از دیگر ضعیف تر بود انگار که برای نخستین بار بود که فوتبال بازی می کردند. مدافعان منچستر یونایتد نه تمرکز داشتند و نه بازیکنان حریف را با فشار دنبال می کردند. ستاره لسترسیتی در این دیدار واردی بود. او دو پنالتی برای تیمش گرفت. یک گل زد و یک پاس گل هم داد بدون انکه مدافعان منچستر یونایتد او را زیر نظر گیرند. با این خط دفاعی چگونه منچستر یونایتد می تواند شانسی برای قهرمانی داشته باشد؟

بلیند و هریرا تمایل زیادی به کارهای هجومی داشتند و به خط دفاعی کمک نمی کردند: نمی توان ضعف خط دفاعی منچستر یونایتد را اصلا توجیه کرد اما باید گفت که کمک نکردن دایلی بلیند و هریرا به خط دفاعی سهم بسزایی در رقم خوردن این نتیجه داشت. این دو بازیکن مدام در کارهای هجومی شرکت می کردند و این باعث می شد تا بازیکنان حریف به راحتی در ضدحملات شرکت کنند که در نهایت هم نتیجه کار خود را دیدند.

سبک بازی لسترسیتی: لسترسیتی در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشت. زدن 5 گل به منچستر یونایتد اصلا آسان نیست و مهمتر از آن اصلا آسان نیست که برابر تیم پر مهره ای چون منچستر یونایتد با نتیجه سه بر یک عقب بود و در نهایت به نتیجه 5 بر سه بازی را به سود خود به پایان برد. می توان گفت که لسترسیتی با همان سبک منچستر یونایتد بازی کرد. این تیم با نفرات زیادی در خط هافبک بازی کرد و با چشم دوختن به ضد حملات حریف را اسیر خود کرد.

تعویض های فان خال : فان خال تیمش را با ترکیب بسیار خوبی در خط حمله به میدان فرستاد. فالکائو برای نخستین بار در ترکیب اصلی منچستر یونایتد به میدان رفت و توانست خط حمله این تیم را تقویت کند اما فان خال ترجیح داد او را از بازی بیرون بکشد. این مربی هلندی همچنین دی ماریا را که بار حملات هجومی منچستر یونایتد را روی دوش داشت از بازی بیرون کشید و ماتا را به جای او به میدان فرستاد. این دو تعویض فان خال بسیار بد بود تا جایکه ماتا روی گل چهارم لستر سیتی مقصر اصلی بود. اسمالینگ هم شب تلخی را پشت سرگذاشت و نشان داد که اصلا مدافع قابل اعتمادی نیست.

نبوغ سرمربی لسترسیتی : هر بار دوربین تلویزیونی نایجل پیرسون سرمربی لسترسیتی را نشان می داد او را در حالیکه هدفون خود را در گوش داشت می دیدیم. او از آغاز بازی تا پایان آن هدفون را از گوشخود برنداشت و پیدا بود که برای تک تک لحظه های بازی برنامه دارد. او به خوبی تیم خود را هدایت می کرد و سهم بسزایی در رقم خوردن این نتیجه داشت. لستر سیتی با این مربی توانای خود فصل خوبی را پشت سر می گذارد. این تیم تنها یکبار شکست خورده است که آن هم برابر چلسی صدرنشین بوده است. لسترسیتی در برابر دو تیم خوب آرسنال و اورتون هم موفق شده به تساوی برسد.

یونایتد از نظر ذهنی ضعیف است : منچستر یونایتد در کنار ضعف خط دفاعی از نظر ذهنی هم بسیار ضعیف است چرا که شخصیت این تیم بعد از جذب این هم ستاره هنوز شکل نگرفته است. منچستر یونایتد در زمان سرآلکس فرگوسن هیچگاه چنین شرایط را تجربه نکرده بود. تیم فرگوسن معمولا در دقایق پایانی شکست را با پیروزی پشت سر می گذاشت اما الان شیاطین سرخ با وجود آنکه از حریف خود پیش هستند اما در نهایت بازی را واگذار می کنند. فان خال باید فکری به حال تیم خود بکند و از نظر ذهنی هم آنها را اماده رقابت کند.
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یونایتد نسخه جدید بارسلونا تاتا مارتینو 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط ِ**@ًrُِّ@^ُ$**
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  تکذیب شد؛ مدافع‌آلمانی راهی منچستر‌یونایتد نمی‌شود
  مخالفت هافبک ناکام با جدایی از بارسلونا
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  خلاصہ فینال لیگ اروپا (منچستر یونایتد - ویارئال)
  افشای مبلغ مورد نظر بارسلونا برای بازگرداندن نیمار
  پیشنهاد ۸۰ میلیونی منچستر یونایتد به ستاره اتلتیکو مادرید
  بارسلونا، متهم ردیف اول شب تلخ هلندی ها در آتاترک! (عکس)
  پایان کار کومان؛ افشای نام مربی فصل بعد بارسلونا

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان