امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سردار سلیمانی با ۷۰ نفر جلوی داعش را گرفتند

#1
Heart 
سردار سلیمانی با ۷۰ نفر جلوی داعش را گرفتند 1


«سردار امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در برنامه گفتگوی ویژه خبری در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه ریشه رفتار دوگانه آمریکا در چیست گفت: آمریکا و متحدانش به دنبال این هستند تا گذشته نه چندان دور خود را پاک کنند به گونه‌ای که آن‌ها تا مدتی پیش اعتراف می‌کردند که داعش را مورد حمایت و آموزش خود قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه قرار آمریکا و هم پیمانانش در این بود که داعش از سوریه حرکت کند و شمال عراق را بگیرد گفت: آن‌ها درصدد بودند تا به بغداد برسند و در ‌‌نهایت حکومت مرکزی را تسخیر کنند.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به اینکه آمریکا و متحدانش می‌خواستند حاکم منطقه و عراق شوند ادامه داد: خوشبختانه سناریو آن‌ها به مرحله اجرا نرسید و پشت مرزهای عراق و سامرا ماندند.

وی با اشاره به اینکه ایران نیروهای مردمی عراق را ساماندهی کردند افزود: فتوای آیت الله سیستانی و پایمردی دولتمردان عراق باعث شد تا سناریوی آن‌ها شکست بخورد.

سردار حاجی‌زاده تصریح کرد: کسانی که به داعش پول می‌دادند و آن‌ها را مورد حمایت‌های نظامی، مالی و تسلیحاتی قرار می‌دادند اکنون می‌خواهند حافظه دنیا را پاک کنند در صورتی که این حرکات نیاز نیست و مردم آگاه شده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم و ارتش عراق کاملا قادر هستند با نیروهای داعش مقابله کنند اظهار داشت: آن‌ها اگر کمکی نیاز دارند ایران می‌تواند به آن‌ها یاری برساند زیرا اگر کمک ایران نبود داعش کردستان عراق را تصرف می‌کرد و در همین راستا باید بگویم که سردار سلیمانی با ۷۰ نفر جلوی تروریست‌های داعش در اربیل را گرفتند.


سردار حاجی‌زاده با اشاره به اینکه فرماندهان ما به ملت و نیروهای مردمی عراق کمک کردند ادامه داد: آمریکا به جای اینکه داعش را بمباران کند اقدام به بمباران نیروهای عراقی می‌کند.

وی با بیان اینکه اقدامات آمریکا بازی و نمایش نامه است گفت: اگر قرار باشد ارتش کلاسیک وارد عمل شود ۵ و ۶ تیپ کل قاعده را فتح می‌کند.

سردار حاجی‌زاده افزود: مناطق شمالی عراق درگیر بحران است این در حالی است که هواپیماهای آمریکایی در جنوب عراق پرواز می‌کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه مبدا پروازی پهپادی که وارد نطنز شده بود کجاست گفت: هواپیمای بدون سرنشین به دنبال اقدامات جاسوسی بود به طوری که این هواپیما ماموریت رژیم صهیونیستی را برعهده داشت.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه برای مسئولین ایرانی بیش از ۹۵ درصد محرز بود که این پهپاد از کدام کشور وارد ایران شده است اظهار داشت: با اقدامات کار‌شناسی مشخص شد که این هواپیما از کدام کشور وارد ایران شده است به گونه‌ای که در حوزه سیاسی از سوی دولتمردان فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به موفقیت‌های بزرگ ایران افزود: هوشیاری رزمندگان و نیروهای پاسدار و ارتش بود که توانستند این هواپیمای بدون سرنشین را مورد شناسایی قرار دهند.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به اینکه این هواپیمای بدون سرنشین چندان بزرگ نبود گفت: رادارهای کشورمان به راحتی توانستند این هواپیما را کشف کنند به طوری که کشف آن توسط دانشمندان ایرانی صورت گرفت.
سردار سلیمانی با ۷۰ نفر جلوی داعش را گرفتند 1
پاسخ
 سپاس شده توسط mahru
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket حمله تروریستی داعش به مسکو
  بمب گذاری کرمان: جنایت دوم داعش پس از حمله تروریستی حرم شاه چراغ !
Heart تا نابودی داعش در عراق می‌مانیم
  ضربه قدرتمند عراق به داعش با دستگیری خطرناک‌ترین تروریست
  ×××داعش ۵۰ عراقی را زنده سوزاند+عکس×××
  درگیری دو جراح در اتاق عمل جلوی چشم بیمار
Heart داعش چه زیرشاخه‌هایی دارد؟
Heart لوموند از نفوذ ۳۰۰۰ عضو داعش از سوریه به شمال شرق عراق خبر داد
Heart پناهگاه مهم داعش و شبکه حقانی در کابل منهدم شد
Heart جمله معروف سردار سلیمانی خطاب به ترامپ که جهانی شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان